Sevipte Kavuşamayanlar-3

44 3 4
                                    

Hande'den:
Kahveleri ocağa koydum ve arkamı döndüğümde aşık ve düşünceli bir çift mavi göz ile karşılaştım yere baktım ve gülümsedim. Tolga yanıma geldi ve çenemden tutup kafamı kaldırdı. Alnımı ve sırasıyla burnumu,gamzemi ve çenemi öptü sonra gözlerime bakıp dudaklarıma alevli bir öpücük kondurdu. Benim ise başım fırıl fırıl dönüyordu. Gözlerine bakıyordum ve...

Tolga bunlar nasıl gözler ha?!?!?!

İçsesim benim yerime konuştu zaten. Dayanamadım ve ensesinden tutup Tolga'yı kendime çektim. Hızlı ve sert bir şekilde öpüşüyorduk. Nefessiz kalınca yavaş bir şekilde ayrıldık. Biz bakışırkeeennn... Benim telefonum çaldı. Tolgahan arıyordu. Tolga sırıttı.

Hande:"offf Tolga şimdi aramanın vaktimi?" diye mırıldandım. Tolga'nın gülümsemesi büyüdü. Gidip konuştum ve geri geldiğimde Tolga kahveleri kupalara koyuyordu. Yiaaağ bu çocuk harikağ!!! Yanına gidip yanağını öptüm. Veee... Lanet olsun kahveler döküldü! Şaka şaka Tolga sırıtmaya başladı. Kahveler döküleydi daha eyiydiii!!! Offf benim beynim yine error vermeye başladı. Yüzümün düştüğünü hissettim. Benim ardımdan Tolga'da yüzünü düşürdü.

Tolga:"n'oldu koca gözlü güzel?"

Hande:"ya... S-sen böyle... Sırıtın-ca y-yani bi'kötü oldum." yüzümü başka yöne çevirip bir düşünür gibi cevap verdim.

Hande:"sarhoş gibi..."diye mırıldanıp Tolga'ya döndüm. Bak yaaaa gene sırıtıyor! Amacın beni felç etmekse başardın bravo!

Hande:"beni gülerek deli etme adam"

Yüzüme yaklaşıp burnunu burnuma sürttü. Ben ise hayalet görmüş gibi bakıyordum.

Tolga:"sen beni kokunla büyülerken iyi kadın"

Evet itiraf ediyorum şu an accayiiip etkilendim.

Tolga'dan:Şu an Hande'nin nefesinin durduğunu hissedebiliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tolga'dan:
Şu an Hande'nin nefesinin durduğunu hissedebiliyorum. Yere bakıp sırıttım ve geri çekildim. Hande gözlerini kocaman açtı.

Tolga:"biraz daha aksiyon yaşarsan ölüceksin ve bunu inan hiç istemiyorum... Ben... Sensiz yapamam!" 'sensiz yapamam' cümlesini kısık ve aşkla karışık bir ses tonunda söylemiştim.

Hande:"sen... Bu kadar... Romantik olmak... Zorunda mısın?.. Mavi Manyak..." gömleğimin düğmesiyle oynarken. Şu an çokkk sevimliii... Hande heyecanla kafasını kaldırdı.

Hande:"film izleyelim mi?"

Tolga:"korku filmi ama..."

Hande:"tabiki de bayılırım."

Tolga:"tamam"

Hande:"sen cdlikten seç birşeyler bende üstümü değiştiriyim"

Tolga:"okey" Hande gülümsedi ve ve üst kata çıktı. Sevimli pijamalarını giyip geldi ve elindeki pijamaları uzattı.

Hande:"pantolonla oturmana izin vericek kadar cani değilim" dedi ve sırıttı. Pijamaları alıp ayağa kalktım ve tam gamzesinden öpüp mutfağınn yanındaki biş odaya geçtim. Giyinip çıktım. Hande mutfakta mısır patlatıyordu. Yanına gittim ve belinden tutup kendime çevirdim.

Tolga:"korkman için harika bir film seçtim. Yeni vizyona düştü. İzlemiş olamazsın yaniii ilk izleyişin olduğu için baya korkucaksın"

Hande:"hmmm güzel"

Tam dudaklarına yaklaşmıştım kiii...

Orasıda yb'de saklı biraz sabredin asadada...
Yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayın. Bays...




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sevipte kavuşamayanlar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin