Capitolul 1

133 5 0
                                    

-Bine ai reveni in Washington DC, isi spuse Kim, coborand din avion, privind la zgarie norii ce pareau munti adevarati de la departare. La sol o asteptau jurnalistii, fiecare imbrancindu-se ca sa-i ia un interviu faimoasei procuror ,Withman Kim. Aceasta cobori cu grija deoarece avea tocuri destul de mari iar fusta creion, destul de mulata, nu o ajuta prea mult. Dar totusi cobora cu aceeasi gratie ca intotdeauna, care-i innebuni pe barbati. Bruneta zambi fals la camerele de filmat si inainta fara a spune vreun cuvant la intrebarile stresante ale canibalilor.

-Azi dimineata, tanara procuror Withman, a sosit in Washington DC si a preferat sa nu vorbeasca despre cazul sotilor Winehouse, care , de asemenea rezolvarea acestui caz a facut-o faimoasa si a devenit unul dintre cei mai prestigiosi adepti ai magistraturii. A zambit in fata camerelor de filmat, oferindu-ne o privire violeta, cu o mica tenta spre negru iar  cu miscari gratioase si-a continuat  drumul spre masina sa, un Range Rover alb. Se pare ca truda sa pentru cazul  Winehouse a fost rasplatita pe masura. Tanara si libera, traieste viata peste limite, profitand de orice ocazie, construindu-si o reputatie unica in istoria magistraturii, facand loc neobisnuitului; acestea fiind zise de lentilele de contact, la care nu a renuntat nici o clipa.

Kim stinse imediat televizorul.

-Aiaiai, au inceput sa ma vorbeasca deja.Ce idioti!Nu-s lentile, boilor, e culoarea mea naturala. Susoti bruneta enervata prin apartament. O tanara cu suvite aurii si privirea de lapislazuli, o privi amuzata pe prietena sa ce comenta furioasa prin camera.

-Kim,calmeaza-te ,ii spuse aceasta chicotind.

-Off,Caroline, sunt obosita si nu suport pe nimeni. Cred ca ma duc sa ma intind putin, casca obosita, indreptanduse spre camera ei.

-Maine e ziua cea mareee, o stresa Caroline.

-Car, mai taci. O sa-mi fac intrarea a la Kim, gestiona ea cu bratele prin aer si se opri in tocul usii.

-Abia astept sa mai schimbi atmosfera. New york’ul te-a schimbat. Acum ca ai venit acasa, poate o sa revii la cum ai fost o data. Caroline radia de fericire prin casa.

-Caroline, nu ma voi mai schimba. M-am maturizat. Munca e munca si timpul liber e timp liber.

-Dar tu nu stii ce e ala timp liber.Atatia ani ai invatat, ai muncit zile intregi la acel caz si bravo, l-ai castigat, ai fost singura care a gasit dovezi,c are ti-ai dat interesul.D ar cand te-ai simtit bine ultima oara, cand te-ai intalnit cu cineva?

-Car, nu am revenit ca sa-mi gasesc barbati. Am venit deoarece aici munca mea este apreciata cu adevarat si banii sunt mai multi.

-Dar ai castigat o multime de bani de  pe urma acestui caz, Kim!E timpul sa-ti gasesti pe cineva, draga.

-Nu stiu.Sa vad daca am timp, incerca sa-i cante in struna prietenei sale sar a at gres. Aceasta a icnit imediat,nervoasa, schimband subiectul,evitand o eventuala mega cearta despre sex.

-Kim, taci si du-te si te culca. Maine trebuie sa fii fresh, pentru ca o sa ai un coleg ,hmm, delicios?Si isi trecu usor limba peste buza inferioara,muscand-o la scurt timp.

-De unde stii tu?Se stramba bruneta putin amuzata.

-Asa simt si intotdeauna am dreptate.

-Esti nebuna, rase Kim plecand in camera ei. Se arunca direct pe pat, lasandu-se vrajita de moliciunea patului, inchizand ochii obosita , astfel, violetul fiind ascuns de pleoapele grele si intunecoase.

 

~~~***~~~

-Esti timpul sa actionezi, se auzi o voce groasa in telefon.

-Sa nu dai gres! Nu te-am antrenat 20 de ani ca sa dai gres, ai inteles ?!

-Nu voi da gres unchiule. Promit ca-i termin pe acei nenorociti . Vor plati pentru tot raul care l-au facut.

-Urmatorul telefon sa fie cu vesti bune.

Barbatul cu masca pe fata inchise telefonul iar ochii sai negrii privi cu ura orasul in care hotari sa lupte pentru dreptate. Nu avea de gand sa dea gres. A muncit intreaga sa viata pentru razbunare si nu va renunta pana nu-i va dezvalui pe acei escroci.

~~~~***~~~~

-Kim! Trezirea!! Incerca Caroline sa o trezeasca pe prietena sa.

-CE-i, Car!? Icni ea ridicandu-se in capul oaselor.

-A dat Domnu’. Hai imbracate cu cele mai frumoase haine si  sa mergem.

-Caroline, cat e ceasul? Intreba si lua ceasul de pe noptiera uitandu-se. E 12, unde vrei sa mergem la miezul noptii?!

-Vreau sa ma distrez si e timpul sa o faci si tu. Imbraca-te cu ceva dragut si sa mergem.

-Nu merg nicaieri,  Caroline,spuse Kim hotarata.

-Haideee. Maine trebuie sa fii la 12 la birou. Nu te-ai mai distrat de mult fato! Incerca Caroline sa o convinga.

Kim dadu ochii peste cap si se lasa sa cada pe pernele moi si racoroase.

-Bine,fie….

Caroline sari in sus de bucurie si iesi din camera.Kim se ridica obosita si cauta prin sifonier ceva de imbracat. Gasi o fusta crem, care porni din talie pana deasupra genunchilor cu vreo palma jumatate, destul de scurta si o camasa eleganta,c u decolteu in V. Iar parul si-l indrepta dar, in jurul fetei il ondula putin.Tinuta o accesoriza cu un colier din pietrele pretioase de chihlimbar. Se incalta cu tocuri destul de intalte si se privi in oglinda. Tinuta ii evidentie talia de viespe si coapsele rotunde .Eleganta si fina, tinuta perfecta pentru a aparea in fata camerelor de filmat si de a merge la procese, nu pentru club.

Caroline dadu buzna peste ea si o privi cu pietrele de lapis lazuli putin amuzata.

-Kim, nu mergi la munca.

-Car, nu am alte haine. Nu mai merg nicaieri! Icni bruneta furioasa. Las-o pe saptamana viitoare, ca sa-mi cumpar si eu niste haine.

-Nu.Vino ca-ti dau eu haine. H ai,o indemna sa vina si o trase dupa ea.

Ii alese o rochie neagra, bratele fiind acoperite cu dantela si decolteul la fel, evidentiind mai bine bustul generos si unifrom. I se mula perfect pe corp si cum rochia se opri putin mai jos de coapse, iti dadu aluzia unor picioare lungi ca de lebada, perfect sculptate. Ii oferi niste pantofi din piele intoarsa, destul de inalti si in locul colierului opac, alese un colier cu o piatra de Ametist, cu mici striatiuni ondulate, de culoare purpuriu cu insertii transparente , care ii evidentia privirea infocata.

-Esti perfecta !O lauda Caroline.

-Si unde mergem? Intrebaprivindu-i imbracamintea prietenei sale. Caroline purta o rochie de un albastru lazurit, aprins si viu, cu spatele acoperit numai cu dantela, oprindu-se putin mai sus de fese. Iar decolteul mai micut decat al brunetei , atragea atentia oricarui barbat. Era incaltata cu o pereche de pantofi argintii si sclipitori.

-Normal ca in cel mai ravnit club. Doar nu o duc pe doamna procuror intr-un club dezastruos.

In fata blocului se afla un taxi. Se repezira amandoua la el, dar un barbat cu o femeie le-o lua inainte si intra in masina. Caroline nervoasa, intra si ea pe locul din fata, de langa sofer. Kim privind-o, ramase masca.

-Hei ce faci, o intreba barbatul din spate enervat.

The Game Of LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum