Deel 1

1.9K 51 11
                                    

1 dag voor de zomer vakantie:

~pov-siham

Ik hoorde me wekker af gaan 'Bzz bzz' ik zette hem uit. Ik stond op en deed mijn ochtend routine. Ik keek in me kast van wat ik wou aandoen want ik ga ff een ontbijten halen voor me familie dus pakte ik een zwarte gescheurde broek en een grijze truitje en trok me zwarte louboutins ik liep naar beneden en zag youssra op de bank zitten. "Heyy";zei youssra. "Ewaaa";zei ik "ik ga ff ontbijt halen kom zo terug"zei ik. "Isgoed"; hoorde ik youssra nog zeggen. Ik deed de deur achter me dicht. En liep naar de ah. Aangekomen bij de appie zag ik een groep jongens die me aankeken. Ik keek ze vies aan en liep verder. Ik had me boodschap gedaan en ging naar de kassa. Toen ik net wou gaan trok iemand aan me arm het was één van die jongens, hij vroeg mijn nummer. Hij was best knap. Maar ik zei nee. Hij bleef me smeken na 10 min gaf ik toch mijn nummer. Thuis aangekomen maakte ik een lekker ontbijtje voor me familie, ik zag wat vers fruit in de koelkast liggen gebruikte die. Ik pakte de donuts en croissantjes en maakte ook ne3 ne3 thee. Me moeder werd als eerst wakker vervolgens me vader en ten slotte mijn broer. M'n moeder vroeg;" heb jij dit gemaakt?". "Jaa";zei ik trots. Had geen zin in school dus skipte ik vandaag.

Hello dames het eerste deel. Tis saai, maar geef het kans. Jullie weten nog niet wat jullie te wachten staat

P.s let niet op spel foutjes

~yasmina&ikrame❤️

Marokkaanse liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu