♧ Acesta este noul capitol, imi cer scuze ca am postat putin mai tarziu si va anunt ca este destul de scurt ,dar nu am avut timp destul si nici prea multa inspiratie si cum nu am vrut sa va dezamagesc l'am postat sper totusi sa va placa ♡.
↓
↓↓
★ Tim povesteste:
Tata, Intunericul este tatal meu,dintre toti demonii el este.Mereu credeam ca tatal meu este foarte rau ca de, de la el am mostenit rautatea dar este si dusmanul meu de moarte.Ce o sa creada ceilalti despre mine? O sa ma deteste!Pe bune?Ce o sa creada restul?Se vede ca vestea m'a socat teribil nu a fost nici o data moment in care sa ma intreb ce crede lumea despre mine.
Trebuie sa fac un plan sa para ca sunt de partea "prea iubitului meu tata" ca sa pot lucra din interior la distrugerea lui desi stiu ca o sa risc foarte mult si o sa fie extrem de periculos.Dar iubesc pericolul,ma defineste si ma atrage de cand sunt mic.Asa ca o sa trebuiasca sa pun la bataie tot iubire,prietenie si incredere.Intunericul: Fiule a venit momentul in care trebuie sa faci o alegere.
Tim: Ce fel de alegere?
Intunericul: De partea cui o sa fi!A mea si sa detii puterea la care stiu ca ravnesti sau a prostilor alora care incearca sa ma distruga.
Tim: Stiu deja ce vreau,vreau sa fiu de partea ta,vreau puterea!
Intunericul: Bravo! Se vede ca esti fiul meu.
Tim: Am si un plan care o sa'ti placa.
Intunericul: Atunci ce mai astepti?Spune!
Tim: O sa ma intorc la prostii aia cu pretextul ca as fi de partea lor dar de fapt o sa ii incurc.
Intunericul: Bine atunci ,dute la ei si ia si lantul cu tine sa para ca te'am rapit si ai reusit sa scapi.
Tim: Ne vedem curand tata!
◆ In Magix:
Tim a luat scuterul sa se indrepte spre Magix sa conceapa un plan de distrugere impotriva Intunericului acum ca are lantul ca trofeu pentru loialitatea lui,lant care vrea sa il foloseasca sa ii blocheze puterile in momentul in care o sa fie gata si Craniul de Cristal .
Layla: Ce facem? Stam cu mainile in san si asteptam sa vedem cum prietenul nostru este omorat?
Eredus: Nu avem altceva de facut cel mai bine ar fi sa punem punct la tot planu si sa asteptam sa fie totul distrus.
Max: Esti nebun?Ar insemna sa mergem la intuneric sa ii spunem sa ne omoare.
Conar: Eredus are dreptate fara Tim nu avem nici o sansa.De ce sa mai luptam?
Serena: Pentru ce sa luptam? O spui de parca am juca poker si renuntam cand ramanem fara bani.Nu este un joc treziti'va la realitate! Nu sunt bani in joc sunt vieti nevinovate,familie,prieteni.
Miranda: Serena lasai sa renunte daca vor,sa fie lasi daca lasitatea le este in sange lasai sa fie lasi.
Serena: Dar?
Feye: Au dreptate pot renuntae alegerea lor.
Sky: Sa asteptam sa vedem ce face Tim si cand aflam vedem dupa cine ramane in lupta si cine renunta.
Tim: Hey gasca ce am pierdut?
Layla: Esti ok?
Tim: Sunt ok fizic dar psihic sunt la pamant.
Layla: Vrei sa vorbesti despre asta?
Tim: Da dar nu pot sa spun tuturor acum.
Sky: Mai bine mergeti voi la tine in camera cat rezolvam o problema si dupa ne vedem toti.E ok Tim?
Tim: Ar fi perfect.
Feye: Bun Tim e aici si teafar .Iar ce e important,cine renunta?
Eredus: Eu.
Roxy: Si eu,prefer sa raman de partea iubitului meu.
Conar: Eu si Misty.
Miranda: Si eu cu Venti renuntam.
Aysha: Tradatorilor!
Roxy: De va pasa oricum nu aveti nevoie de noi!
Aysha: Ba avem
Miranda: Serios? Doar tu,Layla si Tim contati doar voi puteti forma cristalul noi doar stam ca niste catelusi.
Sky: Daca asta credeti nu aveti decat sa plecati,o sa ne luptam noi sa va salvam vietile.
Venti: Cum sa nu,sa o vedem si pe asta.
Cei sase tradatori au parasit Arhiva Magica, sa isi poata vedea de treaba lor in liniste si pace,mergand agale spre camerele lor,fetele sa se poata apuca de lectiile normale date de directoare si baietii sa isi pregateasca bagajele pentru plecare.
Sky: Nu pot sa cred ca au plecat pur si simplu,fara sa se gandeasca la consecintele faptelor lor.
Aysha: Nu aveam cum sa ii obligam,a fost alegerea lor si trebuia sa acceptam.
Layla: Ce sa acceptam?
Aysha: Tradarea "prietenilor" nostrii.
Layla: Ce tradare? Ce prieteni?
Aysha: Conar,Eredus,Venti,Misty,Miranda si Roxy au decis sa renunte la lupta.
Tim: Pe ce motiv?
Sky: Pe motivul ca ei sunt doar catelusi,ca ar conta in grup doar Aysha si voi doi.
Max: Doar voi puteti forma Craniul de Cristal si ei au decis ca in loc sa isi puna viata la bataie pentru salvarea dimensiunilor,mai bine sa renunte la tot.
Feye: Scuzati ca intrerup discutia ,dar ar trebui sa aflam de ce a fost Tim rapit ca apoi sa ne concentram pe plan.
Tim: Intunericul a trimis cele trei vrajitoare sa ma rapeasca si sa ma duca la Intuneric,era foarte interesat sa vada cine a reusit sa ii saboteze toate planurile.Apoi am avut nefericitul noroc sa aflu ca...
♣ Continuarea in capitolul urmator
CITEȘTI
Magie si razboi
Teen FictionSe da o lupta...intre bine si rau,unde sase fete sunt puse fata in fata cu cel mai mare pericol din lume...Fortele Intunericului. Ajutate de sase razboinici,vor lupta. Oare puterile lor vor fi de ajuns?Vor trebui sa sa se schimbe? Vor fi sa...