Vígasztalás

73 5 2
                                    

6.fejezet

|Michael Jackson|

Három héttel késöbb

Kelly-t megműtötték már két hete. Azóta hàl' Isten rendbe jött! Elkéne mondanom neki, hogy én vagyok az udvarlója. Vagyis csak voltam! Rájöttem, hogy ez így nem helyes! Ő ember és nagyon fiatal hozzàm! De mégsem tudok neki ellenàlni! Annyira aranyos és szèp, hogy az màr szinte fàj! De ez így nem normális!

Jelenleg itt ülök a könyvtárba és olvasom a kedvenc könyvemet a Rómeó&Júliát. Mondhattok bármit, de férfi létemre igenis romantikus és érzelmes vagyok! Kopogtak a könyvtár ajtaján.
- Szabad!-kiáltom úgy, hogy fel se nèzek a könyvemből. Kinyílt az ajtó, majd Edward hangját hallottam meg.
- Maestro, Kelly Bad kisasszony itt van!-szól illedelmesen. Összecsukom a könyvem és kimentem a könyvtárból. A nappaliban ott ült Kelly és igaz, hogy pàr mèterre vagyok tőle de érzem a negativitást ami belőle árad. Odamentem hozzá és láttam, hogy könnyek gördülnek le az arcán.

- Kelly, mitörtént?-kèrdeztem aggodva. Sírva megrázta a fejét és karjaimba omlott.
- Jólvan! Nyugodj meg!-suttogom fülébe és haját simogatom. Hérzem, hogy ellazul karjaim közt és lassan megnyugszik. Elenged, majd nagynehezen megszólalt.
- A szüleim me-meg ha-haltak-dadogja és újra zokogni kezd.
- Ó édes Istenem! Úgy sajnálom, Kelly!-mondom és újra magamhoz ölelem. Végül mivel nemakartam egyedül hagyni nehogy valami butasàgot csináljon fájdalma miatt, megbeszéltük, hogy ma ott alszok nála. Àtmentünk az ő hàzàba mentünk és beszèlgettünk mindenféléről. Utána külön külön megfürödtünk, majd összebújva álomba szenderültünk...

Sziasztok! Remélem tetszik! Ha igen tudod a dolgod! Amúgy elkezdtem írni az új könyvemet az Új Kezdet-et! Remèlem az is tetszeni fog! Annak mèg ma este hozom az első fejezetét!
By: Roxy Jackson💋

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 17, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Két különböző ember, ugyan az a lélekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora