BÖLÜM ÜÇ: ONU ÜZMEYİN

22 1 0
                                    

Uyandığımda yine hastanedeydim. Babam başımda bekliyordu. Bütün sınıf içerde olacaklara bakıyordu.

"Violetta! Sen hangi akılla Diego ya ve diğer sınıf arkadaşlarına yüzsüz dersin!?"

İşte bu bardağı taşıran son damlaydı. Tamam belki de beni sevmiyorlardı? Bunun başka bir açıklaması yok. Yüzüme acı bir gülümseme yerleştirdim.

" Sizden nefret ediyorum!"

Hızla kolumdaki serumu çıkardım koşarak dışarı çıktım. Etrafıma bakındım. Şimdi ben ne yapacaktım? Nerede kalacaktım? Sonra aklıma teyzem  Angie geldi. O beni herkesten saklardı. Bir taksi durdurdum ve ona Angie'nin evini tarif ettim. Gelince parayı verip kapıyı çaldım. Angie telaşla kapıyı açtı. Beni görünce rahatladı. Kesinlikle babam onu aradı ve benim kaybolduğumu söyledi. Angie tam babamı arıyordu ki onu durdurdum.

"Angie, beni babamdan ve herkesten saklamanı istiyorum. Onlar beni sevmiyorlar. Haklı olduğum bir konuda sinirlenip birine birşey diyince azarı ben işitiyorum. Ama artık ben bundan bıktım. Onların yüzünü bile görmek istemiyorum. "

"Violetta, canım. Kim seni azarladı ki? Üstelik haklı olduğun hangi konuda?"

"Antanio ve babam Angie. Haklı olduğum konu ise Diego'nun beni dövme konusu. "

O sırada kapı hızla açıldı. İçeriye babam, Antanio ve BS(Bizim Sınıf) girdi. Bunlarda hangi hakla bizim özel hatamıza karışıyorlar!

"Angie! Violetta senin yanına geldi ve sen bize bunu söylemiyorsun!"

"Ama kız haklı German! Onu haklı olduğu olduğu bir konuda azarlamışsınız! Ne yapsaydım!? Seni arasaydım da sende gelip yeğenimi mi azarlasaydın!? Asla!!!!!!"

O sırada babam Angie'yi kolundan tuttu ve fırlattı! Angie başını çarpmıştı be başı kanıyordu! Ama babam bunu umursamayıp hâlâ Angie'ye bağırıyordu! Hızla babamı kolundan tuttuğum gibi Angie'den uzaklaştırdı. Babam o hırsla bana döndü. Yanağımda hissettiğim baskıyla ve acıyla bana tokat attığını anladım. Bana o kadar sert vurmuştu ki sendeleyip düştüm. O sırada başımıza çarpmıştım. Ve başım kanıyordu. Angie hırsla bağırdı.

"Violetta'ya yaklaşmayın! Uzak durun ondan! Özellikle sen German! ONU ÜZMEYİN!"

O sırada benim yine burnum kanamaya başladı. Eğer bu sıklıkla üzülmeye devam edersem tekrar kanser olurdum. Sonrasını biliyorsunuz zaten. Karanlık...

4 KIZ (BİR VİOLETTA MASALI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin