Karen p.o.v
Het deed echt wat met me hoe Julia hier zo tegen me aan zit. Haar verhaal is zo ontzettend heftig.. Ze heeft ontzettend veel meegemaakt en ik ben bang dat als we haar niet helpen dat het dan nog eens slecht af kan lopen. 'Ik denk dat het verstandig is als je vannacht hier blijft. Dan gaan we samen voor een oplossing zoeken' zeg ik zacht. 'Ik ben super trots op je dat je dit allemaal verteld hebt Juul.' Zeg ik zacht en blijf zacht over haar arm strelen het kalmeert haar enorm. Dat merk ik aan alles aan haar.Julia p.o.v
Ik knik even voorzichtig als Karen dat zeft en leg voorzichtig mn hoofd op haar schouder. Het voelt zo vertrouwd en goed om zo te zitten. 'Maar ik wil je niet tot last zijn..' zeg ik zacht. 'Maar schatteke dat doe je ook echt niet! Ik bied het zelf aan hé' zegt Karen zacht. Ik knik dan even kort. 'Weet je nog? Die dag dat ik tegen je aanliep?' Vraag ik zacht aan Karen. Karen knikt even en kijkt me aan. 'Dat is de dag dat ik Marthe heb leren kennen..' zeg ik zacht. 'Ik denk dat als ik Marthe niet had leren kennen die dag dan..' Ik stop even met praten en kijk naar mijn voeten. 'Dan was het misschien allemaal wel heel anders gelopen..' zeg ik zacht. Karen knikt begrijpend. Als haar telefoon gaat kijkt ze me schuldig aan. Ik gebaar dat het goed is en schuif een stukje opzij. Karen staat op en loopt naar de keuken waar haar telefoon ligt en neemt op 'Hallo met Karen' hoor ik haar zeggen. 'Kristel het spijt me ik kan nu echt niet weg..' Vervolgt ze.. Even blijft het stil en dan hoor ik Karen doei zeggen en komt ze terug gelopen.~~~
Tijdsprong 1 week later
~~~Marthe p.o.v
Vandaag zou eindelijk de bootcamp beginnen met een dubbel gevoel zit ik in de auto. Ik had van de week een gesprek met Julia en Karen, over de situatie van Julia en ik ben er best wel van geschrokken. Ik wist dat het niet goed ging maar dat het zo erg was dat raakte me. Ik zucht even zachtjes. Eenmaal aangekomen verzet ik mijn gedachte en stap de auto uit. Ik begroet de andere meisjes en stel mezelf voor 'Ik ben Marthe de Pillecyn' zeg ik rustig maar toch ook vrolijk. De andere meisjes stellen zich ook voor. Zo veel namen.. de bootcamp ging zwaar worden maar ik denk dat we het wel heel gezellig gaan hebben met iedereen. Al snel raak ik aan de praat met Klaasje. Haar achternaam herkende ik ergens van.. Maar het komt nu niet in me op van waar.. Ik heb die naam eerder gehoord..
JE LEEST
The little sparkle In my life.
FanfictionDit verhaal gaat over Julia. Julia heeft in haar leven al het een en ander mee gemaakt en heeft het nogal lastig. Als ze Marthe leert kennen komt haar grootste droom uit en gebeurd het geen wat ze nooit had verwacht. Julia heeft voor het eerst een e...