O měsíc
,,Max to se kvůli mě vzdáš Tinuse?" prohlížela si mě sestra,,Karí potřebuješ začít od začátku a Martinus " povzdechla jsem si,,Ten to pochopí" usmála jsem se i když to spíš byl nějaký grimas,,Max,ale to nemůžu přímout. Nemůžeš se semnou odtěhovat do ČR je protože potřebuje začít od začátku" kroutila záporně hlavou,,Mamka musí zůstat tady a ty aspoň konečně poznáš babičku" usmála jsem se,,Ahoj zlato " vešel z ložnice Martinus a sedl si vedle mě,, Ahoj "dala jsem mu pusu,,Max to prostě nejde" pokračovala v debatě,,Teď už se o tom bavit nebudu" naznačila jsem jí, že pred Martinusem zatím ne. Odkívala a odešla do pokoje pro histy,,Dneska máme přijít ve 12" usmál se,,Dobře " přikívla jsem.Objasním vám situaci. Mamka tu musí zustat a doktor řekla, že Kerí musí začít odzačátku. Jen že to musís odsud. Z Norska. Nabídla jsem se,že se sní odtěhuju do ČR aspoň pozná babičku a zapomene. U mě to znamená stráta Martinuse, ale musís pomoc své sestře. A přinejhorším zaním můžu jezdit,,Zlato děje se něco? " podíval se na mě starostlivě,,Nene" usmála jsem se,,Du se osprchovat" jen kívl. Nějak to zvádnu....
***
,,Zlato kde mám kabelku?" zavolal jsem na Tinuse z pokoje,,Tady " donesl mi jí a dal mi pusu. Bože jak moc ho miluju,ale tohle mě níčí. Martinus si povzdechl,, Zlato co se děje" sedl si na postel a mě postavil před sebe,,Tak povídej" pobídl mě,,Martinusi" povzdechla jsem si,,Já budu se stěhovat do Česka se setrou aby mohla začít od začátku"Pohled Martinuse
,,Zlato co se děje " sedl jsem si a postavil jí před sebe,,Tak povídej" pobídl jsem jí. Už celé dva tydny je trochu jiná,divná,nervozní a vím, že má zněčeho strach,,Martinusi " povzdechla si,,Já... Budu se stěhovat do Česka se sestrou aby mohla začít od začátku " sklopila hlavu a ukápla jí slza,,Co že? " zeptal jsem se i když jsem jí moc dobře rozuměl,,Mrzí mě to. Promiň " rozbrečela se naplno. Stáhl jsem si jí na klín a houpal se ze strany na stranu. Hladil jsem jí po zádech,,Proto jsi tak smutná a tak?" zeptal jsem se,ale i já už měl nakrajíčku,,Ano,ale vážně mě to moc mrzí a nechci o tebe přijít,ale ona to potřebuje" koukla se na mě s uslzenýma očima,které se mi omlovali,,Lásko",,Neboj já tě neopustím a na nějakou dobu můžu jet sváma" zarazila se a podívala na mě,,Vážně " v jejich očí se zablískolo,,Ano" přikívl jsem. A políbil jí...Naš polibek se proměnil ve vášnivé a dravé líbaní. Opatrně jsem jí položil pod sebe a rukou...
Ahoj
Takže za dnešek už 3💕
Wau za dnešek jsem toho napsala víc jak do své slohovky😂😂
No nic líbí se vám to?
Myslíte si,že bude mít Erik námitky?
Kdo to vlastně vůbec ví??
Ahoj😂💕
ČTEŠ
Nový život?!
Random,,Mami?!" ,,Ano zlatíčko? " ,,Mám ten byt a aji tu práci" ,,Vidíš já ti říkala,že to zvládneš" A jde se na samotný život.Vložila jsem poslední krabyci do auta.