Tylsä aamu

813 48 7
                                    

Okei joo siis mä päätin että mä teen näit lukui vaa sillon ku mä kerkeen! :))) eikä mulla oo enää mitää järjestystä koooskaa mulla on nii paljon läksyjä, kokeita jne ja koska mä oon laiska :)

Mut mennää tarinan pariin.. ;)))

Jade

Mä heräsin ja kello oli 8:00. Mulla on erittäin huono unirytmi. Daniel makas mun viressä mutta se vielä nukku. Mä leikin vähä ainaa sen hiuksilla kunnes se heräs.

"Miks sä oot näin aikasin hereilä?" Se kysy hymyillen. "Emmä tiiä" mä vastasin ja pussasin sitä huulille. Mä nousin ja kävelin keittiöön. Mä otin jääkaapista vesipullon. Mä kävelin Danielin luo samalla kun mä join vettä ja se oli sen puhelimella.

Mä istuin sen viereen ja katoin sen puhelimen näyttöä. Se katto Loganin videoa. Mä vaan pyöritin mun silmiä koska ajatuski Loganista saa mut pahalle tuulelle.

"Mitä me tännää tehhää?" Mä kyssyin. "En mä tiiä.. tahoks sä lähtä tänää leffaa?" Daniel kysy. Sit mä muistin. "Voi ei.." mä sanoin. "Daniel sulla on ty tyttöystävä!" Mä sanoin ja nousin ylös sohvalta. "Mitä ihmettä mä ajattelin! Sullaha on tyttöystävä ei juma-" mä panikoin kunnes Daniel rauhotti mut. "Älä huoli mä erosin sen kans eilen illalla ja sä olit jo nukahtanu sillon" se sano. "Huuuh... mä jo kuvittelin et mä oon joku lutka" mä sanoit. "Et sä oo" Dani sano.

Me maattiin sohvalla ja juteltiin kaikesta. "Voiks sä laulaa mulle jotain?" Mä kysyin. "Joo tietty" Dani vastas. "Mitä sä haluut kuulla?"se kysy. "Iha sama joku vaikka sinun ja poikien biiseistä" mä sanoin. "Oukki doukki..." se sano ja alko laulamaan.

Tell me your name, where are you from, how do you do?
What do you like, tell me your type? Can we be cool?

Everything about you, I want to know
Everything everything i gotta do, I want to do

I'm just being honest, I'm not here to waste your time.
You can hold my promise, i dont give it away too often

Im listening, Im listening
Tell me a way, Tell me a way
Im listening, what is it
Tell me a way, Tell me a way

What do i gotta do to be down with you (you, you) What do i gotta do to be down with you (you, you)

Show me a sign how do I find my way to you,
Show me I'm fight, nothing to hide when im with you

Everything about you, I want to know
Everything everything i gotta do, I want to do

I'm just being honest, I'm not here to waste your time.
You can hold my promise, i dont give it away too often

Everything about you, I want to know
Everything everything i gotta do, I want to do

I'm just being honest, I'm not here to waste your time.
You can hold my promise, i dont give it away too often

Im listening, Im listening
Tell me a way, Tell me a way
Im listening, what is it
Tell me a way, Tell me a way

What do i-

Ja sit Jonah käveli alakertaan. Ilman paitaa ja college housut jalassa ja se näytti aika hyvältä. "Nukuittekst te kummatki tääl..?" Se kysy ja tuijotti meitä oudolla ilmeellä. Mä suoristin mun selän ja istuin vähän kauvemmas Danielista. "Eii tietenkää vaa mä nukuin ylhäällä, Jade nukku täälä ja sit mä tulin alakertaa ja se oli hereillä" Daniel sano.

"Okei..?" Se sano ja käveli hitaata meijän ohi. "Mutt.. mäpä meen vaihtamaan päivä vaatteet.." mä sanoin ja nousin ylös. "Oukki doukki" Daniel sano ja mä kävelin yläkertaan.

Mä kaivoin mun vaatekaapista tarpeeks hyvät vaatteet.

Mä laitoin vähän meikkiä, laitoin mun hiukset ponnarille ja sujautin vielä mun puhelimen mun takataskuun

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Mä laitoin vähän meikkiä, laitoin mun hiukset ponnarille ja sujautin vielä mun puhelimen mun takataskuun. Mä kävelin alakertaan ja Jonah, Daniel ja Zach oli sielä.

Ne kaikki istu pöydän ääressä ja söi aamupalaa samalla kun ne selas puhelinta. "Tepä ootte sosiaalisia.." mä sanoin pyörittäen mun silmiä. "Eikö?" Jonah sano kiinnittämättä muhun huomiota.

Mä istuin pöydän ääreen ja aloin ettiä paikkaa missä mä voisin asua. Eli omaa taloa. Mut ne makso aaaiiivan liikaa mulle. Mistä hemmetistä mä hommaisin nii isoi rahoi. "Mus tuntuu et mä joudun nukkuu hotellis" mä sanoin vieläkim tuijottaen talojen hintoja. "No?" Zach kysy. "Kaikki talot on niii saaaakelin paljo" mä vastasin. "Mut sähä voit jäähä tänne!" Jonah sano. "Mä en haluu olla vaivaks, mä en maksa ees vuokraa" mä sanoin ja nostin mun katseen mun puhelimesta. "Ei se haittaa ei sun tarvi" Daniel sano. "Oottekst te varmoja?" Mä kysyin. "Joo tietty kyl se meile kelpaa" Zach sano. "Sä vout olla täälä nii kauvan ku sö haluut" Daniel sano ja mä hymyilin sille. "Okei no kiitti" mä sanoin ja hymyilin pojille.

Hetken päästä mä kävelin takas yläkertaan ja Corbyn tuli mua vastaan. "Huomenta" mä sanoin sille hymyillen. "Huomenia" se sano ja hymyili takas. Se käveli alakertaan ja mä kävelin mun huoneeseen. Yhtäkkiä mun puhelin soi ja mä katoin kuka soitti. Mikael. Mä painoin vaan punasta koska mä en tahtonu kuulla siitä mitään.

Mä otin selfien ja laitoin sen instagramiin.

Seaveydaniel, imzachherron ja 13 373 muuta tykkäävätJadeAlexander kaikella on syynsä mut ois välillä kiva tietää se syySeaveydaniel 🤤🤤🔥Danielllseeweed @seaveydaniel seurusteletteko te?!?? #DadeJonahmarais 💕💕JadeAlexander @seaveydaniel 💓 @jon...

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Seaveydaniel, imzachherron ja 13 373 muuta tykkäävät
JadeAlexander kaikella on syynsä mut ois välillä kiva tietää se syy
Seaveydaniel 🤤🤤🔥
Danielllseeweed @seaveydaniel seurusteletteko te?!?? #Dade
Jonahmarais 💕💕
JadeAlexander @seaveydaniel 💓 @jonahmarais ❣️❣️

Sit mä olin puhelimella noin puol tuntia kunnes mä kuulin alakerrasta tutun äänen...

Loved• Jonah Marais ff (finnish)Место, где живут истории. Откройте их для себя