~7

72 9 9
                                    

Jangmi

Hayallerimi gerçekleştirmek için bu kadar yorulacağım aklıma gelmezdi. Her gün ayrı bir olay çıkıyordu. Klipler için hazırlanan ortamlar, kıyafetler ve konseptler hiç bana göre değildi. En zoru ise YoonGi halâ dönüş yapmamıştı. Daha çıkış şarkım bile belli değildi. Çok az zamanım vardı.

Konuşmam lazımdı. Telefonu elime alınca çalmaya başladı. Arayan kişi Haneul unniydi.

Türkiye'de tanışmıştık ve benden 3 ay önce Kore'ye gelmişti. Ama hiç buluşma fırsatımız olmamıştı.

-Minik rapperım JangMi ile mi görüşüyorum?
-Ahh daha çok yorgun ve çıkış yapamayacak olan JangMi diyelim.
-Neden öyle diyelim peki
-Artık buluşma vaktimiz geldi konuşmamız gereken konular birikti.

Yarın için buluşma sözü alıp telefonu kapattım.

~

Cama vuran yağmur damlalarının sesiyle uyandım. Saat erken olduğu için duş alıp hazırlanmaya başladım. Uzun süredir görmüyordum bu yüzden en güzel halimle karşısına çıkmak istedim.

Evden çıkmadan telefonu kontrol ettim.

×Haneul×
Çıktım ben ^^ geç kalma SAKIN :))

Mesajı okuduktan sonra daha hızlı hareket etmeye karar verdim. Kısa süre sonra kafeye gelmiştim.

Haneul değişmemişti. Koşup hemen sarıldım. Kısa süreli duygusal ortamı bozmam gerekti.

-Ee neler yaptın ?
-Her şey çok güzel. Çalışıyorum ve sanırım sevgilim var.
Küçük bir çığlıkla "Sevgili mi" dedikten sonra utanıp kafamı yere eğdim.
-Evet. Bir süredir konuşuyoruz. Geçen gün kütüphanede karşılaştık. Aslında ben bir kitap arıyordum. O da kitap okumak için gelmişti. Aynı masada bir süre konuşmadan oturduk. Ordan çıkıp kafeye gittiğimde yine karşılaştık ve konuşmaya başladık. Tatlı biri ilerde ne olur bilmiyorum.

Anlatırken bile gözleri parlıyordu. Aşık olmuştu.

-Bir söz yazarı ayarladık. YoonGi. Şarkı sözlerimi düzenliyor. Daha sonra kayıtları alıp klip çekimlerine geçmeyi planlıyoruz ama henüz geri dönüş olmadı.

Bunları anlatırken daha çok umutsuzluğa kapıldığımı hissettim. Ta ki telefon çalana kadar.

ARAYAN
×YOONGI×

Ruh Eşim / MYG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin