08

276 28 2
                                    

Általában az élet könnyűszerrel tesz csavarokat az életedbe. Váratlan fordulatokat illetve meglepetéseket. Valahogyan így voltam én is, aki Benjamin Styles kaptam életem meglepetéseként. Sírni tudtam volna , mikor megtudtam miket csináltam az altatóhatásaként magammal. Vagyis csak közel engedtem. Ismételten. Hagytam, hogy csókot adjon és kezemet fogja. Egy buta, ostoba tini lánynak éreztem magam.

-Emma már vár. Igyekezz! -sürgetett anyukám.

-Rendben! -szóltam vissza.

Felkaptam bőr kabátomat majd kapkodva futottam le a lépcsőn barátnőmhöz. Emma vigyorral az arcán várt rám, ahogy leértem rögvest kitárta karjait és meleg ölelésbe vont.

-Induljunk! Apa már dühöng. -kuncogott.

Szemeimet forgatva kaptam fel kocsi kulcsaimat és toltam a garázs felé Emmát. Szüleimtől egy - egy arc puszival búcsúztam. Mikor autómhoz értünk egyszerre szálltunk be, barátnőm a folyamatos zene váltással ütötte el unalmas perceit míg én ugye vezettem. Leparkoltam az étterem elé, ahol Niall várt minket. A férfi nagyon türelmetlen volt, lányával majdnem veszekedésig fajult az aprócska szócsatájuk.

-Ott van Louis! -örömködtem a férfi láttán, aki Liammel beszélgetett.

Mikor oda értem hozzájuk, elnézést kértem tőlük, amiért megzavartam csevegésük mire nevetve öleltek magukhoz. Harmadik személyként csatlakoztam az est folyamán a két férfihoz. Legtöbb alkalommal tudtam a témához néhány szót szólni és még az javukra is vált. Lassan éjfélt ütött az óra, mikor szüleim is megjelentek. Egyből anyukámhoz siettem. Apa már rég lemaradt és mélyen belemerült Niallel egy témába. Anya vörös térdig érő ruhájában szlalomozott az emberek között, hogy találjon egy szabad asztalt kettőnknek illetve apának, ha szándékozik leülni mellénk.

-Amelia, micsoda öröm! -köszöntötte anyukám az érkező Styles családot.

-Itt van Darcy és Annabelle is! -mondta nagy mosollyal Amelia.

-Komolyan? Merre vannak? -pattantam fel rögtönna székből.

Imádtam a két lánnyal nevetgélni. Annya édesek és imádni valóak.

-Ott vannak Alexander mellett. -tájékoztatott majd már futottam is oda.

Mikor Annabelle észre vett, a kislány visításától zengett az egész étterem. Ugyanis szaladni kezdett felém majd karjaimba vetette magát. Ez megismétlődött Darcy érkezésénél is. A végén fenekemen ültem miközben a két lányt szorongattam. Alex gugolt le hozzám és elvette tőlem Darcyt majd én Annabelle kezét fogva álltam fel a földről. Azonban ekkor William futott neki lábaimnak. Hiába, engem az összes gyerek szeret.

-Miért nem vagy anyával, Will? -pillantottam apróságra.

-Csak. -kacagott még mindig lábamat szorongatva.

Mosolyogva vettem fel kezembe és kerestem meg Mirát, hogy fiát vissza vihessem neki. Annabelle mellettem maradt, ő is segített a keresésben. Louisra előbb rátaláltunk ezért a férfinek adtam át Williamet, aki duzzogva került apja karjaiba.

-Hisztis korszak! -legyintett Louis.

Miután Alex maradt partnerem a továbbiak így Darcy és Annebelle társaságát is élvezhettem. Később anyukám és Amelia is belekapcsolódott a beszélgetésünkbe majd Liam valamint apukám is. Az eredeti csapatból csupán Harry, Louis, illetve Niall hiányzott.

-Angel! Segítenél? -szólított meg  Adrienne, Liam felesége.

-Persze. Miben kéne? -indultam utána.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NOBODY LIKE YOU  (z.m)Where stories live. Discover now