CAPITOLUL 5:Luke, îți prezint durerea!

23 4 5
                                    

Ally plângea pe aleea părăsită ce ducea spre casa ei. M-am dus în fuga spre ea ca apoi sa observ ca era rănită.
-Ally, ce s-a întâmplat? Cine ți-a făcut asta?
Pentru un moment furia îmi fusese înlocuită de îngrijorare. E prima persoana care atunci când plange îmi provoacă îngrijorare și furie în loc de fericire. Când Ally a ridicat mana spre un grup de băieți furia a revenit văzând ca erau aceeași băieți ca în seara în care o cunoscusem. Voiam sa ma duc la ei însă Ally m-a oprit. Avea dreptate, nu puteam sa ii las sa scape doar cu câțiva pumni. Am încercat sa ma calmez pentru a nu ma transforma în fata ei și am dus-o acasă. I-am bandajat rănile și am lăsat-o sa doarmă. A avut o zi lunga. Din câte am înțeles, tatăl ei nu va veni acasă în seara asta deci pot rămâne aici peste noapte.

PERSPECTIVA LUI ALLY

Merg pe un drum slab luminat. Aud pași rapizi în spatele meu asa ca încep sa merg mai repede. Deodată cineva ma împinge în perete și începe sa ma sarute pe gat. Am încercat sa tip dar nu puteam fiindcă mana sa era peste gura mea. Și atunci am observat... era Luke.
Am închis ochii și am început sa plâng văzând ca nu puteam sa fac nimic, însă dintr-o data totul s-a oprit. Am deschis ochii și l-am văzut pe Jeff luptându-se cu Luke.

-Ally, fugi!

Am început sa fug. M-am ascuns după un zid pentru a urmări totul. Nu puteam sa plec fără sa știu ca Jeff va fi în siguranță. Luke scosese o arma și o îndrepta către Jeff. Eram foarte speriata. Jeff, l-a dezarmat și l-a pus la pământ însă, imediat după a căzut, iar un sunet asurzitor a acoperit tot drumul. M-am uitat în jur și am văzut ca cineva îl împușcase pe.. Jeff.
Fără a sta prea mult pe gânduri am alergat spre el și am început sa îl strig însă fără rost. Trupul sau stătea nemișcat într-o balta uriașă de sânge.

PERSPECTIVA LUI JEFF

O aud pe Ally cum îmi striga speriata numele din cealaltă camera asa ca ma duc acolo. Când aprind lumina ea se ridica speriata și se uita în jur. Visase ceva urat ce probabil avea legătură cu mine. Am mers sa o liniștesc. Încă nu înțeleg de ce tot fac gesturile astea grețoase unei ființe umane pe care deja trebuia sa o omor! De ce fac atâtea pentru ea... Și de ce am atâta căldură în corp?! Ma tot întreb și nu găsesc nicio explicație. Între timp Ally îmi povestise ce a visat. Biata de ea... De ar știi ca nu pot sa mor asa de ușor..

-Ally, de ce nu îmi povestești mai bine ce s-a întâmplat cu Luke și ceilalți azi?

Și-a lăsat capul în jos si a început cu glasul stins sa îmi povestească tot.

-Mergeam spre casa și Luke a apărut în spatele meu.

*FLESHBACK*

-Hey, Ally! Așteaptă puțin.

Am început sa măresc pasul însă m-a prins de mâini și m-a trântit pe un perete începând sa ma sarute. L-am împins și s-a enervat.

-Deci tocilarei ii place varianta violenta? Asa sa fie.

A început sa ma lovească cât de tare a putut. Apoi a plecat... Când ai venit tu, el trecea cu gașca pe acolo pentru ca voia sa se laude cu ce a realizat...

*ÎNAPOI ÎN PREZENT*

Ma uitam cu mila la ființa din fata mea dar în același timp încercam sa ascund furia interioara ce se făcea din ce în ce mai mare. Luke trebuie sa plătească pentru asta.

După ce m-am asigurat ca Ally este bine am plecat în căutarea lui Luke. N-a durat mult pentru ca l-am găsit pe o strada părăsită urmărind o fata. În secunda următoare i-am dat cu ceva în cap pentru a-l adormi puțin... Desigur, puteam să-l răpesc și în timp ce era treaz, dar astfel unde mai era plăcerea când le vedeai panica de pe fata lor când se trezeau legați?

Când s-a trezit, era legat de un scaun într-o poziție nu tocmai comoda. Era pus capra :)

-Unde ma aflu? De ce sunt legat? întreabă confuz pana sa ma observe. HEI, HEI! Pe tine te știu! Ești noul coleg, nu? Jeff parca..
-Oh, mi-ai reținut numele, încântător. Desigur nu la fel de încântător ca ceea ce va urma. Vezi tu, Luke, am auzit ca tu faci niște fapte foarte foarte rele, ceea ce e bine, nu ma înțelege greșit, Lordului iar prinde bine un suflet ca al tău pentru a-l chinui, dar ceea ce ma deranjează pe mine este ca te legi de o anumita persoana și anume de Ally. Asa ca pana sa te trimit în Infern, am o mica pedeapsa pentru tine.
spun lăsând un rânjet sa îmi scape în coltul gurii.

Ma îndrept spre masa din fata lui și iau de acolo ceva ce seamănă cu o para dar care se deschide în interiorul omului.

-Luke, îți prezint durerea! Aceasta mica jucărie se numește Para durerii. În evul mediu era folosita pentru homosexuali. Desigur, tu nu ești homosexual am văzut cu toții asta, iar oricum vremurile au evoluat și acum nu e rău să ai alta înclinație sexuala, dar ești un violator, iar pentru tine vom schimba regulile de folosire. Para de abia așteaptă sa te cunoască.

Culoarea fetei sale se schimbase. Era alb la fata și începuse sa tremure. Ii puteam auzi inima bătând rapid și puternic și vedeam cum transpirația rece ii curge pe fata. Frica. Ador de fiecare data partea asta, la fel cum și cei care își băteau joc de mine în copilărie o adorau.

-Nu, nu, nu! Ce fel de monstru ești tu? Te rog, nu! Fac orice, dar te rog n-nu face a-a-asta..

Începuse sa plângă ca un copil mic. Ce drăguț!!!

-Nu te îngrijora! Nu te va durea decât foarte, foarte rău! Ai dreptate, sunt un monstru! :)
-AAAAAA!!!!
Începuse sa urle de durere și nici nu ajunsesem la cea mai interesanta parte. Of, cât de plictisitor e cu oamenii ăștia...

După o noapte lungă, distractiva pentru mine și dureroasa pentru micul violator, Luke ma implora sa încetez
-Te rog.. Voi face orice îmi ceri.. Doar oprește te.. Te rog.. Te implor..
-Hmm, pai dacă tot insiști, ai putea sa faci ceva pentru mine.
-Orice!! Doar încetează te rog!
-Okay, vreau ca tu sa te joci cu para și sa o deschizi la maxim. Oh, haide, astăzi sunt generos. Fiindcă m-am distrat pe cinste, îți dau doua variante: ori joaca cu amica ta para, ori te arunci de pe acoperiș.
A amuțit. Era speriat, însă înainte de a putea face orice altceva pentru a scapa era sub controlul meu. Oricum urma sa moara în urma tratamentului meu aplicat asa ca l-am ajutat sa scape de o grija. Totuși l-am lăsat sa își aleagă varianta, asa ca s-a urcat pe acoperiș și s-a aruncat în cap murind pe loc.
Pa, pa, Luke! :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 15, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Soul of the lost demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum