Ma veszik le Jungkoknak a gipszet már alig várom, hogy újra megöleljem. Épp a mosdóból jöttem ki egy hete csak rosszullétek jönnek rám .Mindenki már lent volt csak rám vártak .Le mentünk a lifttel majd be ültünk a kocsiba és a klinika felé vettük irányt útközben mindenki nagyon csendben volt majd Jungkook törte meg .
-Kicsim minden rendben van ugyanis egy hete csak rosszul vagy. kérdezte aggódóan. Istenem de édes.
-Persze biztosan csak egy gyomor rontás.
-Egy hétig az pár napig tart .oktatott ki Jin.
Mikor megérkeztünk a recepciós lány meg mondta hova kell menjünk. Jungkook be ment majd pár perc múlva ki is jött. Egy sóhaj hagyta el a szájat miszerint örül annak hogy le került róla a gipsz szorosan meg ölelt úgy hiányzott ez. A nap többi részében a fiúk ökörködtek majd tíz óra felé be indult mindenki a saját szobájába ugyanis ez volt a tavaszi szünet utolsó napja. Míg a barátom zuhanyzott addig a laptopján nézelődtem itt tálaltam néhány képet amikor még kicsi volt és az anyukája ölelte nagyon csinos és szép volt az anyukája. Hallotam hogy nyílik a fürdő ajtaja ki jött egy rövidnadrágban és hozzám bújt közben a képernyőn még mindig a kép volt.
-Ő az anyukám Jeon JiYeon itt hat éves voltam amikor el mentünk pikniketzni .válaszolta megtörve.
- Bocsi .mondtam halkan.
-Semmi baj viszont az jobban érdekel, hogy mi van veled.
-Semmi csak gyomorrontás. bújtam hozzá. -Aludjunk holnap suli.
Más nap reggel újra a fürdőt céloztam meg utána fel öltöztem és Jungkook is le mentünk majd el indultunk. A mai napon nem volt semmi extra csak anyi hogy a tanárok az érettségiről beszélték. Utolsó óránknak is vége volt amikor meg ragadtam Jungkook kezét és abba a pillanatban elhomályosult előttem minden.
*Jungkook szemszöge *
Egy apró kezet éreztem meg a karomon majd elájult gyorsan fel kaptam és az orvosi rendelőbe vittem ott el küldtek minket a klinikára .
Be vittek és még javában tart a a kivizsgálás remélem nincs semmi baja.Ki jött a doktor és be hívott a kórterembe közben Rebekka is fel ébredt.
*Rebekka szemszöge *
Egy kórházi ágyon fekszem hallom ahogy az ajtó kinyílik be jön rajta egy orvos Jungkook és anya. Kook le ült mellém anya pedig ált.
-Szóval....kezdett bele a doktor.-Rebekka várandós vagy a baba egy hetes. le sokkoltam én, hogy terhes vagyok fel se tudtam fogni rá néztem anyára aki csak mosolygot gondolom boldog Jungkook pedig ugyan olyan -fejet vágott mint én.
-Apa leszek. kérdezte Jungkook mikor már realizálta a dolgot.
-Igen. válaszolta anya ugyan úgy mosolyogva. -Innentől kezdve havonta kell gyere ultrahang vizsgálatra. El mehettek.
Fel áltam majd a kocsihoz mentünk onnan pedig haza mikor fel mentünk mindenki el volt foglalva valamivel így fel mentünk a szobába.
- Jungkook tartsuk még titokban holnpaig. mondtam a hasam simogatva.
- Rendben ettől a naptól fogva te és a pici fontosak vagytok mint a zene.
Le feküdtem Jungkook be bújt mellém és egy puszit adott a hasamra. Nagy nehezen de fel fogtam anya leszek le kell mondjak az almáimról de mégis egy álom az hogy terhes vagyok egy idoltól na jó az Armyk most legszívesebben megölnének de nem érdekel hiszen Jungkook és a kis pocaklakó ők ketten számomra most a legfontosabbnak.
Halihó itt az újabb részt remélem tetszik ha igen akkor vote rövidke lett de a kivetkőző hoszszabb lesz.
🐰azt hiszem a nyuszi a védjegyemmé vált. 😂
YOU ARE READING
Bad Boy (Jungkook FF) Befejezett
FanfictionHa az ember szeret valakit nem számít hogy milyen csak az hogy igazából szeresse.Ha viszont az illető egy igazi rossz fiú aki belé szeret egy jó tanuló gazdag lányba akkor hogyan tovább...A történetből kiderül.