J-Hope

149 12 2
                                    

Van kedvetek kiruccani?-kérdezte Yoongi hirtelen, amire felfigyeltem, de aztán inkább visszafordultam Jin felé, akivel a holnapi joga óránkat egyeztettük.

-Reggel kéne valamikor-tűnődött hangosan Jin.

-Valami lesz tízkor, de vajon mi?-vakargattam a fejem bubját.

-Hát oké-álltam fel tetetett sóhajtozás közepette Suga.-Akkor elmegyek egyedül Michellehez és Ivyhoz...-kábé ez volt az a rész, ahol felugrottam és fél lábon ugrálva felhúztam előbb az egyik, majd a másik cipőmet, aztán magamra kaptam a felsőm, elővettem a zsebéből a maszkom, a fejemre húztam egy sapkát és mire Suga befejezhette volna a mondatot, én már csípőre tett kézzel álltam az ajtóban. De nem voltam egyedül, mert mindenki fel volt öltőzve, egyedül Tae nyöszörgött az ágyon kiterülve, miközben a nadrágját húzta.

-Mit csinálsz?-ráncolta a homlokát RM.

-Nem látszik?-állt meg egy pillanatra.-Átcserélem a nadrágom.

-De minek?-kérdezte értetlenül a leader.

-Mert az, ami most rajtam van Adidad, de én nem jelenhetek meg előttük Adidasban. Ezért felveszem a Gucci gatyám-válaszolta meg a kérdést V, amolyan "hülye amatőr" stílusban, miközben magára kapta a tréninget, megigazította fölötte a kék ingjét és felvette hozzá a nadrághoz passzoló felsőt is. Elégedetten nézett végig magán, aztán lefeküdt a földrer és az ágy alatt kezdett keresgélni valami után.

-És most mit csinálsz, mégis?-kérdezte türelmetlenül Jimin.

-Keresem a sapkám, amin írja, hogy "Gucci". Valahova ide dobtam be-már teljesen eltűnt az ágy alatt, mellettem Suga meg már rég a folyosó végén várakozott.

-Itt hagylak titeket!-kiáltott utánunk.

-Fél perc, Cukor pofa!-dugtam ki a fejem és szembe találtam magam az értetlen Yoongival.

-Mi történik?-kérdezte.

-Tae nem találja a sapkáját-mosolyogtam rá kedvesen. Suga előre nyomakodott mellettem, egyenes be a szobába és kikerülve a szemét kupacot, amit a szoba közepére hánytunk, egyenesen a középső ágyhoz lépett, aztán lehajolva megragadta V lábát és húzni kezdte.

-Várjál már!-visította Tae és megkapaszkodott az egyik lábban, míg a másik kezével tovább keresgélt.-Mindjárt megvan.

-Gyere mááár!-húzta teljes erejéből a kék hajú csapattársam. Értetlenül néztem a jelenetet, míg mellettem a többiek videóra vettek mindent.

-Taehyung, mindig mondtam neked, hogy ne dobáld szét a dolgaidat-dorgálta Jin a fiút.-A múltkor is a kamrából szedtem ki a koszos alsódat, ami fogalmam sincs, hogy hogy és mikor került a konzervekhez. És persze, mivel én takarítok egyedül-itt mérgesen ránk nézett-ezért mindig én kell eltakarítsam a TE cuccaidat is.

-Ne rizsálj már, nyanya!-dugta ki fejét V elégedetten, kezében a keresett tárggyal. Suga elengedte a lábát, ami hangos csattanással esett a földre.

-Indulás-terelt minket kifelé Cukorka, és komolyan, olyan édes, amikor mérgelődik. Kicsit megsajnáltam, ezért elé szökdeltem és riszálni kezdtem neki a csípőm, aztán lenyomtam neki egy egész tánc showt, de ő unott tekintettel mért végig, szóval segédkérően a mellette lévő Kookiera néztem, de ő sem segített ki, sőt, még meg is lökött, hogy haladjak már. De ez nem vette el a kedvem, ezért tovább szökdeltem, meg pörögtem, végig a folyóson, aztán le a lépcsőn, majd az aulán keresztül egészen a bejáratig. Mivel előre siettem, várnom kellett, amíg a többiek is leérnek és kicsattanó örömmel fogadtam őket.

Wings  -BTS-Where stories live. Discover now