Jungkook ile 2 yıldır evlisiniz. Sabah kalktın kahvaltıyı hazırladınız daha sonra Jungkook uyandı. Yanına geldi ve "Ben çıkıyorum" dedi sende"Kahvaltı yapmayacakmısın" dedin o da sana "Hayır şirkette yaparım" dedi ve çıktı.
Sende kahvaltınk yaptın daha sonra miğden bulandı ve lavaboya koştun hamilelik testi alıp yaptın be sonuç pozitifti yani HAMİLEYDİN.
Hemen Jungkook un yanına şirkete gitmek için hazırlandın ve yola koyuldun ama Jungkook orada değildi. Sekretere sordun ve sana başka bir evinizin adresini verdi.
Sende oraya gittin yerde kıyafetler vardı onları takip ettin ve yatak odasına geldin kapıyı açtığında s****k ve pislik kocanın görmeyi beklemiyordun.
Jungkook seni görünce kıza "KALK ÜSTÜMDEN SÜRTÜK" dedi. Sen ağlamaya başladın. "JUNGKOOK BUNU BİZE NASIL YAPARSIN" diye bağırdın. Jungkook ise "SENDEN OLMAYANI BAŞKALARINDAN YAPMAYA İZİN VERMELİSİN" diye cevap verir. Sende "Nasıl yani dersin"
Oda "Kaç yıl oldu ama bana bir çocuk vermedin" dedi sende ağlayarak
"Hamileyim salak" dersin oda ağlamaya başladı "Özür dilerim bitanem bunu sana nasıl yaptım inanamıyorum" der.
Ve sen ağlayarak o lanet sözleri söyledin "Boşanalım Jungkook"...Evett. Ben geldim. Bu bölümün inşallah Part2 si de olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et!
Fanfic"Her ne olursa olsun hayallerinin peşinden koş." Bu kitabı Jimin in kaslarının bana verdiği yetkiye dayanarak yazıyorum. İyi okumalar?