Wstęp... o co w tym chodzi?

2.4K 100 33
                                    

Chciałabym wytłumaczyć jak będzie działała ta książka. Zaczynając od samego początku, główna bohaterka (ty) to Kim Hyolyn. Młoda dziewczyna, której pasją jest fotografowanie. Ma młodszą siostrę Jennie Kim oraz oddanego przyjaciela a za razem chłopaka Jennie, TaeMina. Dziewczyna wrzuca posty na Instagram, gdzie dostaje komentarze od różnych ludzi w tym Jimina, Jungkooka, V, Jina, RM, J-Hope oraz głównego bohatera Sugi. YoonGi jest w opowiadaniu znanym modelem. Reszta chłopaków w rzeczywistości się nie zna. W późniejszych rozdziałach pojawią się też inne postacie więc ten rozdział będzie co jakiś czas aktualizowany.

Jeszcze istotne jest, że ojciec dziewczyn często musi wyjeżdżać w delegacje co skutkuje również wyjazdem dziewczyn. TaeMin jeździ razem z nimi ze względu na swoją dziewczynę Jennie i przyjaźń z Hyolyn. Cała trójka postanawia zamieszkać na dłużej w LA, chodź to nie znaczy, że Koreańczycy nie tęsknią z swoim kochanym Busan.

Hyolyn ma 21 lat- nazwa na Instagramie @.PerfectGirl

Jennie ma 17 lat-nazwa na Instagramie @.Sweet18

TaeMin ma 21 lat-nazwa na Instagramie @.YourLoveBaby

Suga ma 24 lata- nazwa na Instagramie @.SwagMoney

Jimin ma 22 lata- nazwa na Instagramie @.SexyABS

Jungkook ma 20 lat- nazwa na Instagramie @.CookieBunny

V ma 22 lata- nazwa na Instagramie @.TaeTae

J-Hope ma 23 lata- nazwa na Instagramie @.NadziejaWasWszystkich

RM ma 24 lata- nazwa na Instagramie @.ZniszczęWszystko

Jin ma 25 lat- nazwa na Instagramie @.JinnieQueen

Co jest jeszcze istotne do tej książki to fakt, iż Hyolyn nigdy nie ujawniła jak się nazywa ani jak wygląda. Nigdy nie dodaje swoich zdjęć tylko swoich przyjaciół albo krajobrazu. Dziewczyna ma swoich zwolenników jak i swoich hejterów. Jednak komentarze pod jej postami są dość specyficzne... przez fakt, że w opowiadaniu są również paringi.

Jimin i Jungkook- chodź nie ujawniony, chłopcy jak na razie tylko się przyjaźnią i droczą się ze sobą w ten sposób

J-Hope i V- są ze sobą

RM i Jin- również są parą

Jestem przekonana, że w pewnym momencie pojawi się pytanie dlaczego akurat wybrałam imię "Hyolyn" i czy to jest jakiś mój "fetysz", podobnie jak było przy imieniu "Amber". Nie! Nic z tych rzeczy. Hyolyn jest moją ulubioną piosenkarką, chyba od początku, kiedy tylko zaczęłam słuchać k-popu lubiłam ją słuchać. Ma wspaniały głos, który kocham, a w dodatku jest śliczna. Chyba tę sprawę mamy już z głowy....

Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam wam zamiar tej książki i teraz będziecie rozumieli każdy z rozdziałów.

Imagine Instagram...  II Min YoonGi II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz