Kuyu suyunda bulunan parometreler filtrasyon yapılarak kuyu suyu arıtma yapılır. www.atlantiksuaritma.com. Kuyu suyu arıtma yapılırken sudaki sertlik kaba tortu bulanıklık ve gazal kokular alınır ve filtre edilir kuyusuyu arıtma filtrasyon yapılırken seçilen filtreler sudaki parometrelere göre sistem seçilerek minarel miktarı sudaki degerlere göre seçilir kuyu suyu arıtma filtrasyon özelliklerini anlatmak gerekirse kısaca şöyle açıklayabiliriz.
Atlantik su arıtma kuyu suyu arıtma sistemleri olarak villalar okullar restorantlar fabrikalar kuyu suyu kullanan yerlerde kullanılır suyun debisine göre sistem seçilir kuyu suyu arıtmada ön önemli etken suyun değerlerine göre sistem seçilir seçilirken sudaki partekül değerleri ve sertlik değerleri gazal kokular bakteriyolojik ve kimyasal analiz yapılarak sistem seçilmelidir bu değerleri taşıyan bir suda kum filtresi karbon filtresi dozajlama sistemi ve ultraviyole dezefeksiyon sistemi kurulmalıdır bu sistemle kesin sonuç alınarak kullanım ve içme suyu elde edilir.Yer altı suları yağmur suları artezyen sularından meydana gelmektedir.Kuyu suyu arıtma sistemi yapılırken kuyu suyu analizi yapılarak kuyu suyu arıtma filtresi seçilmelidir. kuyu suyu arıtma sistemi seçilirken su analizinde sertlik (Ca, Mg), koliform bakteri, tortu, bulanıklık, demir,mangan,ph, iletkenlik genel olarak kimyasal ve biyolojik analiz yaptırılmalıdır. Kuyu suyu arıtma dizaynı yapılırken izlenecek adımlar aşağıdaki gibidir. İlk olarak Hamsuya klor dozlanarak sudaki bakteriler bertaraf edilir.
2. Aşama olarak kum filtresi ünitesi ile tortu, partikül,çamur,yosunları tutarak suya ön filtrasyon işlemi yapılır. Sistem belli periyotlarda ters yıkama işlemi ile tuttuğu partikülleri ters yıkama ile atar.
3. Aşama olan aktif karbon sisteminden geçerek ağır metalleri, klor kokusunu ve gazal kokuları alır.4.Aşamada yumuşatma sistemi ile suda bulunana Ca,Mg sertlik ve kireci tutarak sisteme yumuşak su verir. Yumuşatma sistemi kireci gidererek mevcut tesisatı ve sistemde bulunan kombi, termosifon, çamaşır makinası, bulaşık makinası, çay kazanları vb. suyun geçtiği tüm ekipmanları kireçten korur.
filtre sistemleri genel olarak her alanda kullanılmaktadır. İlaç sanayi, gıda sanayi, otomotiv sanayi, tavuk çiftlikleri, villalar, site ve apartmanlar, boya, kimya, kozmetik bunlardan birkaçıdır.
Atlantik Su Arıtma Sistemleri
http://www.atlantiksuaritma.com
(+90) 212 541 47 40
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuyu Suyu Arıtma
RandomKuyu Suyu Arıtma; Kuyu suyunda bulunan parometreler filtrasyon yapılarak kuyu suyu arıtma yapılır. www.atlantiksuaritma.com. Atlantik Su Arıtma Arıtma Kuyu suyu arıtma yapılırken sudaki sertlik kaba tortu bulanıklık ve gazal kokular alınır ve filtr...