Yeni Arkadaş

57 4 0
                                    


Temizlikçi nin cırtlak sesiyle uyanmştım.  Ne gerek vardı bu kadar bağırmaya?  Daha fazla bağırmasın diye hemen kalktım.  Şimdi sanırım size kendimi tanıtabilirim.  Ben Baek Min Young.  Kısaca Baek Min de diyebilirsiniz. Yurtta kalıyorum.  Ailem bir hayvan saldırısı tarafından öldürüldü diye biliniyor.

Herneyse üniformamı giyip hemen evden çıktım. Saçımı salık bıraktım. Okula vardığımda herkes bahçedeydi.  Tabi kimse benimle ilgilenmemişti.  Sınıfa girdim ve en önünde bir arkasındaki sıraya oturdum cam kenarında.  Başka boş yer kalmamıştı.

Sadece yanı boş olan bendim.  Zil çaldığında herks sınıfa girmişti.  Daha sonra içeri bir erkek geldi etrafı gözetledi.  Ve yüzünü astı. Sonra benim yanıma baktı.  Geldi ve 'oturabilir miyim? ' dedi.  Bende 'sanırım başka şansın yok dedim'.  Çok tatlı bir şekilde sırıttı.

Hoca daha girmemişti.  Yanimdaki erkek 'Ben Kim Taehyung bu sene  geldim' dedi ve mükemmel sırıtış;

  Yanimdaki erkek 'Ben Kim Taehyung bu sene  geldim' dedi ve mükemmel sırıtış;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bende kendimi tanıttım ve hoca içeri girdi.  Derste hep bana baktığını hissedebiliyordum. Tenefüs bitene kadar konuştuk.   Arada domates suyu içti.  Domates suyundan nefret ederim açıkçası.  Sonra bana numarasını verdi.

Okul Sonu;
Sonunda 10 saatin ardınan okul bitmişti.  Ben Tae'ye el sallayıp yola koyuldum ki omzundan biri tutup çekti. Bende direk arkamı dönüp tekmeyi yapıştırdım.  Sonra bir anda ahhh layan bir Tae gördüm.

Yanaklarımın DOMATES(🍅)  oluşunu hissedebiliyordum.

"Owww yavaş.  Elin bayağı ağırmış yaa. "

"B-ben ö-ö-özür dilerim"

Dedim ve masum durmaya çalıştım. Yine mükemmel sırıtışını yapıp yanağımdan makas aldı.  Bende onun omzuna ufak bir yumruk attım.

"Ben yurtta kalıyorum sen nereye? "

"Bende yurtta kalıyorum tatlım 😝"

Tekrar 🍅 yanaklar.  Beraber yurda ilerledik. ..  Ama tüm okul boyunca çok garip davranmıştı.  Birazcık korktum diyebilirim.  Bazı tenefüs ler bodruma indi. Bazı tenefüs ler revire gitti. Herneyse bunları takmamak çalışacağım.. .

Şimdi öncelikle ilk bölüme hoşgeldiniz okudunuz için teşekkürler.  Şimdi sıra BTS hayranlarına özel küçük bir sürpriz;

Yavaşça aşağı in;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Heyecanlımısın?  Tamam  bekle geliyor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Az daha sabret az kaldı 😝
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vee.. .
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadaaa;


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•Vampire Love• -Kim Taehyung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin