Selâm arkadaşlar, geç geldiği için üzgünüm. Bölüm atamadım bir türlü. Umarım affedersiniz.
Şarkı: touch it
İyi okumalar:)
Adam, taksiye bindiğimde arabayı çalıştırdı.
"Nereye?"diyerek bakışlarını bana yöneltti.
"Şey."Ben nerede yaşıyordum?
Beynimi zorlayarak hatırlamaya çalıştım ama olmadı. Cebimden telefonumu alıp mesajlar kısmına girdim.
Justin: Lu benim evim nerede?
Justin: Konum atsana
Luke: 'konum bilgisi'
Luke: Oğlum kendi evini mi unuttun yoksa?
Luke: Noluyoruz amınakoyim?
Justin: Yok seni test ettim.
Luke:Manyak mıdır nedir abi?
Justin: Kes luke!
Son mesajı yolladıktan sonra, telefonumu cebime attım. Şoföre gideceğim yeri tarif ettikten sonra, arabayı tekrar çalışırdı.
Camdan etrafı izlemeye başladım. Yavaş yavaş yağmurun sesi geliyordu. Daha sonra yağmur hızlandı. İnsanlar, şemsiyesini almış koşuyorlardı.
Yağmuru seviyorum. Yağmur damlaları yere düşerken çıkarttığı sesini bile seviyorum.
Yağmurda ıslanmak güzel bir şeydi. Bu insanları anlamıyorum. Şemsiye kullanıyorlar.(Mal Justin)
O kadar güzel ki, ben olsam şemsiye almazdım.
"Dudağınız kanıyor."dediği ile adama döndüm. Ne diyordu bu?
Dikiz aynasından baktığını gördüm.
Uyarıcı bakışı ile elimi dudaklarıma koydum. Gerçekten de kanıyordu.
Lanet olsun! Nasıl olmuştu bu?
Adam arabanın torpidosundan peçete çıkararak bana uzattı. Teşekkür ederek elinden aldım peçeteyi. Kanayan dudağımı sildim.
"Geçti mi?"dedim adama bakarak.
"Evet de."çatık kaşlarla baktı. "Aynı zamanda dudağın şişmiş. Yoksa?"dedi imalı bakışlarla.
Ah, şimdi anladım. Zayn ile öpüşürken oldu sanırım.
Çok sert öptüğü için dudaklarımı kanatmış , göt herif ! Adam imalı bakış atarken, ben de susmayı tercih ettim.
Adam piç sırıtma göstererek"Anlaşılan sizi öpen kadın baya bir sömürmuş."dedi dudaklarıma bakarken.
Kaşlarımı çatarak adama baktım."Kadın olduğunu nereden çıkardın?"dedim.
Adam, şaşkınca ağzını araladı."Y-yoksa gey misin?"dedi yüzünü buruşturup.
Şuan çok gıcık olmuştum adama. Sinirli bakışlarımı ona yönelttim."Sen yoksa homofobik misin?"dedim bağırarak.
Bağırmam ile korku dolu bakışlarla baktı bana.
"Homofobik degil-"sözünü kestim.
"Kes!"dedim bağırarak.
"İnmek istiyorum,"diyerek sessizce konuştum.
"Ama daha gelmedik. Ayrıca yağmur-"
"Yağmuru seviyorum. Şimdi, indir beni!" Tekrar bağırdığımda gözlerini devirerek baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister Boyfriend: Zustin
Fiksi PenggemarKardeşimin sevgilisi olman, umrumda mı sanıyorsun? #zustin texting