✨ Gökçe Özgül-Vur yüreğim ✨
(Bu şarkıyı Ömerimiz, instagram hikayesinde paylaşmıştı...) 😏💋Evet arkadaşlar yeni ama farklı bir bölümle karşınızdayım!
Sizleri çok seviyorum, yorumlarınızı tek tek okuyorum, gerçekten bazı yorumlara ağladığım bile oluyor...
İyi ki yayımlamışım bu kitabı diyorum,
Çünkü aslında herkes benimle aynı duyguları paylaşıyormuş bir bakıma.
İnsanlar kendilerini yalnız hissediyorlar bu tür tatsız olaylarda. Ama siz bana destekçi oldunuz ve en önemlisi benimle acılarınızı paylaştınız.Biz acı kardeşiyiz sizinle...
Yanı başında oturan bir arkadaşına anlatamıyorsun bazı zamanlarda derdini, anlamayacağını düşünüyorsun çünkü...
Ama fark ettim ki bu kitapta, herkes birbirini çok iyi anlıyor, birbirine destek çıkan bile oluyor. Siz hepiniz benim destekçimsiniz zaten. Yorumlarınız bana güç veriyor, tek olmadığımı ve acılarımla baş etmem gerektiğini fark ediyorum...Sizleri sevdiğim gibi kitap yazmayı da çok seviyorum ve şimdi sizlerle bir fikrimi paylaşacağım...
Biliyorsunuz ki, bu kitap bu noktaya kadar kurgu değil, gerçek olayların anlatıldığı bir kitaptı.
Siz Ömer ve Edayı-yani benle sevdiceğimi cöşscmdlş- sevdiniz diye düşünüyorum bu yüzdende kitabın burdan sonrasını kurgu yapıp, Edayla Ömeri biz karşılaştıralım yeniden diyorum, ne dersiniz?
Tabi benimde hayallerim ve değişik fantazilerim var Ömerle âlakalı şdjcşsmcld ( Yalnız +18 olmicak kitap, hemen fesat düşünmeyin gençler tövbeestağfurullah övşzmxsl)
Ama şeyde diyebilirsiniz,
"Napıyon lan yazar manyaklaşma, kafayı mı yedin? Ayy saçmalama Esra!" Da diyebilirsiniz.Kısaca, fikrinizi belirtirseniz memnun olurum! 🌺
Son olarak,
Derdini paylaşmak isteyen,
Acısına ortak olmamı isteyen varsa,
Her bölüme olduğu gibi bu bölümede yorum atabilir...
Hepsini tek tek okuyup, cevap veriyorum, derdinizi az da olsa hafifletmeye çalışıyorum...Kısacası gelin muhabbet edelim, birbirimizin acılarını dinleyip, dindirelim...
Ama şu Devam mı? Tamam mı? Sorusunu yanıtlayın lütfen yahu!
Bu yazarın kafası karışık çünkü...💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
22 NİSAN İKİBİNONYEDİ
Chick-LitMurphy yasası der ki; Herhangi bir şeyin olma olasılığı, arzu edilirliğiyle ters orantılıdır ve bu demek oluyor ki ne zaman bir şeyden vazgeçerseniz o şey size geri gelir. Yirminci bölümden öncesi kurgu olmayıp gerçek hayatı yansıtmaktadır. Yirmide...