Bölüm 3

15.2K 451 16
                                    

Aynadaki yansımama son bir kez kez baktım.Çok ama çok farklıydı aynadaki ben.Asıl Karaman kadını.ama ben sadece bendim.Aslı eski Aslı.belkide hiç bir zaman eski aslı olmayacaktım.Kapı çaldığında "Abla hazır mısın?Çıkmamız gerek.Abim bekliyor seni"Üçok'un sesiyle kendimi toparlayıp derin bir nefes aldım.Giydiğim bilmem kaç santim topuklularla yürümek zor olsa da yürüdüm.Kapını açtığımda Üçok'ta  gri  tonlarında bir takım elbise giymişti.takım elbise üzerine tam oturmuş kaslı olmayan ama iri olan bedenini sarmıştı."Gidelim abla"başımı sallayıp Üçok'un ardından merdivenlerden inmeye başladım.Yavaş yavaş merdivenleri indiğimde topuklu ayakkabılarımın sesi bütün eve dolmuştu bile.Merdivenlerin ortasındayken başımı kaldırdığımda Alparslan merdivenlerin önünde durmuş bana bakıyordu.Gözlerinden bir şey hissetmiyordum.Hiç bir duygu yoktu.Beğenip beğenmediğini bile anlamıyordum.İstemsiz olarak ne giydiğine baktığımda siyah üzerine tam oturan takım elbise beyaz gömlek ve siyah kravat vardı üzerinde.Onun aksine ben ona beğeniyle bakmıştım.

Merdivenleri indiğimde"Gidelim"diyen sert sesi kulaklarımda yankılandı.Başımı salladım.yürümeye başladığında bende bir adım gerisinden yürüdüm.Birlikte evden çıkıp evin önünde duran yine siyah renk olan iki kişilik araç çok güzel ve aşırı pahalıydı.Milyonlar değerinde olmalıydı bu araba.Öyle ki zaten milyonlar değerindeydi."Abla"diye seslenen Üçok'la daldığım düşüncelerden çıktım.İlgiyle Üçok'a döndüğümde. gözleriyle arabanı işaret etti.Arabaya baktığımda Alparslan çoktan oturmuş beni bekliyordu.Elbisemin eteğini toplayarak Üçok'un benim için açtığı kapı'yı tutarak oturdum.Kapıyı kapatan Üçok'a bakıp gülümsedim.O da bana gülümseyip başıyla selam verdi ve diğer arabaya oturdu.Anlaşılan o ki Üçok Alparslan için sadece koruma değildi.

Arabada çıt çıkmazken 40 dakikalık yolculuğumuz sonunda bitmişti.Araba büyük ve gösterişli otelin önünde derin bir nefes aldım.Dışarıda bir sürü gazeteci vardı ve bu beni pek rahatsız ediyordu.Kapı açıldığında kapıyı açan kişiye baktım.Alparslan'dı.Bir elini öne uzatmış inmemi bekliyordu.Gazetecilerin kameraları bize dönmüştü bile. Titreyen elimi Alparslan'ın  büyük ve sıcak avucuna bıraktım.Arabadan indiğimde gözümün önünde patlayan flaşlar beni iyice çileden çıkarmıştı.Alparslan elimi kendi avuç içine alarak sıkı sıkı tuttu elimi.Birlikte otele doğru giderken gazeteciler durmadan soru soruyordu.hamile olup olmadığımı evlendiğimizi ne zaman tanıştığımızı ve bir sürü gereksiz sorulardan otele girdiğimizde kurtulmuştum.Yüzümde patlayan flaşlar beni rahatsız etmişti.Bir an gözlerim karardığında geriye doğru sendeledim.Belime de sıcak bir el hissettim."İyi misin?"zorlukla başımı sallayıp kendimi toparladım."İyim sadece gözlerim karardı.gidelim"Alparslan bir kaç saniye öylece bana bakıp başını salladı.Sonra bir şey fark etmiş gibi aniden kaşlarını çattı.Arkama bakıp öfkeden daha koyu renk alan gözlerini bana dikti."Bu sırtının hali ne böyle?"Sert sesi iliklerime kadar işlediğinde korkuyla geri çekildim."Be ben Evan'a giymek istemediğimi söyledim ama o ısrarla bunu giydirdi.Ne kadar çıkarmak istersem de izin vermedi ve kızdı.Yemin ederim ben istemedim"titreyen sesim her şeyi daha da zor duruma sokarken boğazımda koca bir yumru meydana geldi.Gözlerinde gördüğüm bir anlık yumuşama hayal mi yoksa gerçek mi anlamadım."Bir daha böyle elbiseler giyersen evden dışarı çıkamazsın Aslı.Sen bir Karaman kadınısın ve Karaman kadını gibi davranmak zorundasın"nefesimi dışarı verip korkuyla başımı salladım.

Birlikte gösterişli ve devasa salona girdiğimizde. bir çok göz bize dönmüştü.Bundan rahatsız olarak daha da sokuldum Alparslan'a."Sakin ol"diyerek beni yatıştırmaya çalıştı.Salonun ortasına doğru hareket ederek  erkekli kandın'lı bir gurubun önünde durduk."Oo hoş geldin Alparslan"diyen adama baktığımda onun da gözleri bana kaymıştı."Merhaba güzel bayan"hafif tebessüm ederek adama baktım.Elini uzattığında Alparslan'a döndüm hemen.Gözlerinde olumsuz pırıltılar vardı.Ben adamın aksine elimi uzatmadım.adam elimi uzatmadığı mı gördüğünde bozulsa da bir şey demedi."Merhaba oğlum"sesin geldiği tarafa baktığımda altmışlı yaşlarında yeşil gözlü bir az Alparslan'ı andıran adam konuşmuştu."Hoş buldum baba"dedi yine buz gibi olan sesiyle.

"Bu kız kim oğlum"son sözün üstüne ayrı bir baskı yaparak söylediğinde Alparslan'a baktım."Karım baba"Adamın gözleri şaşkınlıkla büyürken aynı anda."Neee!"diye bir cırlama geldi.Cırlama sesine baktığımda karşımda klasik Rus kadını vardı.Sarı saçlar beyaz ten sivri burun."Ne diyorsun sen oğlum"öldürücü bakışlarını bana yönelten adama baktığımda başımı dik bir şekilde öne diktim."Karıma öyle bakma baba.Ne dediysem o"adam bir şey demeden yanında duran üç adamla birlikte masadan ayrıldı."Bu kız benim de karşıma çıksaydı direk nikah salonuna götürürdüm Alparslan"göz kırptı.İlk konuşan genç adamdı bu.

Alparslan 1 saate yakındır masada olan adamlarla sohbet ediyor arada bir bir şeye ihtiyacım olup olmadığını soruyordu."10 dakikaya geliyorum"başımı salladım.Alparslan adamlarla beraber başka bir masaya yöneldiğinde Üçok hemen yanımdaydı.Kadınlar sohbet ederken arada bir fikrimi sorup beni de onuya dahil ediyorlardı.Konu moda spor ve bunun gibi şeylerdi.Rus kadın bana öldürücü bakışlar atıyordu.Sanki en sevdiği oyuncağı  elinden almış gibi bakıyordu."Aslı tatlım istersen sana da bir spor salonu önere bilir ben"adının hayla ne olduğunu bilediğim kıza kaşlarımı çatarak baktım."Neden?ben gerek görmüyorum?"alayla güldü."Göbeğine bir baksana?ben bu göbekle bu kadar cesur elbise giyen bir tek seni gördüm"bu sefer gülme sırası bendeydi.Aptal sarışın.bende sarı idim ama en azından aptal değildim.Karnımı işaret ederek konuştum."Bu göbek değil canım.Bebek"Yüzü yavaş yavaş solarken öyle bir hal aldı ki bu sefer kendimi tutamayıp güldüm."Tebrik ederim ya.çok sevindim.Alparslan asla evlenmez sanıyordum ama sen onu evliliğe ikna etmiş üstüne üstelik hamile bile kalmışsın.Ne zamandan beri evlisiniz?"ne demeliydim."Uzun bir süredir sevgiliydik.Sonra hamile kaldım.Alparslan karnım belli olmadan evlenmek istedi ama ben itiraz ettim.Sonra bir şekilde beni ikna etti.anlayacağınız o beni ikna etti ben onu değil.bir kaç gündür evliyiz"

"Hah Alparslan'ın seninle evlenmesi için tek sebep bebek?neden aklıma gelmedi.Seninle sadece bebek için evlenmiş"sinirlensem de belli etmedim.yüzümde olan gülümseme hayla öylece duruyordu."Yulia kimi kandırıyorsun canım Alparslan bebek için biriyle evlenecek adam değil.o asla istemediği şeyi yapmaz ne olursa olsun.Hem  eğer bebeği istemeseydi korunurdu.o çok dikkatli bir adam.ama gördüğün gibi Aslı bir kaç aylık hamile"Sonunda ismini öğrendiğim Yulia denen Rus kız sinirle ismini bir az önce öğrendiğim ve çok tatlı bulduğum Özge'ye baktı.Bir şey demeden arkasını döndü ve gitti.Galiba Özge haklıydı."Sen ona aldırma.Biz seni tebrik ederiz.O kısa süre önce Alparslan'la evleneceğini sanıyordu ama gördüğüm kadar Alparslan hep sürprizlerle dolu biri."bende Özge'ye gülümsedim.ama  o kadar çok korku sinir ve stres gibi duygu değişimleri geçirmiştim ki bir an gözüm karardı.Sonra bir adım geriye giderken elimi  masaya doğru uzattım ama tutunamadan sert bir şekilde yere yığıldım.Bilincim kapanırken son duyduğum ses Üçok'un."Abla"diye bağırmasıydı..

Evet yeni bölüm geldi.Şehir dışında olduğum için geç geldi bölümler.Çünkü kuzenimle birlikte durmadan şehri geziyoruz ve vakit bulamıyorum yazmaya.Umarım beğenirsiniz.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Yoksa size yeni bölüm yok

Yoksa size yeni bölüm yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Araba

Araba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bebeğimin Babası-Şah Mat-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin