Kel tam araya girecekken anında cevap verdim. "Savaşı kabul ediyorum.." Kelin ağzı bir süre açık kaldı.
"Senn.."
Ardından beni çekiştirip insanlardan uzaklaştı.
"Küçük arkadaşım sen ne yaptın..?! Savaşta karşındakine öldürmek ve yetişimini sakatlamak dışında her şeyi yapabilirsin. Fakat Ran acımasızlığı ile bilinir.. Senden 2 Derecede üste.. Üstelik onun büyükbabası Elderdir! Eğer seni öldürürse bile ceza almayabilir.. Lanet olsun seni durduramadım!"
"Eğitmen Zua demek bu köylüleri sen getirdin.. Ah geçen seferde getirmiştiniz fakat temel öğrenci olarak kimse gelmemişti. Onların diğerlerinden farkı nedir? Özellikle şu küçük böceğin.."
Yüzündeki iğrenme ile bana baktı..
Kel yani Eğitmen Zua hafifçe öksürerek arkamızdaki Ran'a döndü.
"Bunun nedeni olağanüstü meridyene sahip olmaları. Lin'in 7 meridyeni açık.. Eien'in ise küçük lordun ki gibi 10 meridyeni açık.. Bu yüzden yabancı olsalar dahi temel öğrenci olmalarına karar verildi."
"NE..! 10 mu?" Fısıltılar yükselmeye başlamıştı. Kimisi gözlerindeki parıltıyla bana bakıyordu. Kafalarında bana nasıl yaklaşacaklarını hesaplıyorlardı.. Diğerleri ise yüzlerindeki çirkin bir ifadeyle "Ne olmuş 10 ise.. Küçük lordumuz gibi olacağını mı sanıyor? Değersiz çöp her zaman çöptür.." yüksek sesle konuşuyordu.
1 Saat Önce
Yolculuğumuz yarım gün sürmüştü ki atlar kelden sonra hiçbir zaman durmamıştı.. Tabi çoğu kez yavaşlamak zorunda kalmıştık. Sürü halindeki canavarlar arabaya saldırmış fakat uzmanlar hepsini kolayca yok etmişti. İşte o zaman bir gerçeği fark etmiştim. Şuan çok güçsüzüm.. Melynas olsa dahi bu yoldan tek başıma geçemezdim.
Arabadan suratım asık inerken Melynas'ın endişeli sesi beni kendime getirdi..
"Kuzeydeki ormanda tuhaf bir enerji var çocuk..!"
"Hımm.. Kutsal Kule dedikleri yer orada olabilir mi?"
"Bilmiyorum benim için sisli.. Tıpkı dağ geçidinde olduğu gibi. Fakat orası çok tehlikeli..! Şimdiki halinle asla gidemezsin.. Acele etme!!"
İç çektim. "Anlıyorum.. Merak etme, bunu çok iyi biliyorum."
Melynas'la konuşmaya dalmışken önümüzdeki manzarayı geç fark etmiştim. Büyük uzun binalar olan bu yer açıkça Lie Klanı gibi değildi! Burası gösterişli ve heybetliydi.. Fakat her şeyden önce oldukça canlıydı.. Modern bir kasaba olan bu yerde dikkat çekici, geniş yuvarlak bir bina vardı.. Etrafında ise çok uzağında olmayan küçük evler vardı.. Kesinlikle klanda ki en gösterişli binaydı. Bir uzman yüksek sesle konuştu..
"Pekala, Yang Klanına hoşgeldiniz. Artık bu yer sizin eviniz ve Büyük Lordumuza hizmet ettiğinizi unutmayın.. Lin ve Eien siz beni takip edin.. Diğerleri ise savaşçıları izlesin."
Böylece uzmanı takip etmeye başladık. Klandan çıkıp ormana doğru yönelmiştik. Yolda ise uzman bizim temel öğrenci olduğumuzu söyledi. Anlaşılan klanda dış, temel ve asıl öğrenci olarak sınıflara ayrılıyorduk. Dış öğrencilerinin klanda çok önemli bir yeri yoktu.. Temel öğrenciler ise uzman olabilecek seviyede olanlardı.. Asıl öğrenciler ise bizzat 2.Derece Savaş Uzmanı olan 10 kişiden birinin öğrencileriydi..! Yarım saat yürüdükten sonra geniş bir düzlüğe geldik.. Burada tek tük küçük evler vardı. İçlerinden ise anlamadığım bir aura yayılıyordu. Nedir bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZONA
FantasyZamanı durduramazsın, geriye gidemezsin, sadece ilerlersin... İşte benim hikayem öldüğümde başladı. Adli Psikolog Wu Shan eve giderken geçirdiği kaza ile hayata gözlerini yumdu.. Yada öyle olduğunu sanıyordu.. O tekrar dirilmişti. Üstelik 13 yaşın...