Öncelikle merhaba arkadaşlar başlıktanda görüldüğü gibi herşeyin başı bir algı genel olarak sizlerden gelen ilk soru neden algı ? sorusu olucak o yüzdende önce yazdıklarımı okuyun sonra ne yapmak istediyinize karar verirsiniz . İlk önce nesne ve ya olayların beyinde bütün olarak kavranılmasına algı denir . Neyi görüyorsak neyi duyuyorsak neyi hiss ediyorsak hepsini olduğu gibi algılıycaz ve işte herkesin küçümsediği ama aslında daha büyük sorun oluşturan algıdır . Mesela size bir kaşık göstersem ( ilk aklıma gelen o oldu çünkü ) ve size kaşık gerçekmi değilmi diye sorsam sizlerin 100-de 80-niniz tabiki gerçek neden olmasın diye cevaplıycak . Peki neden gerçek diye sorsam sizlerde çünkü göre biliyorum dokuna biliyorum ve hiss ede biliyorum diğcek . Ama ben hiç biri gerçek değil diyorum . Sebebini sonralarda siz anlayacaksınız zaten .
Gelelim esas konuya . Çoğunuz parapiskolojinin ne demek olduğunu biliyorsunuz zaten açıklamama gerek yok ! Şuan gerçi herkes değil ama 100-de 40-nız parapiskoloji ile uğraşıyorsunuz . Youtube üzerinden videolarda ( video derken parapiskoloji videolarında ) herşeyin başı sabr etmek diyolar aslında öyle ama farklı olan nedir peki ? Algının ne demek olduğunu zaten açıkladım ilk başta . Neyse uzatmayalım . Cevap olarak her zaman sabırlı ola bilirsin, doğru buda zor bişiy ama algını değiştirmek ve ya algılamak sabırdan da öte bişiy . Zaten sabır konusu benim kitabımın ikinci konusu olucak . Size sadece herşeyi baştan düşünmenizi ve sorularınızın cevaplarını hiç kimseden yalnızca kendinizde bulun diyorum . Herşeye pozitiv bakın ve pozitiv düşünün en azından ben öyle yapıyorum . Algı konusunu sonralarda anlatacağım . Şimdilik bu kadar sevgiyle kalın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİNİ TANI
ParanormalArkadaşlar bu benim ilk kitabım herkese neyin yanlış neyin doğru olduğunu ve aslında ikisininde gerçek olmadığını açıklayacağım bu kitapta iyi okumalar.