"Přidej !" Křikla na mě nějaká holka , když jsme běželi štafetu. Měla jsem chuť jí zabít , ale byla jsem ráda , že jsem ještě vůbec běžela . Hold kluci si museli v tom největším vedru vybrat to , že budeme běhat štafetu.
Doběhla jsem k té holce a ona díky tomu mohla běžet dále . Liam , který dával pozor na náš tým mi podal láhev vody za což jsem byla dost vděčná , převzala jsem jí a skoro celou jsem jí ihned vypila . " byla moje " poznamenal Liam s úšklebkem . "Řekl jsi správně to , že byla " uchechtla jsem se . "No právě . Každopádně máš jí vip ostatní mají jiný " zasmál se . "Dneska už kašlu na všechny aktivity co s kluky vymýšlíš " zasmála jsem se a tím změnila téma , dopila pití a prazdnou láhev mu dala. "Děkuji za prázdnou flašku " uchechtl se "každopádně smůla zlato naší aktivitě se večer nevyhneš " šeptl a usmíval se . "Pokud myslíš spánku tak tomu jednoznačně ne " ušklíbla jsem se a chtěla jít .
"Zlato večer neusneš a oba to víme " uculil se "nějak si věříš Payne " uchechtla jsem se a odešla . Samozřejmě jsem věděla co chce dělat , ale dneska má smůlu . Opravdu .
"Kam tak spěcháš ?" Zeptal se Niall a cpal do sebe nějaké jídlo . "Do koupelny a poté ihned do postele " .
On nakrčil obočí " a kde máš tedy Liama ?" Zeptal se a začal se rozhlížet . "Je ještě na štafetě , jak to že tam nejsi ty s tvým týmem ?" Zeptala jsem se ho já , protože by je měl podporovat a ne se tady cpát .
"Byl čas na svačinku " řekl a pokrčil rameny jako kdyby se nic nedělo " nemůžu za to , že jsou děsně pomalí " dodal a já se ušklíbla . "Horane , Horane , Horane chápu , že jídlo je tvá závislost , ale nechceš si dát občas od jídla pauzu a nejíst třeba aspoň hodinu ?" .
"Ty mě chceš snad zabít ?" Vyjekl "cože, proč ?" Zeptala jsem se ho nechápavě . "Protože chceš abych nejedl už takhle jsem ve spánku několik hodin každý den o hladu " . "Jo jenže ve spánku se ti také zdá , že jíš " ušklíbla jsem se .
"To nepopírám " uculil se ."Jdi raději za svým týmem " poznamenala jsem a odešla do své chatky . Vevnitř jsem si lehla na postel a odpočívala . Měla jsem zavřené oči a po krátké chvilce jsem se unesla do říše snů.
Pohled Liama
"Jsi tady nějak brzy " zasmál jsem se směrem k Niallovi , který přišel s obloženou bagetou a začal křičet na svůj tým , že jsou skvělý , že to vyhrají a podobně . Celkově je začal dost podporovat což byl u něj opravdu velký pokrok. "To víš tvoje přítelkyně " ušklíbl se "copak udělala moje přítelkyně , že jsi tady ?" Zeptal jsem se z čisté zvědavosti . "Mluvila semnou a řekla , abych podporoval můj tým " . "Aha a není to náročný ?" Řekl jsem pobaveně a Niall přikývl na znamení že je a a začal opět jíst . Jak jinak .
"Ahoj zlato " uculila se Cheryl a políbila mě . Polibek jsem prohloubil , a ruce jsem přesunul na její zadek , který jsem jí provokativně zmáčkl . Ona mi vzdychla do rtů a já se spokojeně usmál . Věděl jsem moc dobře , že mě chce mít v sobě . Jak jinak . Kdo by zrovna mě nechtěl mít v posteli ? Upřímně mě v ní určitě chtějí všichni . A jak to vím ? Je to samozřejmé a jasné . Je to jasné stejně tak jako to , že kdyby to bylo legální , tak by si Horan vzal za manželku jídlo .
ČTEŠ
Tábor / One Direction
FanficSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...