Prišla sam knjizi i zbunjeno gledala.
Ja:,,Kakva je ovo knjiga?"
Atropos:,,U toj knjizi se nalaze svi napadi elemenata. Većinom su to oni najbitniji i najjači."
Ja:,,U redu."
Dominus:,,Pošto će ti trebati novi načini za odnosenjenje pobede,možeš da koristiš knjigu. "
Klimnula sam glavom.
Uzela sam knjigu i izašla napolje.
Ponovo sam sela na terasu.
Otvorila sam prvo poglavlje.Ignis
Jedan od najopasnijih elemenata. Veoma je moćan. Korisnik vatrenog elementa mora da bude izuzetno jak. Ne sme da dozvoli da ga emocije preplave jer bi vatra preuzela potpunu kontrolu nad njim.
Nosila čudovišta,Vatreni zmaj,ne mora da bude iz glavne grane klana. Vatreni zmaj je jedan od retkih koji to radi prilikom biranja. On uvek gleda u srce tog čoveka.
Specijalni napadi:
,,Vatrena bomba";
,,Ignis artendis alas";
,,Oslobađanje vatrenog Feniksa" i najjači
,,Urlik Vatrenog zmaja".Dominus je u pravu. Ovo stvarno može pomoći.
Kai:,,Hej Ema!"
Ja:,,Hej. Da li si nešto desilo?"
Kai:,,Ne. Dosadno mi je. Dva sata je ujutru i nikako ne mogu spavati."
Dva sata?! Koliko sam ja čitala ovu knjigu.
Kai:,,Šta radiš?"
Ja:,,Čitam neku knjigu. Šta radite na akademiji sem treniranja? "
Kai:,,Normalna nastava."
Ja:,,Sutra je dan vetra zar ne?"
Kai:,,Da. Mi sumnjamo da će tad napasti."
Ja:,,I mi isto. Kai sutra budi blizu Danijela. Obavestavaj me o svemu."
Iako ću ja biti tamo.
Kai:,,U redu. Ako napadne zovem te."
Ja:,,Sad moram ići da spavam. Čujemo se!"
Kai:,,Caos! "
Ostavila sam knjigu sa strane i gledala u daljinu. Ovo me podsetilo na dan kad smo došli u Afriku. Kad sam sedela sa Leom na onoj pećini,moj test ljubavi,Leo i Kris,Leove prelepe oči u kojima se svaki put izgubim.
Sa njegovim mislima u glavi sam utonula u san.Budi me neko lizanje po obrazu. Otvaram oči i vidim Lupusa.
Ja:,,Lupus? "
Lupus:,,Ustaj spavalice. Podne je."
Rekao je i preobratio se u čoveka.
Ja:,,Znaš nikad se neću naviknuti na to."
Slegnuo je ramenima.
Lupus:,,Znam. Neću ni ja. Veoma je čudno."
Ja:,,Hah. "
Lupus:,,Kako to da si ovako kasno spavala? Mislim ti uvek spavaš dugo ali nikad ovoliko."
Ja:,,Sinoć sam čitala onu knjigu,pa pričala sa Kaiem. To je sve trajalo do negde oko tri ujutru."
Klimnuo je glavom.
Lupus:,,Hajde idemo na trening. Ipak je sutra mogući rat."
Ja:,,Može. Ali oružjem."Uzeli smo maceve i stali u pozicije. Borimo se u šumi jer ne želimo da nekome smetamo. *khm*vampiri*khm*. Stvarno znaju biti dosadni ali ima i dobrih. A to nije kralj.
Borili smo se nekih petnaestak minuta i savršeno sam blokirala svaki njegov udarac. Oborila sam ga par puta ali bi se izvukao.
Srušila sam ga na pod i stavila mač pored njegovog vrata.
Ja:,,Mrtav! "
Nasmešio se i klimnuo glavom.
Lupus:,,Veoma si dobra. "
Ja:,,Hvala. Šta sad?"
Lupus:,,Luk i strela."
Klimnula sam glavom i uzeli ih iz njegove ruke. Naciljala sam mete na drveću. Sve tri sam precizno pogodila u centar. Okrenula sam se prema Lupusu koji je nasmejano gledao. Onda mu je lice bilo preplaseno.
Čula sam poznati glas.
Leo:,,Ko ste vi i šta radite ovde?!"
Skamenila sam se. Jedina sreća mi je bila ta što imam kapuljacu preko glave. Primetila sam da smo bili opkoljeni. Iza mene Leo,desno Filip,levo Emili i ispred Kai.
Ja:,,Šta dođavola Kai! Zašto mi nisi rekao da idete u patrolu?!"
Sklonio je pogled. Htela sam da ga ubijem ali ne mogu. Ne sad. Prišla sam Lupusu.
Filip:,,Odgovori na pitanje!"
Uhvatila sam Lupusa za ruku i preuzela element vazduha. Pretvorila sam nas u vazduh tako da budemo nevidljivi. Imamo par sekundi dok ne uključe crvene oči. Brzo sam poletela u vazduh i povukla Lupusa za sobom.
Ja:,,Kai. Kad te ponovo vidim ubicu te! Kako si mogao da mi ne kažeš za ovo?!"
Kai:,,Izvini. Danas su samo rekli da idemo u patrolu. Nisam znao gde."
Ja:,,Ah. Sledeći put pitaj."
Nastavila sam da letim prema pećini.*Leo p.o.v.*
Uključili smo naše crvene oči i videli da su nestali. Nigde ih ne vidimo.
Filip:,,Šta dođavola?! Gde su nestali?!"
Ja:,,Ne znam. Kai da li je sve u redu?"
Primetio sam da je tužan zbog nečeg. Kao da je nekog ubio.
Kai:,,Sve je u redu. Šta sad da radimo? Pobegli su."
Emili:,,Idemo kod direktorke. Ovo je verovatno bila Gabrijela. Element vazduha."
Ja:,,Znam ali nešto mi je sumnjivo i čudno oko njih. "
Filip:,,I meni isto ali sad moramo da idemo. Ako je to bila Gabrijela može se vratiti sa demonima."
Klimnuo sam glavom pa smo potrčali prema akademiji.
Izjeda me ovo. Nervira me što nisam mogao videti lice onoj devojci. Sumnjam da je to Gabrijela. Ona ne bi tako se otkrila. A i način na koji je pobegla...
Gabrijela bi napravila neki shou. Ona je sve to brzo obavila.
Mada Kai je stajao ispred nje a iza onog lika. Možda joj je video lice.
Pitacu ga kad se vratimo na akademiju.Pokucali smo na vrata kancelarije i ušli.
D:,,Da li je sve u redu? "
Emili:,,Mislimo da smo videli Gabrijelu u šumi. Ali uspela je pobeći pre nego što smo je uhvatili."
Filip:,,Plus nije bila sama. Sa njom je bio neki momak. Nismo ga pre videli."
D:,,U redu. Pojacacemo zaštitu na ceremoniji. Ali zanima me način na koji je pobegla?"
Filip:,,Pretvorila je sebe i tog momka u vazduh. Kad smo pogledali crvenim očima oni su nestali. Nije im bilo traga."
Direktorka je izgledala kao da se premišlja.
D:,,U redu. Još jednom hvala. Možete da se vratite u svoje sobe."
Izašao sam sa Kaiem.
Ja:,,Kai? "
Kai:,,Hm?"
Ja:,,Da li si video lice one devojke? Pošto si stajao ispred nje."
Kai:,,Ne. Nisam video jer joj je kapa padala dosta preko lica a i Lu...onaj momak je stajao ispred mene i zaklanjao mi je."
Primetio sam da se malo unervozio ali sam ga pustio.Noć je već odavno pala. Pošto nisam mogao spavati izašao sam na vrh zgrade i seo. Gledao sam u pogled ispred sebe. Prisetio sam se Eme. Kako je bila lepa... sve bih dao da je vidim još jednom makar pred smrt! Nikada je neću zaboraviti. Nikada.
YOU ARE READING
Izabrana: Sećanja i nove nevolje
Fantasy《ZAVRSENA》 Prošla je godina dana od Leonove smrti. Sve je bilo u redu do dana kad je Ema dobila preteće pismo. Ko je to bio? Ćete saznati kao pročitate knjigu. Biće novih ljubavi i tajni. Da li će opstati sve što su do sad izgradili?