BÖLÜM İKİ: ABD'DEN DÖNÜŞ

26 1 0
                                    

ABD'de geçirdiğim 2 sene boyunca çok şey öğrendim. Mesela etrafımdakilerin kıymetini iyice öğrendim. Onlara daha çok bağlandım. Bu 2 sene boyunca ne mi oldu? Benim saçlarım döküldü. Ve yeniden uzadı. Ama şimdi daha gür ve güzeller. Şimdi ise yine Arjantin'e geldim ve eski beni resmen kullandıkları okuluma doğru yürüyorum. Bahçede beni görenler şaşkınlıkla yanlarındakilerinde bana dönmelerini sağlıyorlar. Bu arada ben hangi okula gidiyorum biliyormusunuz? Sutudio 21 (Umarım doğru yazdım. Bilenler varsa yazsın Violetta Sutudio 21 artık oldu On Beat (umarım doğru yazdım) ) Yani bir müzik okuluna gidiyorum. Sesimde çok güzeldir 🙂. Gözüm bahçede gezerken ona takıldı. Diego'ya. Beni görünce gözlerini kaçırdı. Bu arada okula yeni birileri gelmiş. O sırada okulun müdürü Antanio yanıma geldi.

"Seni sağlıklı ve burada görmek ne kadar da güzel Violetta! Ahh, seni o kadar özlemişim ki!"

Dedi ve bana sarıldı. Aaa ben size söylemeyi unuttum değil mi? Antanio benim dedem dir. Bende hemen ona sarıldım. Fran(Francesca'nın kısaltması) hemen konuşmaya başladı.

"Biz zaten hiç bir zaman özlenmeyiz değil mi kızlar?"

Lu (Ludmila kısaltması) ve Cami(Camila kısaltması)'da hemen kafalarını sarıldı. Antanio gür bir kahkaha attı ve kızlarada sarıldı. O sırada zil çaldı. Herkes sınıflarına gitti. Antanio 'da bizi eski sınıfımıza götürdü ve gitti. Bizde kapıyı çalarak içeri girdik. İçerde yeni bir öğretmen vardı. Bize kendinizi tanıtın dedi. Bizde tanıttık. Etrafa göz gezdirdiğimde Diego yana kaydı ve bana yer açtı. Hahahaha gerçekten o olaydan sonra tekrar onun yanına mı oturacağımı düşünüyor? Bu gerçekten çok saçma ya. Lu'nun yanı boştu bende oraya oturdum. Diego ise bozulmuş gibiydi. Birden zil çaldı. Ve herkes başıma toplandı. Yeni kişilerde dahil. Naty konuşmaya başladı. Eskiden onunlada arkadaştık. Ama eskiden.

"Ahh canım arkadaşım. Violetta tedavin nasıl geçti canım? Seni hiç ziyarete gelemedim kusuruma bakma. "

"Sus Naty. Konuştukça daha çok batıyorsun. "

O sırada sözü Diego aldı.

"Hala o 2 yıl önceki olay için bana kırgın değilsin değil mi sevgilim?"

"Bana sevgilim deme Diego! Hah bi de gelmiş bana beni dövdüğün için kırgın olup olmadığımı soruyorsun! Sen ne kadar yüzsün be! Hepiniz öylesiniz!"

"Violetta Castillo! Başkalarıyla düzgün konuş!"

Antanio'nun gür sesi kulaklarıma dolunca gözüm doldu. Bana geçmiş karşıma beni onun gözünün önünde döven adamı savunuyordu! Hırsla ona baktım.

"Senden, hepinizden nefret ediyorum!"

Dedim kalkıp koşarak sınıftan çıktım. Bütün sınıf peşinden geliyordu. Kızlar hızla bana yetiştiler. Antanio ise bana sesleniyordu arkamdan. Ama ben takmadım. O sırada burnumda bir sıcaklık hissettim ve gerisi karanlık...

4 KIZ (BİR VİOLETTA MASALI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin