Už třetí den není Justin ve škole, a když jsem byla u nich doma řekli mi tam že není doma. Jak si to sakra představuje ?! Nechat mě samotnou ve škole ?
Povzdychnu si, opřu si bradu rukou a poslouchám to kláboseni učitelky na matiku.Najednou se do třídy vřítí Justin.
"Ále kdepak jste byl Biebere?"
Spoji si ruce úča, teď to vypadá jako kdyby se modlila."To vás zajímat nemusí"
Můj justin je zpátky.
Jaký tvůj ?!
No tak sorry jenom jsem se přetekla no...Hned si to nakráčel k naši lavici.
Nic neřekl, ani pouhý ahoj.
Zklamalo mě to, udělala jsem mu snad něco ?
Nic jsem neřekla a poslouchali dal výklad učitelky.Občas jsem cítila jeho pohled na sobě, nechápu to ...
Jenom jsem si povzdechla... chtělo se mi brečet."Pan čelko nemůžu jít na wecko?" Přihlásila jsem se.
"Jen jdete slečno Morgannová"
Rychle jsem utekla na záchod abych nemusela sedět vedle něho, zradil naše přátelství.•Z pohledu Justina•
-O dva dny dříve-
"Musíme ji zničit" ušklíbl se.
Stál jsem tam jak opařenený, pravé mi můj šéf udělil úkol který je pro mě nejtěžší věc co v mé existenci byla i bude."Vždyť podle mě ani neví že nějakou moc má" zastanu se ji.
"Tím lip" olízne si horní ret.
"To nedovolím" narovnám se a hlavu zvednou více do výšky."Jsem tvůj nadřízený budeš mě poslouchat nebo HO zvolám a je konec. "
Vyhrožuje mi ?!
Přece ji nemůžu zničit, já ji miluju, ano miluju Kelly, nedokážu ji zabit i když je pro nás velkou hrozbou, nechtěl jsem aby to tak dopadlo."Jenom kvůli tomu si mě tahal přes míle daleko aby si mi řekl ze mám zabit holku kterou miluju ?" Vyklopim to na rovinu.
Vytřeští oči, ale po chvilce uvidím zase na jenom hnusným xichtu úšklebek.
"To bude snazší než jsem si myslel, zapomněl jsem ti říct ze chci aby si šel na to pomalu, věřím že ty to dokážeš, matka je na tebe hrdá. Mám i s její matkou nevyřízené účty"
Odmlčí se..."Nejdřív chci aby si ji zlomil srdce"
...To mě úplně odrovnalo...Názory do komentářů !❤️
A děkuju že to čtete❤️😇
ČTEŠ
"City Of Spells"
FanfictionVšechny báchorky jsou pravdivé... Dva světy se střetnou Nikdo nevěří na kouzla, a na princeznu, atd.. Ani Kelly, nevěřila, dokuď se nezapletla s Williamem..