Réti tanár úr

80 16 3
                                    

1,
Lerakja eléd a dolgozatot és vigyorogva ennyit mond:
-Ezt most megszívtad.-  gondolatban: * b+*

2,
Dogában kérdezel valamit, akkor vagy a fejét fogja vagy gonoszan felnevet és ennyit mond:
-Tanulni kellett volna.

3,
Amikor diktál, van egy- egy olyan alkalom amikor elénekli a tananyagot.

4,
Van amikor behozza a piros bicikli lámpáját és úgy állította be rajta a világítást, hog mennyire érzi magát idegesnek. Egyszer rosszra állította be és nem villogott, hanem folyamatosan világított. Azt hittük meghalt ...

5,
Eddig csak kockás ingben láttuk..., vagy pulóverben...

6,
Amikor írjuk a dogákatvan kb. 5 perc amikor csak a telefonját nézi és napellenzőt csinál a kezéből. Ezt az értelmesebbek ki is használják. Így lett nekem 4- es tézém.

7,
Minden beszélgetés végén meg kérdezi, hogy:
- Kérdés van?- ha oda illik a mondatba, ha nem.

8,
Csak azért ad néhány embernek jobb jegyet, mert jól törlik a táblát.

9,
Szemüveges, de íráshoz leveszi... Olvasáshoz meg fel veszi.
( Nem vagyok szemüveges. Valaki megtudná ezt nekem magyarázni?- Black)

10,
Úgy néz rád perceken keresztül mintha ebolás lennél és elakarna ásni a suli udvaron.

11,
Ha egy kortyot iszol, hiába áll háttal akkor is rád néz... I. J. E. S. Z. T. Ő.

12,
Nem tudja értelmezni a csengő jelentését.

Majd ha rájövünk még egy két dologra lesz még egy fejezet róla.

@alonba_forever és @estherblacksatan
Puszil titeket.

Black

Diákok Rémei: Tanáraink~ Where stories live. Discover now