Lumea mea

417 13 0
                                    

Fiecare are o lume a lui, unde poate fi singur. O lume inconjurata de intuneric. Vrei sa afli adevarul? Sunt aici pentru tine.

Oricat de bine dispus ai fi gasesti un moment in viata ta de neliniste, astfel iti creezi pentru prima data "lumea ta". De-a lungul anilor tu stabilesti daca e bine sau nu sa locuiesti acolo, singur. Ai ajuns la capatul drumului si nu mai stii ce sa faci. Drumul se bifurca, ingerii iti spun sa o iei intr-o directie iar demonii, in cealalta. Alegerea e a ta. Tu esti un inger diabolic care se hraneste din furia altora. Cand viata iti ofera doar doua posibilitati l, tu trebuie sa o creezi pe a treia. Asa am facut eu. Mai bine duc o viata cum imi place mie decat cum le place altora. Bine ati venit in lumea mea. Aici nimeni nu te asculta daca nu ai nimic de spus. Locul meu e aici, printre oamenii cu doua fete, fericiti in preajma prietenilor si demoralizati cand stau fata in fata cu singuratatea. Lumea mea e exact asa cum ti-o imaginezi tu! Singurul loc unde imi gasesc linistea este aici...

Eu sunt Sam, stapanul taramului meu. Locul unde toate visele, supararile, necazurile dar si lucrurile bune se aduna si formeaza astfel un univers de culori care iti sucesc mintile. Sunt atat de trist. Nu stiu cum pot sa trec peste asta. Crede-ma...prietenii nu iti sunt de folos in clipele cele mai grele. Ei iau parte la ce e frumos in viata ta. De aceea ai nevoie de "Lumea ta". Aici iti gasesti familia adevarata.

Stau si privesc cum rasare soarele si ma gandesc la tine, si la cum ai aparut tu in viata mea. Ce cacat! Lucrul cel mai frumos de aici este visul tau. Nimeni nu poate sa iti strice visul. Aici visele devin realitate. Cel mai bun prieten al meu e mereu aici sa-mi spuna ce e bine si ce e rau.

-Sam, inchide ochii si imagineaza-ti ca zbori deasupra tuturor. Cum te simti?

-Ca un rahat zburator.

-Pentru numele lui Dumnezeu! Fii si tu mai optimist! Gandeste-te la partea frumoasa a lucrurilor. Acum spune-mi ce ai simti daca ai zbura peste intreaga lume?

-As vedea, pe de-o parte frumusetea lumii. Natura este locul in care m-am nascut si in care am sa mor si cred ca e singurul lucru pe care il iubesc la lumea asta.

Cerul este o intindere de albastru in care norii ca vata de zahar impanzesc peisajul. Puncte negre ce zboara cu cea mai mare precizie ofera tabloului un strop de tristete. Asa este si sufletul unei persoane. O intindere albastra care, in unele locuri, este impanzita cu creaturi ale intunericului care sunt menite sa ne schimbe echilibrul.

-Spune-mi, ce ai face daca ai fi stapanul cerului? ma intreaba cu glas voios Christa.

-As face ca totul sa fie mai bine, pentru mine si cei din jurul meu. Dar nu stiu cum as face asta pentru ca sunt stapanul cerului..

-Gandeste-te la un lucru care te-ar bucura daca ai privi cerul.

Ochii mei se incordau din ce in ce mai tare.

-As face forme amuzante cu norii si as impartii tuturor razele moi si fierbinti ale soarelui.

Asa arata "Lumea mea". Cu bolta albastra mereu luminata impanzita de pasari ale pacii, ce vestesc rasaritul soarelui...care imi aduce aminte de tine...

Negru.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum