1.

64 5 2
                                    

~Alex pov~

Važiuoju į treniruotę, reik ruoštis Anglijos taurei, laimėti ją visada buvo ir bus mano svajonė...

Tik atvažiavęs, staigiai nubėgu persirengt treniruotei, nes jau beveik vėluoju.

Rūbinėj sutinku kelis komandos draugus.

- Sveikas, Alexai, - taria vienas iš jų.
- Sveiki visi, - tariu tai ir nueinu su visais pasisveikinu.

Persirengiu ir nueinu į aikštę, ten jau manęs laukia treneris, perspėja, jog bus sunki treniruotė šiandien, tobulinsim taiklumą, bei greitį. Iškart mintyse suvokiu, kad mano kojos bus mirusios po šios treniruotės, bet ką padarysi...

#Po treniruotės#

Išsimaudau, persirengiu ir atsisveikinęs su visais sėdu į mašiną. Buvo sunki treniruotė, tad noriu nuvažiuoti kažkur pailsėt. Nusprendžiu nuvažiuoti į naktinį klubą, nes dabar jau vėlu, paprasti barai nedirba.

Nuvažiavęs ten, pastatau mašiną ir nueinu į vidų.

Tik užėjęs pamatau dailią blondinę sėdinčią prie baro. Nusprendžiu nueit ir pabendraut su ja. Prisėdu šalia jos ir paklausiu:

- Ką tokia graži mergina veikia viena tokį vakarą? O dar klube.
- Sėdi, truputį geria ir laukia kol atvyks jos princas, - nusijuokia ji.
- Ir kodėl tas princas vėluoja?
- Nežinau, laukiu jo jau 18 metų, niekaip nepasirodo, - šypteli ji ir pažiūri man į akis.
- Aš maniau, kad rimtai kažko lauki.
- Tai aš ir laukiu, kol atsiras koks nors normalus vaikinas, su kuriuo galėčiau bendrauti...
- Aš Alex, - šypteliu.
- Taylor, - šypteli ji.
- Nori kažko išgert? - pasiteirauju.
- Jau ir taip išgėriau du kokteilius, įprastai tik vieną išgeriu.
- Kadangi mes susitikom, tai už šį susitikimą, galima tris kartus viršyti įpročius, - nusišypsau ir užsakau jai dar vieną.
- Kadangi tu čia baigi mane nugirdyti, tai nors numerį užsirašyk, galėsi ateit pinigų prašyt už kokteilį jei ką, - užrašo savo numerį ant lapelio.
- Dėkui, - paimu lapelį.
- Aš jau turbūt keliausiu namo, - pabaigia gert kokteilį ir išeina ji.
- Gal parvežt?! - sušunku, bet ji nebe išgirsta.

Tuomet įsirašau jos numerį į telefoną ir išvažiuoju namo. Namo grįžęs nusiprausiu ir nusirengęs einu miegot.

Ryte mane pažadina Taylor skambutis, atsiliepiu:

- Klausau...
- Sveikas, čia Taylor jei dar nesupratai.
- Supratau, aš tavo numerį išsisaugojau...
- Šneki lyg girtas, daug be manęs vakar išgėrei?
- Negėriau, tiesiog pažadinai mane, sunki treniruotė vakar buvo...
- Nu tu ir miegalius... Dabar netgi devynios ryto! - sušunka ji.
- Pirma - nerėk prašau... Antra - dabar TIK devynios ryto...
- Miegalius koks... Nori šiandien susitikti?
- Kur ir kada?
- Dešimtą, kino teatre prie to klubo.
- Dešimtą nakties?
- Už valandos, tad kelkis ir ruoškis, - taria ji ir užbaigia skambutį.

Išlipu iš lovos ir nueinu nusipraust, bei apsirengt. Apsirengiu taip:

Pasiimu telefoną, raktus, bei piniginę ir nuvažiuoju ten

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Pasiimu telefoną, raktus, bei piniginę ir nuvažiuoju ten.

Iš kart prie kasos pamatau Taylor:

Iš kart prie kasos pamatau Taylor:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Prieinu ir ji taria:

- Jau bilietus nupirkau.
- Kodėl? Aš norėjau nupirkt.
- Tu vakar man kokteilį nupirkai, tad dabar aš bilietus.
- Ehhh... - atsidūstu ir apkabinu ją.
- Eime į vidų? - paklausia.
- Eime, - linkteliu ir nusivedu ją į vidų.

Susirandam savo vietas beveik per vidurį salės ir atsisėdam ten.

- Šitas filmas sukurtas pagal mano mylimiausios autorės knygą, - taria ji.
- Tuomet manau bus įdomu, - šypteliu aš ir pažiūriu į ekraną.

Dar parodžius kelias reklamas prasideda filmas, mes jį įdėmiai stebim.

#Po pusvalandžio#

Prasideda labai romantiška scena, mes su Taylor pastoviai vis žvilgčiojam vienas į kitą, patys nesuprasdami kodėl. Staiga ekrane žmonės pasibučiuoju, o mūsų su Taylor žvilgsniai susitinka, rodos jau turėtume nusukti akis, bet mes negalim atplėšti vienas nuo kito žvilgsnių, po truputį pradedam artėti, bei pasibučiuojam, po bučinio tik šyptelim vienas kitam ir žiūrim filmą toliau.

#Po filmo#

Atsistojam, apsirengiam ir išeinam į lauką.

- Gal važiuojam pas mane? Praleisim laiką, vistiek neturi planų... Ar turi? - apmėtau ją klausimais.
- Neturiu, galim važiuot, tik aš važiuosiu tau iš paskos, nes negaliu čia palikti mašinos, beje labai neskubėk, nes aš neseniai išsilaikiau teises, - taria ji ir nubėga į mašiną.

Nueinu į savo mašiną ir pasiruošiu išvažiuoti, tik pamatęs ją atvažiuojant pradedu važiuoti namo neskubėdamas.

#Namie#

- Ko norėtum? Arbatos, kavos, kakavos? - pasiteirauju.
- Nieko stipriau nepasiūlysi?
- O nori?
- Nenoriu, - nusijuokia ir atsisėda prie stalo.
- Tai ko nori?
- Kavos, - šypteli.
- Gerai, - tariu ir nueinu padaryti kavos.

Staiga kažkas paskambina į duris...

Nusiėmus KaukęTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang