six

1.4K 129 7
                                    

Bylo pozdě večer a těžké kapky deště se z tmavých podmračených nebes snášely dolů do špinavých ulic Londýna.

Skoro nikdo v tomto pochmurném počasí nebyl venku,pokud to nebylo důlěžité a většina lidí kolem jen projížděla autem,na které s hlasitými nárazy narážely na střechu a kapotu kapky stejně jako na černé deštníky nic netušících kolemjdoucích.

Nikdo nepromluvil ani slovo s tím,který šel s nimi, protože by ho ani nebylo slyšet. Navíc měli všichni moc práce s tím,aby se zahřáli. Jen jeden kolemjdoucí se od ostatních lišil.

Narozdíl od ostatních neměl nad hlavou deštník a jediná věc,co dělal,aby zakryl své promrzlé tělo bylo to, že si na své hlavě držel čepici,aby mu ji neodvál vítr.

Kousek od něj,asi 50 metrů na druhé straně cesty byl obchod, kde by si nějaký deštník mohl koupit, ale na to moc spěchal. Věděl, že se nemůže zastavit, protože byla šance,že by ho někdo mohl sledovat.

Po nějaké chvíli ale změnil směr a jako stín zmizel v temné malé uličce, aby si ho nikdo nevšiml.

Rychlým nejistým krokem mířil ke starým dveřím, které osvětlovalo jen jedno slabé světlo pouliční lampy. 

Došel až k nim a už natahoval ruku,aby mohl zaklepat, ale pak uslyšel tiché kroky a bleskurychle se otočil. Ruku měl připravenou u kapsy kabátu,kde měl připravenou zbraň.

Pak, když ale osoba vystoupila ze stínu úlevně vydechl a ruku stáhl zpět dolů,kde ji nechal volně viset.

"Víš jak jsem se lekl?"Zamručel mladší muž a ten druhý k němu se smíchem přešel."Já vím...proto jsem to udělal..."Poplácal ho po rameni a mladší muž nad ním pokroutil hlavou."Jsi starší než já a přitom jsi tak moc dětinský..."Otočil se na dveře a tentokrát sebevědomě zaklepal.

Nechtěl před ním vypadat hloupě a vystrašeně, protože se přátelil se Saviorem a tak, kdyby vypadal jako srab, mohl by ho před ním shodit. To ale nechtěl,i když by to nejspíš neudělal, není žalobníček, ale člověk nikdy neví.

Po asi třech minutách se dveře pootveřely a na ně vykoukla malá dívka s chladným výrazem ve tváři,kterým je probodávala. Oba dva chápali proč.

Neměla kromě těch ze Savior company ráda žádné alfy a pokud by tu byli neoprávněně, byl by to pro ně průšvih.

"Co tu chcete?"Nepříjemně zavrčela. Oba dva bez toho,aniž by ji odpověděli na její otázku jen nasadili kamenné výrazy.

"Nettoyage.*"Odpověděli oba naráz a dívka je beze slova pustila dovnitř.

Pak,když vešli se jen porozhlédla,jestli je někdo nesleduje a pomalu za sebou zavřela.

Nevšimla si ale ani se svým bystrým zrakem,že je přece jen někdo slyšel i viděl.

*Nettoyage- očištění (francouzky)

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat