(Bekijk dikgedrukt)
Harry Pov.Louis en ik lopen naar de les.
Eerste uur.. Mentorles.
Van wie? Ja precies.. Mevr. Huisman.
Ook wel genoemt.. De heks van de school. Ze doet super aardig tegen Louis, maar ze zorgt er ook meteen voor dat hij keihard in elkaar wordt geslagen. Ze noemt mij 'Styles' terwijl ze weet dat ik dat haat.
Dus jah.. Ik haat haar.
Het irriteert me nog het meest dat ze Louis pijn doet. Fysiek natuurlijk..
Als ze gewoon normaal had gedaan tegen Louis, had Zayn hem misschien niet die middag geslagen.
Ik denk dat Zayn dan wel een andere reden had gevonden. Die lul..Ik heb wel door dat Zayn probeert ervoor te zorgen dat ik bevriend met hem word. In je dromen..
Ik word sowieso al niet snel bevriend met anderen, maar dat ligt meer aan mij dan aan anderen. Ik hou niet zo van dat gepoespas en stoerdoenerij.
Net zoals pap.. Pap haat dat..En toch op èèn of andere manier raak ik bevriend met louis. Sterker nog..
Ik begin gevoelens voor hem te krijgen.En jah.. Ik weet het. Je bent vast verbaasd. Harry Styles die op een jonge valt. Het moet in de krant!
Ik zeg eerlijk.. Ik ben ook verbaast.
Mijn vader heeft me nog altijd geleerd dat homo's losers zijn. Ik heb hem altijd gelooft en achter zijn woord gestaan, maar nu?
Dacht het niet..Ik ga het sowieso niet aan mijn ouders vertellen!
Nou jah.. Ouders..
Zeg maar Ouder.
Mijn moeder is nogsteeds nergens te bekennen. Ik heb mijn hoop al lang opgegeven. Ze komt niet meer terug..
Zou ik ook doen. Ze is slim..
Wie wil er nou een man die zijn kind slaat en alleen maar boos word!
Ze deed het waarschijnlijk alleen maar voor het geld..
Pap heeft redelijk veel geld.
We zijn niet rijk ofzo, maar we kunnen veel nieuwe dingen kopen.
Pap werkt ook hard.Mama zei altijd dat Pap altijd boos werd, omdat hij het druk had met werk. Ik geloofde haar en geloof haar nogsteeds, maar Pap werkt niet veel meer en alsnog doet hij me redelijk vaak pijn.
Ik merk dat we bijna bij de klas zijn.
Ik loop achter Louis aan en hij gaat ergens in het midden zitten.Hij heeft me ooit verteld dat hij liever niet te dichtbij Zayn, Liam en Niall zit. Wat ik volkomen begrijp, natuurlijk.
'What's up, Harry!' Schreeuwt Zayn door de klas heen. Hij zit achterin met de rest van zijn groepje.
Ik reageer niet en ik zie Louis naar me glimlachen. Zijn glimlach verdwijnt snel na een tijdje. Hij kijkt meer gespannen en bezorgd.
'Is er iets mis, Lou?' Vraag ik hem zachtjes. Hij kijkt me aan.
'Je kan beter reageren op Zayn.'
Antwoord hij terug. Ik kijk hem vragend aan.'Hoezo?' Vraag ik hem nogsteeds zacht.
'Straks gaan ze jou ook nog pijn doen, omdat je ze negeert.' Zegt hij zachtjes.
Ik leg een hand op zijn schouder.'Het is okay, Louis. Ik zeg liever geen gedag naar iemand die ik niet mag.'
Hij kijkt me weer aan en begint te glimlachen. Alweer verwijnt zijn glimlach na een paar seconden.'Lou?' Vraag ik hem.
Hij heeft door dat ik heb gezien dat hij verdrietig kijkt. Hij zucht diep.'Je hebt mij vanmorgen begroet.'
Zegt hij heel onzeker.
Ik begin te glimlachen.'Klopt!' Zeg ik trots.
Hij kijkt me vragend aan.'Je bent mn vriend, weet je nog?'
Vraag ik hem. Hij kijkt nogsteeds naar me en er verschijnt weer een glimlach. Ik glimlach terug. Ik wacht een paar seconden om te kijken of die lach op zijn gezicht blijft.
En ja hoor.. Zijn glimlach zie ik nogsteeds. Ik ben blij dat ik hem aan het lachen heb gemaakt. Dat was mijn doel. Hij verdient de pijn niet..
Ik zie mevrouw Huisman de klas in lopen.
De les begint..Heee,
Ik weet het.. het is een slecht hoofdstuk.. Maar ik wil jullie niet teleurstellen dus heb ik toch een hoofdstuk gepost.Ik heb tot nu toe nog maar van 1 iemand ideeen gekregen en ik weet nogsteeds niet wat ik moet doen..
Pleas help me..
Zo komen er steeds leukere hoofdstukken aan!X A
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Фанфик{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...