Chapter 13

409 13 0
                                    

POV Luciano
Ik werd wakker met Lara naast me. We lagen nog steeds op de handdoeken op het strand. Ze is zo schattig als ze slaapt..... Ik hoorde haar zachtjes kreunen. Lara fluisterde ik in haar oor. Het is nog geen tijd ik wil nog even blijven liggen mompelde ze half in slaap. Ik gaf haar zacht kusjes in haar nek. En ze deed langzaam haar ogen open. Ze keek om haar heen. Hoe lang liggen we hier al? Ehm ik keek op mijn Rolex horloge. Een half uurtje denk ik. Ze knikte en zakte weer onderuit. Ik keek op mijn mobiel.
5 gemiste oproepen van Cody en luke.
Brandon: bro kom snel hierheen er is een probleem.
Ik: wat is er dan dat er zo belangrijk is.
Brandon: Cameron .
Ik: fuck.
Ik : ik kom er aan.
Ik deed mijn mobiel in mijn zak van mijn nu zo goed als droge zak van mijn zwembroek . Lara we moet en moeten gaan.
Waarom?. Maakt niet uit we moeten nu gaan. Ze knikte en we trokken onze normale kleding weer aan. en ze liep achter mij aan met de spullen. We stapten in de auto. Ik gaf flink gas. Ik zag Lara een beetje paniekerig kijken. Luc rij een rustig! Ik negeerde haar. Luc je gaat over het snelheidslimiet idioot!!! Ik schrok een beetje maar remde toen wat af. Noem me niet zo bromde ik. Ze keek alleen weg uit het raam. Sorry mompelde ik. Is al goed. Ik knikte en legde een hand op haar been. Ze legde alleen maar haar hand er op en voor de rest niets, ze gooide hem er niet af ze zeurde niet ze legde alleen haar hand erop . Ik glimlachte tevreden en ik reed snel verder. We zijn er. En ze klikte haar gordel los. Waar zijn we? Een afgelegen oude fabriek. Ze knikte een beetje bang naar het donkere gebouw. En we liepen naar binnen. Blijf goed bij me en niet gillen oke? Ze knikte alleen maar. Ik pakte mijn pistool en hield hem klaar om te schieten. Maar toen we verder liepen toen werd ik mee gesleurd door iemand Lara ook en de lichten gingen aan. Godverdomme laat haar gaan!!! Ik zag dat de jongens onder schot werden gehouden en dat Brandon een blauw oog had. Hij knikte naar me als teken dat het goed ging. Er stroomde een traan over lara's wang. Ik werd op een stoel gedrukt en onder schot gehouden. Cameron liep naar Lara toe en haalde haar haren van haar schouders af en zat aan haar bikinibandje. Ik was woedend. Als ik nu los kwam van deze gasten lag hij nu al half dood op de grond. Hij ging verder. Jij bent een pittig meisie Lara. H hoe ken je mijn naam zij ze bot en bang. Ik weet meer dan jij denkt meisie. Noem me niet zo!. Schreeuwde ze. Cameron wou haar een kusje in haar nek geven. Ik werd echt woest.
POV Lara
Hij wou mij een kusje in mijn nek geven. Vieze klootzak blijf van me af!! En toen gaf hij me een klap. En de tranen sprongen me in de ogen. Ik zag de woede in Luciano zijn ogen. Ze werden steeds donkerder. Blijf van haar af klootzak!!! En ze hielden een pistool tegen zijn hoofd aan. Nee!! En iedereen keek naar mij. Ooh is Luciano jou een beetje dierbaar?? Ik keek hem woest aan. Pittige tante ben je. Ik verroerde me geen centimeter en keek hem alleen maar vies aan. Wat wil je van ons. Ik ga Luciano afnemen wat hem dierbaar is. Wat dan!! Jou fluisterde hij. Ik zag Luciano slikken en ik zag woede verdriet en iets wat ik niet kon omschrijven. Ik knipperde mijn tranen weg en staarde alleen maar naar Luciano. Wat heeft hij je ooit misdaan!! Hij heeft mijn vader ontvoert en daar zal hij voor boeten!!. En jij hebt verdomme alles van mij afgepakt zij Luciano woest. Ik slikte. Genoeg bromde Cameron. En hij trok me mee. Jij gaat mee dametje en jij Luciano mag oprotten. Je ziet haar nooit meer terug. En ik zag de tranen in zijn ogen. En ik werd meegenomen naar een kamertje. Cameron duwde mij op het bed en keek mij zwoel aan. Hij kwam steeds dichterbij. W wat wil je van me?? Ik hou je tot dat jou lieve Luciano kapot gaat van verdriet!! Waarom hij heeft jou niets misdaan!!! Daar weet jij niets van!!! Snap je het dan nog niet ?! Hij heeft jou niet zomaar ontvoert . Hij zag jou en hij wou niets anders meer!! Hij heeft onderzoek gedaan naar jou. Waar je woont , welke school je zat, wat ie achternaam is, alles. En wie jou familie is. En jou vader? Die werk hier. Voor mij. En op dat moment ging de deur open . En daar stond hij. De man die ik nooit meer wou zien . De man die mij zoveel verdriet op had geleverd. De man die mij mishandelde en pijn deed en mijn moeder vermoorde waar ik bij was. Mijn vader. W wat d doe je h hier......? Werken voor Cameron schatje . NOEM ME VERDOMME GEEN SCHATJE!!!!  Hij duwde mij tegen de muur aan en kneep in mijn keel. Jij houd je klotebek nu dicht en doet wat ik zeg. Nooit. En dat was de druppel. Hij duwde. Mij op de grond en pakte een pistool. Ik zag dat Cameron het aan het filmen was. KLOOTZAK!!! JIJ HOUD VERDOMME JE BEK DICHT!. Ik voelde de tranen in mij opkomen.
POV Luciano
Bro kom we moeten weg nu. Nee ik laat haar niet hier! Maar je gaat echt ..... Niets te maren. Kom nou mee!! En ze zijden niets. Ik was woest!! Ik rende. Ik rende zo hard ik kon naar boven. Naar Lara . Ik moet haar redden..... Ik hoorde luid geschreeuw uit een kamer. En een harde klap. Ik stormde de kamer binnen en gaf direct Cameron de eerste beste klap. Hij viel op de grond. Ik gaf en nog een trap in zijn ballen. Ik rende nu naar die rare man toe en gaf hem ook een klap bijgaf mij een stomp in mijn maag. Ik zag zijn geweer en rukte hem uit zijn handen. Ik richtte op hem. Oprotten!! Wegwezen klootzakken !!! Hij rende weg. Ik knielde neer bij Lara . Ze vloog mij gelijk om de hals. Luc! En ze barste helemaal uit in de knuffel. Het is al goed ik ben bij je fluisterde ik in haar oor. Ze knikte. OPSTAAN JULLIE!!! We schrokken uit onze knuffel en staan snel op. Ik houd Lara goed vast en zij mij. Laat elkaar los      Nu!!! Nee!! Luc het os al goed fluisterde ze. Nee dat is het niet!! Ik raak je niet nog eens kwijt begrepen?! Ze knuffelde me nog steviger. Maar toen kwam hij op ons af en hield mij in de houdgreep . Ik kon niets meer. Laat hem los vieze klootzak!! Schreeuwde Lara . Bek houden jij bent zo nog wel aan de beurt! Hij pakte zijn pistool en richtte op mijn hoofd. Je gaat eraan. Hij haalde de trekker af en ik hoorde voetstappen en een schot. Fuck. Maar ik bleef ademen en ik voelde twee armen om me heen. Luc!! En ik opende mijn ogen en zag Lara staan met tranen in haar ogen. En ik knuffelde haar terug. Ik keek over haar schouder en zag Brandon staan met het pistool in zijn handen. Hij knikte naar mij en onderbrak ons. Ehum. We lieten elkaar los en keken hem aan. Zullen we hier maar een drankje op doen. Op wat vroeg Lara . Cameron is uitgeschakeld en je vader is opgepakt. En. En wat vroeg ze. Brandon keek mij aan. Dat moet je haar zelf vertellen bro. Ik knikte. Laatst een paar dagen geleden zijn we gestopt met het bedrijf. Ik woon nu gewoon in een normale villa en de andere villa is nu een hotel. Ik zag haar ogen stralen. Brandon grinnikte. M maar wat zijn jullie nu dan wel? Gewoon een gang met jongens met veel geld en een prachtig meisje in ons midden. En ze glimlachte. Ja dus zullen we maar gaan en een drankje doen? Ehhhm , ja is goed maakte Lara mij af. Ik grinnikte. We liepen de trappen af naar de auto's en reden met volle snelheid naar de villa.
POV Lara
Zeg Luc nu mag je toch niet zo hard rijden...... Nee maar het blijft leuk. Ze lachte. De jongens achterin zaten te kloten en zette muziek op. Wolves. Mijn lievelingsliedje . Ik zette hem harder. Het liedje was af en toen zette ze 4 5 van Ronnie flex op. Jeahh..... I love this songs . We zijn er!! En we stapten uit. Ik keek mijn ogen uit op die villa. Ik zag een nieuwe sportwagen staan. Die ken ik nog nie. Hoe heet deze auto? Lamborghini Avendator.

Ik knikte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik knikte. We stapte naar binnen. Het plafond was echt zo fucking hoog. Ik zag een mega tv met led-verlichting . Dit is nu ook jou huis zij Luciano . Luc ik ik weet nie wat ik moet zeggen. Je kan me een kusje geven?? Die krijg je al. Ehm dan wil ik er nog een.
POV Lara
Ze knikte en gaf me een kus op mijn mond en daarna werd de tweede langer en langer. Jo gast! En we lieten los. Wat?! Doe dit liever even ergens anders. Ik grinnikte en Lara moest blozen. Hey er is vanavond een feestje bij mijn broer zij Cody , zullen we daar heen?? De jongens stemden in. Ik blijf ff thuis. Ik ook zij Lara. Okay dan gaan wij.
Oké is goed. Zie jullie morgen wel weer. Yo. En ze deden de deur dicht. Dus wat zullen we doen?

A real perfect messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu