Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan
KaraKralHenga ve ilk oy veren ByLama ya ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalarNot: ByLama nerelerdesin la kaç gündür sesin soluğun çıkmıyor :D
------------------------------------------------------
Cübbeli sağ elini ileri doğru uzattığın da, kırmızı bir ışık sütunu elinde ortaya çıkmıştı. Işık sütununun yok olması ile biraz önce ki demir sopa tekrar cübbelinin elinde idi.
"Hadi bakalım. "
Cübbeli heyecan ile bağırdıktan sonra sopayı geriye doğru uzatırken, hızla yaratığa doğru koşmaya başlamıştı.
"HIIIIIIRRRRRAGGGGGGGGRRRRRHH! "
Yaratık tekrar kükredikten sonra hızla cübbeliye doğru koşmaya başladı. Yaratık koşarken omuz hizasında ki iki mavi ateşte hızla kollarından ellerine akın ettiğin de yaratık ellerini cübbeliye doğru savurmuştu.
Cübbeli yaratığın ellerinden zıplayarak kurtulsa da cübbesinin uçları yaratığın mavi alevleri ile tutuşmuş ve tutuşan kısımda bir anda tüm cübbeyi kaplamıştı.
Cübbeli üzerinde alev alev yanan cübbesine rağmen sırıtarak yaratığa baktıktan sonra tekrar hızla yaratığa atılmıştı.
Elinde ki sopanın tekrar kırmızı bir ışık ile parlaması ile birlikte sopa tekrar üç katı uzunluğuna çıktığı vakit, cübbeli sopayı en altından tutarak diğer ucunu yere koyduktan sonra sopayı aynı bir sırık gibi kullanarak canavarın üstünden atlamıştı.
Yaratık üstünden atlayan cübbeli ile birlikte göğsünü gererken kollarını geriye doğru açmış ve boynuna zincir ile bağlı olan kitabın havalanarak açılmasını sağlamıştı.
"Fire ball! "
[YN: Yazar isim bulma kıtlığında tekrardan... ]
Yaratığın bağırması ile birlikte cübbeli, bakışlarını ona çevirdiğin de kitaptan fırlayan mavi bir ateş topu hızla cübbeliye ilerlemeye başlamıştı.
Cübbeli kendine gelen ateş topu ile sopaya baskı yaparak kendini zıplattığında, hızla sopayı iki eli ile tutarak sopanın iki ucunu da farklı yönlere çevirdiğin de, cübbelinin elinde ki sopa üç parçaya bölünmüştü.
Cübbeli elinde ki üç sopadan birini tutarak hızla savurduğun da ateş topu sopaya çarpmış ve yaratığa geri fırlamıştı. Yaratık ne kadar hantal bir vücuda sahip olsa da direk üstüne gelen ateş topundan sadece geriye çekilerek kurtulduğun da ;
'BOOOOM! '
Cübbeli havada iken elinde ki sopayı tekrar savurarak yaratığın kafasına vurarak yaratığın kafasını yere gömmüş ve büyük bir patlama sesi çıkartmıştı.
Yaratığın kafasının ezilmesi ile birlikte cübbeli yere indiği vakit üzerinde ki cübbe mavi alevler ile yanmış ve ortadan kaybolmuştu.
"Biraz soğuktu, ısıttığın için sağol."
Cübbelinin cübbesinin tamamen yanması ile birlikte cübbelinin mavi saçları ve mavi gözleri ortaya çıkarken, üzerinde ki kırmızı renkli kıyafetleri de ortaya çıkmıştı.
"S-Sen de kimsin böyle? "
Ark'ın titreyen sesi ile birlikte cübbelinin yüzünde oluşan şeytani ifade ile birlikte cübbeli bakışlarını Ark'a çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOGİO 4
Fantastik"Eskiden sadece gezegenim de bir oraya bir buraya giderdim... şimdi tüm evrende gidip geliyorum... tanrılar ile savaşıyor... dünyaları geziyorum... uzun bir macera yaşadım ki... bence yolun daha başındayım... bu benim hikayem... Dünyalar Fatihi olar...