Iojelef : Prietena mea Gabița .

54 5 0
                                    

 Toată școala știa că Iojelef are prietenă .  

 Gabi se tot plângea prin toată școala cum că Ioje nu o satisfăcea .  

 Veșerdi auzi un dialog între Găbița și Ana .  

 Gabi : - Măi Ana , știi , pe mine Iojelef nu mă satisface . 

 Ana : - Păi ți-a făcut clătite cum îți făcea Raulica ? 

 Gabi : - Nu ! Nu știe nici să întingă niște unt pe pâine apăi să facă clătite . 

 Ana : - Păi , cam rău .  

 Și doar asta auzii Veșerdi ... 

 O nouă zi , o nouă șansa cu Găbița cea dragă . 

 E weekend iar Iojelef are voie însfârșit la calculator . Vorbește cu Flavia pe messenger iar deodată intră buni peste el , deodată bom , trosc , plosc îl bătea cu absolut orice era prin camera lui . Din greșeală Cerni a dat drumul la web , Flavia nu mai putea de râs . 

 A două zi la școală Ioje era vânăt și parcă mai "liniștit" . 

 Gabi speriată că ce a pățit Ioje al ei îl tot întreba cine l-a bătut în halul ăla . 

 El foarte agitat îi relata că doar s-a împiedicat . 

 Găbița supărată de atâtea minciuni îi zise : Măi , nici Răul nu își bătea în halul asta joc de mine ! 

 Tu nu te vezi ce față ai ? până și prietenii tăi imaginari își bat joc de ține . 

 SE DESPĂRȚISE-RÂ !  

Iojelef : Inceputul .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum