28. fejezet

251 12 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/28/Those-Five-Words


JEANINE

- Caleb, hozzá tudunk már férni a Bátrak biztonsági fájljaihoz? – kérdezem. Kezd idegesíteni a helyzet. Már több mint egy hete próbálkozunk, és egy Művelt sem tudja megadni az információt, amire szükségem van.

- Nem, Jeanine. Szerintünk levették azokat a fájlokat a szerverről.

Nem ezt akartam hallani. Máshogyan nem tudom megkapni a szükséges információt. Jack Kangnek mindig vannak titkos aktái az Őszintéknél, de már rég rájöttünk, hogy senki nem fér hozzájuk. Talán használhatnám rajta a saját igazságszérumát, akkor megtudnék mindent, amit akarok, vagy még többet is. Ezt az ötletet megtartom későbbre.

Caleb bebizonyította, hogy sokkal nagyobb nyereség, mint gondoltam. Nem olyan okos, mint az apja, ami előny. Sokkal könnyebb lesz így manipulálni az igazságot. Az apja mindig túl erkölcsös volt nekem. Attól, ahogy el tudta hagyni a Művelteket, és Natalie-val az Önfeláldozókhoz menekült, még mindig rosszul vagyok. De most bosszút állok, itt van a fia, ahogy akartam.

Új terv kell. Nem tudom, hogy Marcus képzelődött-e, vagy van igazság abban, amit Tobiasról mondott. Azt hiszem, itt az ideje, hogy új szintre emeljük a dolgot. Kell lennie valakinek, aki hajlandó beszélni arról, ami történt. Lehet, hogy kilenc éve volt, de senki nem felejti el, ami akkor történt.

- Caleb, beszélnem kell az újság szerkesztőjével. Összehozhatunk egy találkozót ma?

TRIS

Bemegyek a hálóterembe, ahol egy csapat felavatott áll Peter körül, aki újságot tart a kezében. Rám néz, és olvasni kezd.

- Az Önfeláldozó vezető gyerekeinek tömeges elvándorlását nem lehet figyelmen kívül hagyni, vagy a véletlennek tulajdonítani. Beatrice és Caleb Prior, valamint Robert Black legutóbbi csoportváltása megkérdőjelezi az Önfeláldozók értékeit és tanításait. Mi másért lehet, hogy ilyen fontos emberek gyerekei úgy döntenek, hogy az életmód, amiben felnőttek, nem nagyszerű? Vagy van más vészjósló felfedezés? Mindenki emlékszik Evelyn és Tobias Eaton kilenc évvel ezelőtti szörnyű meggyilkolására. Azt utóbbi időben felkeltette a figyelmünket, hogy talán nem is igaz. Mit próbálnak rejtegetni az Önfeláldozók? Tobias Eaton még mindig életben van? Mi másért lenne annyi elvándorlás? A vezetők gyerekei tudják a választ a kérdésekre? Milyen messzire nyúlik a korrupció? Itt az ideje egy új kormánynak? Egy új rendszernek, amely jólétre vezet minket, és megszünteti a szegénységet, amelyben a város volt oly sokáig az Önfeláldozók vezetése alatt.

Nem hiszem el, amit hallok. Tobias életben van? Ez nem lehet igaz, láttam, ahogy elvitték a holttestét. Ez hogy történhet? Új életet kell kezdenem új barátokkal, és olyan szabadsággal, ami előtte soha nem volt. Ez csökkentette a bűntudatomat, a fájdalmamat. Molly kérdése ránt ki a gondolataimból.

- Ez igaz, Szerencsétlen? Tobias Eaton életben van? Mondd meg az igazat. Az Önfeláldozók csaló hazugok?

Annyira dühös vagyok. Legszívesebben darabokra tépném. Éppen rá akarom vetni magam, amikor Christina és Will megragadja a karom.

- Hagyd, éppen ezt a reakciót várta – súgja Will a fülembe, ahogy kivonszol a szobából, miközben Molly, Peter és Drew nevet.

NÉGYES

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Where stories live. Discover now