-Ейвъри, зъкасняваш, ставай!
-мм, лельо, почакай..
-какво да чакам ставай! -провикна се леля ми..
Станах, и направих обикновенните рутини.
Аз съм Ейвъри, десетокласничка, днес беше първия учебен ден ,ще ви спестя облеклото си, и това какво правя всяка сутрин, едва ли е нещо по-различно от вашето. Една дете съм. Живея при леля си от доста дълго, защото нашите ,ами може да се каже, че съм сираче. Майка ми ме напуснала като съм била малка ,а баша ми починал когато съм била на четири, не ги помня особено добре, което май е по-добре. Имам леля, чичо и един братовчед ,той е гей. Също така най-добра приятелка- Тамара Уилсън, мажоретка (като мен) доста секси момиче, което определено знае как да се забавлява, и на което винаги мога да разчитам. Тази година уж щяла да бъде различна, цялото училище избухна ,че Шон Мендес ще идва в нашето училище, обожавах това момче, но това ,че ще идва тук, небивалици според мен, е днес ще разберем. След около петнадесет минути бях излязла от вкъщи, излизайки ,видях съседското куче и започнах да го викам, погалих я и тръгнах, влязох в автобуса ,като всеки ден , след като влязох в училище се запътих към класната стая, когато влязох видях Тами, да седи на първия чин където седяхме ние двете.
-Тамс, Как беше снощи? (Снощи тя имаше среща с Бил ДиЛорентес клоутърбек на отбора по футбол ,той е адски секси, но не е мой тип, пада си малко fuck boy.)
-Ами, добре. Гледахме филми в тях цяла вечер и той ме целунаа.
-Лол, радвам се за теб!
-Нямам търпение да се видя с Шонн!
-Честно? И ти ли вярваш в тез..-изведнъж бях прекъсната от директора който говореше от своя кабинет. *Дооообро утро учениции! Както може би вече знаете, ще имаме доста нови ученици ,но един от тях е доста специален за вас! А той е Шооон Мендееес!* ЧАКАЙ, ИЗВИНЯВАЙ, КАКВО? *Здравейте, искам да ви помоля за нещо, когато ме видите, да не изпадате в паника, а да ме приемате,като обикновенно момче, каквото съм. И ,ако искате нещо от мен или каквото и да било да ме питате нормално без да крешите и да се филмирате, Окей?* БОЖЕ МИЛИ!
-ААА-Изпищя Тамара. -Ейвввв, видя лиии?
-Да, и? Момчето каза да не се филмираме, така че не се филмирай.
-след първият час, отидох до шкафчето си и се оказа че съседното е на Шон.
-Здравей!
-Ъм, здравей на-а мен л-и? Ъ здрасти!
-Май ще сме в един клас по история, аз съм Шон, приятно ми е! -каза той, протягайки ръка, ама ти сериозно ли? Всички знаят кой си..
-Да и да ,знам кой си. Аз съм Ейвъри, Ейвъри Гилбърт. Приятно ми е! Хайде ще вървиш ли да те заведа до стаята?
-Хаха, показаха ми я, но да,хайде, да тръгваме! -Вървя по коридора с Щон Мендессс! Вълнувах се, но сдържах емоциите си. Отидохме в часа по история, бяхме малко закъснели, което беше ужасно , зящото тая по история, хич не е мила.
-Ейвъри! Защо закйсняхте? Чакам обяснения! ВЕДНАГА!
-Ъм..ами..
-Аз съм виновен госпожо! Изведнъж ми стана много лошо и Ейвъри ми помогна ,заради това, Извинете, първият ден ми е, няма да се повтори, имате думата ми!
-Сядайте! -Седнах до Тами и видях къде е седне Шон, той седна до Бил на третия чин.
След часа Шон дойде при мен.
-Ако искаш да се видим-каза той пъхайки ми лист в раката на който пишеше телефонен номер, усмихна се, и продължи..Хей бичез! Това е глава #1 надявам се да Ви е допаднала!
×××
YOU ARE READING
She & He
Romance-Как момче като теб, може да обича обикновенно момиче като мен? -Ти не си обикновенно момиче-каза Шон придърпвайки я към себе си и целувайки я страстнно..