Esila

4.2K 200 42
                                    

Ben geldimmmm..
Hadi başlıyalım ....

Yazar.

İnsanın canını ne acıtır yada nefesini ne keser. Tabiki Sevdikleri...
Peki kime nasıl değer verdiğimızı ne zaman anlarız.? Soru basit cevapda bir okadar basit. Kısa ve öz. Kayıp edince. Ellerinden kayıp gittiğini düşününce. Ne sebeb olur buna birtek ölüm mü?  Elbette hayır. Bazen zorunlu şekilde ayrılık girer bazende isteyerek ayrılık koyarsın araya.

Peki Esila için hangısı? yaşayıp yaşamadiğı bilmediği Hasan kayip etme korkusu yaşamasiği mi yoksa yanından zorunlu bir şekilde ayrilmak  mi.

Peki bu hissettiği ne? Kalbine bir ok saplanmiş gibi çektiği acı ne. Değer verdiği adam gözlerin önünde şehit olmuştu belki. Hangi kalb dayanır ki bu acıya. Esila da yıkılmıştı zorlanıyordu,  bilmediği kişiler tarafından tartaklanıyordu ama kalbındekı acı dan dolayı onları hisstemiyordu. Dilinde tek bir isim Hasan. Gözlerinden akan tuzlu sıvıyı bile hissetmiyordu neden kaçırıldı bilmiyordu,  kimler tarafından kaçırıldı bilmiyor tek istediği Hasan dan iyi bir haber almak bir umut yaşiyor diye düşünüyordu ama yüreğınde ki kör ateş yakıp küle çeviriyordu. Dinmiyordu yürek sızısı. Tek isteği getirildiği yerden kurtulup kaçmak ve Hasan'ın durumunu öğrenmek..

3 gündür karanlık bir yerde tutuluyordu ve sadece su ve ekmek veriyorlardı kimse bir şey demiyordu hoş onunda soracak halı yok. Arada bir kamera kurup tartaklıyorlardi Esilayı,  çığlıkları o kadar acı dolu olmasına rağmen kimsenin umurunda değil. Vicdan denen hissiyatı olmayan insanların elinde,  örgüten oldukları belli ama o kameradakı görüntüler kime gösterilıyordu.

Beyni Hasan ile doluyken bir yandanda Asminin onu bulması için dua ediyordu . 3 gündür burdaydı etrafta keskin bir şey arıyordu bağlı olduğu sandalyeden ipleri çözmek için ama yoktu.

İşte işkenceler yine başliyacaktı yine ellerinde kamera ve işkence aletleriyle geliyorlardı.

"Ne haber güzelik gerçeği yaptığımız Estetikten pek güzel yanın kalmamış ama idare edersin" diyerek elini yüzünde gezdirdi sari dişlerini göstererek kahkaha atmaya başladı.

Pek fazla gücü yoktu Esila'nın ama kendini bu soysuzlara ezdirtemezdi. Birazcık kafasını kaldırarak yüzüne tükürdü tabi anında yüzünde bir acı hissetti ama yüreğindekı acı kadar yakmamişti canını.

"Ulan oruspu ben sana göstermezmiğim şimdi. Pis kahbe" diyerek ten sırayla yüzüne tokat atmaya başladı Şehmuzun sağ kolu Şivan. Hıncını alamadığı için Esilayı oturduğu sandalyeden çözüp yere yatırdı pantolonundaki kemerini çıkarıp eline aldı ve yaptığı çok güzel miş gibi kahkaha atarak küfürler savurarak kendini tatmin ederek kemeriyle Esilaya vurmaya başladı. Canı acısıda Esila'nın dudaklarını bir birine sıkıca bastırarak çiğlik atmayı engelledi kendince tabi bir süre dayanabıldı can acısına. Çığlıkları oldukları yerde yankılanmaya başladı ama vicdan ne gezerdi Şivan'da.

Yaptığından hoşnut bir şekilde kemerini tekrar yerine takarak adamlara "bugün su ve ekmek yok misafirimize cezasını çeksin." diyerek kamerayla beraber dışarıya çıktı.

Esila kesik kesik nefesler alıyordu artık ölsem de Hasan'a kavuşsam diye düşünüyordu ama içinde hala ölmedine   dair bir hisseyat vardı.

"Neredesin Asmin nerede?" 😖😖

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Utku aldığı telefon ve duyduğu sesler üzerine hemen harekata geçti. Hasan diye çiğlik duymuştu vuruldu demişti Esila.

Vatan Aşkı Bitmez / DÜZENLEMEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin