1. kapitola

6 1 0
                                    

,, Aauuu" Stačím jen vykřiknout, když mě tvrdý míč, letící od učitele, zasáhne do hlavy. ,,Mooreová ??? Co tam děláš ?? Dovolil ti snad někdo lézt na tu hrazdu ??" Vedle mě teď stál ten nechutně slizkej učitel, který vypadal dooost naštvaně ,,Omlouvám se, můžu teda, proosiiiim, jít na tu hrazdu ??? " ,,Na to budeš mít ještě čas po nástupu, budeme dělat gymnastiku... a teď si vem za trest rozcvičku" ... Jak já ho nemám rada
  PO HODINĚ
,,Hej, Em, co ti ten slizoun chtěl ?? " Kate mě rychle doběhla a snažila se popadnout dech. ,,Ale nic, jen po jedenácti letech, co dělám gymnastiku, se nemůžu bez dovolení dotknout hrazdy .." Musela jsem znít asi dost naštvaně ,, Klid, klid, jsi jako tikající bomba, přestaň se vztekat a radši poběž, máme matiku" ... jo, trefa, tikající bomba, co za chvíli bouchne... ,, Cože ?? Matiku ?!?? Ale neee, určitě píšeme a já to nebudu umět, zabte mě někdo, nebo to udělám sama ....prosím .."  ,,Ach Jo, Emily, z tebe by se člověk zbláznil, v jednu chvíli bys nejradši zabila kohokoliv, kdo ti přijde pod ruku, a za chvilku plánuješ sebevraždu.... jsi fakt zvláštní člověk " ,,Jo, a proto mě máš ráda, viď " ,, to víš, že Jo, radši fakt už pohni, Sarah na nás čeká u skříněk "
PŘESTÁVKA
,, Tak co holky ? Máte dobře tu matiku ? " vypálila na nás Sarah ,, No... myslím, ze bych pětku dostat nemusela" odpovím z vynuceným úsměvem ,, Já myslím, že to mám dobře " vítězně pronese Kate
S holkama jsme se vydaly na záchodky, na asi jediné poměrně tiché místo na této škole. Kate po chvíli mlčení prolomila trapné ticho a nadhodila nové téma ,, Holky ? Viděly jste toho nového učitele ? Je fakt pěknej, úplnej opak toho slizouna na tělák " ,, Počkat" vložila se do toho Sarah ,, Má černé vlasy, a strniště ?? " ,,Jo proč ?? " ,,Holky !! Je to náš novej telocvikář !!"
,,Em, slyšela jsi to ? Sarah, to je super, kdy nastupuje a jak to vlastně víš ? Vyzvídala Kate ,,Šla jsem zrovna kolem ředitelny... a něco málo jsem zaslechla... no a pak jsem tam šla "náhodou" ještě dvakrát, abych toho zaslechla víc. Jinak nastupuje za týden"
,,Konečně někdo ..snad... rozumnej, kdo to tady vezme vážně " uzavřela jsem naši konverzaci.
Už se nemůžu dočkat, snad to bude takové napravení špatného začátku posledního roku na této škole.... Tento rok musí stát za to !! ❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 16, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LÁSCE   VSTUP   (NE)ZAKÁZÁNKde žijí příběhy. Začni objevovat