17

979 67 3
                                    

Horor je prešao njenim licem dok su svi ostali duboko udahnuli
Gabrijela:,,Ali kako?! Lupus te ubio!"
Ja:,,Ubio? Ne. Nakratko onesvestio? Da."
Lupus je ubrzo prišao i stao pored mene. Zatim se preobrazio u čoveka.
Gabrijela:,,Ti izdajice! Mogao si da imaš bogatstvo i moć! Ali ne! Ti si izabrao da budeš Emin potrcko! Sam si rekao ono! Hajde reci joj šta misliš o njoj! Hajde!"
Ja:,,Dosta! Gabrijela ja sam taj dan bila tu! Taj dan smo sve isplanirali! Taj dan je bio početak tvog kraja!"
Gabrijela:,,Kako da ne! Ti ne znaš šta ja mogu izvući iz rukava!"
Ja:,,Znam ja više nego što ti misliš."
Ubrzo me napala ali sam ju lako izbegla i prikljestila za zemlju.
Ja:,,Tako si jadna! "
Držala sam ju pricvrscenu za tlo kad nisam bila bačena na zemlju. Ustala sam i videla demona. Spalila sam ga do smrti. Gabrijela je pobegla iza demona,vukodlaka i vampira. Stala sam ispred svih. Videla sam da se svi boje ali nisu znali za mog keca u rukavu. Skupila sam svu energiju i otvorila portal. Par trenutaka nikog nije bilo ali su onda krenule da izlaze hiljade vojnika. Prvo vampiri,pa vukodlaci,pa vukovi i na kraju zmajevi. Svi su stali iza mene. Gabrijela je bila znatno uplašena.
Ja:,,Gabrijela! Imaš jednu sansu da se predas! Ako ne bićeš ubijena!"
Gabrijela:,,Nikad! Platices mi za sve što si mi uradila! Ubila si moga oca! Zasluzujes da umreš!"
Oca? Leon je bio njen otac? Nikad ne bih pomislila.
Iz razmišljanja me prekinula Gabrijela gadjajuci me svime što je imala. Rat je počeo. Svi se bore. Deca,roditelji i stariji ljudi su odvedeni na sigurno.
Ja:,,Srce tame!"
Oko nje se pojavio crni smog koji ju je počeo gušiti. Uskoro će se osloboditi.
I tačno tad se i desilo. Rasterala je smog i pogledala me smrtnim pogledom. Pojavio joj se mač u rukama.
Odmah sam isto uradila.
Napala me svom snagom. Jedva sam izbegavala njene napade. Veoma je brza. Uspela me jednom poseci po ruci ali ništa više. Trudim se zaustaviti svaki njen napad ali je brza. Izbila sam joj mač iz ruke tako da je pao veoma daleko.
U pozadini sam videla ostale kako se bore. Onda mi je za oči zapao Leo. Borio se sa jednim demonom a vampir mu se približavao s ledja. Odbacila sam vampira vetrom što dalje. Odleteo je negde u sumu a Leo je upravo ubio onog demona. Dobro je...
Rat se polako približava kraju. Ubedljivo pobeđujemo ali Gabrijela ne odustaje. Sve vidi šta se dešava ali je odlučna u tome da me ubije. Postajem umorna. Trošim dosta energije na nju. Lupus je primetio kako sam klimava na nogama pa je skočio na Gabrijelu. Kružio je oko nje dok je ona ležala na podu prekrivena krvlju.
Odjednom je počelo nenormalno da duva. Pošto sam bila preslaba nisam uspela da zaustavim vetar. Naspram svega i mrak je već pao. Borim se s njom već šest sati! Ovo nije normalno! Mrzim priznati ovo ali...moraću da koristim svetlost. Biće teško ali moram. Gabrijela je veoma dobro videla u mraku. Ne znam kako ali jeste. Stala sam u odbrambeni položaj i pažljivo slušala. Čula sam gaženje trave desno od sebe. Okrenula sam glavu i videla nju kako trči prema meni. Imala je ispreuzenu desnu ruku i u njoj nož.
Uspela sam izbeći nož ali me malo posekao po obrazu. Ponovo nisam mogla da je vidim nigde. Počinje da me nervira.
Pažljivo sam slušala oko sebe. Osećala sam nečije prisustvo iza sebe i brzo se izmakla. Gabrijela je htela da me ubije ali sam se izmakla.
Pošto mi je stvarno prešlo preko glave ovaj mrak,koncentrisala sam se na svetlost. U rukama mi se pojavila kugla svetlosti koja je dosta obasjavala. Videla sam Gabrijelu ispred sebe sa besnim izrazom lica. Na neki način sam bacila tu kuglu i vazduh i ona je ostala gore i sjajila.
Čuli su se olaksavajuci izdasi. Opet me napala. Udarila sam ju svom snagom da je ona pala na pod.
Ja:,,Poslednje želja?"
Gabrijela:,,Gori u paklu..." nešto je još promumlala.
Je poslednje što je rekla pre nego što sam je ubila. Znam da je okrutno ali niko ne napada moje prijatelje i porodicu ali sad imamo problem. Okrenula sam se i videla da se svi oni mrtvi demoni ili ranjeni oporavljaju.
Ja:,,Oslobađanje Carskog čudovišta! "
Poletela sam i napadala ih. Svakog kog bih ubila bi oživeo.
Šta da radim?! Ne možemo ovako da se borimo!
Samo je jedan način. Otvori portal za demonski svet. Nateraj ih sve unutra i zakljucaj ga. Tako niko neće moći ući ili izaći.
Hvala Natali.
Sletela sam u sredini svega. Cele borbe. Duboko sam uzdahnula. Trebaće mi dosta energije.
Ovaj put sam spojila ruke i prebacila svu snagu u njih. Udarila sam rukama od tlo i portal se otvorio. Stajala sam ispred njega. Bio je ogroman!
Ponovo sam poletela.
Ja:,,Terajte ih u portal!"
Viknula sam da me svi čuju. Klimnuli su glavama i krenuli. Videla sam Emili u klopci. Tri vampira.
Ja:,,Vatreno sečivo!"
Rekla sam i punom brzinom krenula prema njima. Brzo sam ih ubila.
Emili:,,Ema!"
Rekla je i čvrsto me zagrlila.
Ja:,,Hajde! Još nije gotovo!"
Ostalo je još dosta demona ali upola manje. Vampira i vukodlaka skoro pa nije ni bilo. Jednu grupu demona sam okruzila vatrom i terala ih u portal. Primetila sam da se neki novaci muče pa sam brzo došla do njih.
Ja:,,Ledeni dah!"
Odbila sam vampire od njih i ubila. Sreća pa se oni ne oporavljaju isto. Svi otpadnici su bili ubijeni ali je ostala gomila demona koje treba poslati tamo odakle su došli. Onda mi je na pamet palo nešto iz knjige. Ujedinjenje elemenata. Moćna čarolija ali veoma teška. Stala sam ispred demona. Spojila sam ruke i počelo je da sija nešto. Sad ili nikad.
Ja: ,,Summa elementa unio!"
Preplavila me snaga. Iako nisam tražila dobila sam krila i oči su mi se promenile. Napadala sam demone zajedno s ostalima i terala ih u portal.
Nakon što je i poslednji ušao brzo sam prišla portalu. Skupila sam energiju i udarila rukom od tlo.
Ja:,,Semper claudendo portas!"
Portal se zatvorio i ja sam dobila ključ. Čudno.
Ali imam savršeno mesto za njega. Zamislila sam ga tamo i on je nestao.
Kai:,,Da li si sigurna? Nije baš najpouzdanije."
Ja:,,Znam ali je poslednje na kojem će tražiti."
Rekla sam i čvrsto ga zagrlila.

Izabrana: Sećanja i nove nevoljeOnde histórias criam vida. Descubra agora