O.23

28 1 0
                                    

Wat er vooraf gebeurde:

Een dag later.

Ik lig thuis in mijn bed.  Ik denk nog steeds naar de dag van gisteren, hoe leuk het wel niet was met Jai. We hebben weer een relatie waar ik heel erg blij mee ben. Hij is gewoon een schatje en super cute.


Lauren Point of View.

*Piep Piep*

Ik word met een zucht wakker en druk mijn wekker op Snooze. Ik draai me weer om en probeer weer in slaap te vallen. Net als ik weer in slaap val hoor ik Kaj schreeuwen.

'Ben thuis' Schreeuwt hij.

Ik schrik en kijk dan naar mijn wekker en zie dan dat het al 3 uur in de middag is. Ik sla de dekens van me af en kleed me snel aan. Als ik klaar ben loop ik naar beneden.

'Hi zusje, heb je lekker geslapen' vraagt Kaj wanneer ik de woonkamer in kom lopen.

Ik zucht. 'Jawel' zeg ik kortaf.

'Is er iets' Vraagt Kaj bezorgd.

Ik schud mijn hoofd en pak dan een appel van de fruitschaal.

'Ik ga naar Jai, reken maar niet op me bij het eten' Zeg ik.

'wat is er tussen jullie gebeurd twee dagen geleden?' vraagt Kaj dan

'Oh Ja, ik was het vergeten tegen je te vertellen. Ik heb weer een relatie met Jai' zeg ik met een big Smile. 

'Je hebt wat' zegt Kaj die zich bijna verslikt in zijn drinken.

'je hoorde me wel, maar ik ga' zucht ik.

 Net als Kaj wat wou zeggen gooi ik de voordeur dicht. Ik pak mijn scooter en rijd naar het huis van Jai.

Dunya point of view.

Ik en mijn vriendinnen zitten gezellig bij de boys. Kaj is net weggegaan en Jai was niet gekomen . net als ik wou opstaan om naar de keuken te gaan hoor ik mijn ringtoon. ik loop terug en zie op mijn telefoon dat het Kaj is. ik neem hem op en zet hem op de luidspreker zodat iedereen mee kan luisteren.

*Telefoongesprek tussen Kaj en Dunya*

Kaj is er iets. Ja wist jij al dat Lauren weer met Jai heeft. Nee, is dat zo dan. Ja want toen ik thuis kwam zei ze dat ze naar Jai ging, en toen vroeg ik waarom en toen zei ze dat. Wat is het probleem eigenlijk? Dun ik heb er geen goed gevoel bij. Denk jij wat ik denk? Weet niet, maar ik denk dat Jai samenwerkt met Lex en Jorik. Ja dat dacht ik ook. we moeten haar helpen en wel nu. Maar wat willen ze van Lau. Ze willen haar dood hebben, of als vampier maken. Oké ik kom eraan samen met de boys en mijn vriendinnen. Jo ik zie je zo.

*Einde telefoongesprek*

Ik hang op en begin te huilen. En ik zie door mijn waterige ogen dat ik niet de enige ben die huilt.


A/N:

Sorry dat jullie zo lang moesten wachten op een nieuw hoofdstuk. Maar hier is er weer eentje. Hopelijk vinden jullie hem leuk. En Thnx voor de #12 vampier. 



Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu