18.part

1K 67 2
                                    

Odmakla sam se od Kaia.
Ja:,,I dalje ćeš mi platiti zato što mi nisi rekao za patrolu."
Smrtno ozbiljno sam ga pogledala.
Klimnuo je glavom preplaseno.
Odjednom sam se našla na podu.
Ja:,,Koji đavo..?!"
Pogledala sam i videla Dzosa, Med, Emili, Stelu,Lexa, Stefana, Džeka, Evu, Anastasiju, Iana, Filipa i Lea na meni.
Emili:,,Zašto si odglumila smrt?!"
Filip:,,Da li si ti normalna?!"
Ian:,,Zašto nisi ništa rekla?!"
Stefan:,,Gde si bila?!"
Med:,,Kako si preživela?!"
Ja:,,Dosta! Kai! Pomagaj!"
Prišao mi je i izvukao me.
D:,,Gdjice Viliams! "
Skočila sam na njen glas i zatvorila oči.
Ja:,,O ma daj!"
Promumlala sam sebi u bradu. Okrenula sam se i slatko nasmejala.
Ja:,,Direktorko Izabela! Lepo vas videti posle toliko dugo vremena! Kako ste? Kako..."
D:,,Ema!"
Ja:,,Ćutim!"
Ostali su sakrivali smeh.
D:,,Želim objašnjenje! Odmah!"
Dodala je kad je videla da želim da protestvujem. Ugledala sam Lupusa.
Ja:,,Lupus! "
Viknula sam na šta se on okrenuo. Kad je ugledao ostale ukočio se. Okrenula sam se i videla kako ga neprijateljski gledaju. Nesigurno je prišao spuštene glave.
Ja:,,Preobrati se!"
Odmahnuo je glavom.
Streljala sam ga pogledom pa je na kraju popustio. Stao je pored mene spuštene glave.
D:,,Ema?"
Ja:,,Uh...pre polaska u dvorac onaj dan sam napravila dogovor sa Lupusom. On je trebao da me ubije ali nije. Samo me onesvestio ali da sam bila na granici. Sve...sve je bilo isplanirano. Ja sam znala kad bi nas Gabrijela napala tamo. Čim ste otišli Lupus je dobio naredjenje da se reši mog tela. Izašao je iz demonskog sveta i išao na jedino sigurno mesto. Kilimandzaro. Tu je pronašao Dominusa koji me je spasio. Svaki dan sam primala obaveštenja od Danijela. Govorio mi je šta se dešava,šta ima novo i tako.
Onda smo jednog dana održali sastanak. Vampiri,vukodlaci,elementarni vukovi i zmajevi. Svi su bili tu. Nekoliko dana kasnije posle sastanka sam saznala nešto. Kao blizanci,Kai i ja,imamo posebnu vezu. Možemo da razgovaramo putem uma i...i imamo znak života na ruci. Kad bih ja umrla taj znak bi nestao sa Kaiove ruke a kad bi on nestao bi sa moje. Pričala sam sa Atroposom o tome. To je bio dan kad je Atropos došao po Kaia. Sve sam mu objasnila pa je pristao na tajnu.
Sledeći dan sam imala trening sa Lupusom. Bili smo u šumi. Onda ste vi došli. Pretvorila sam nas u nevidljive pa sam poletela nazad. Zato me niste mogli videti."
D:,,U redu ali ne shvatam poentu. Zašto si kao umrla?"
Ja:,,Zbog Gabrijele. Da bi izgubila morala sam da ju napravim pobednicom. Onda bi se ona opustila jer bi se rešila najveće opasnosti.''
Klimnula je glavom.
Dzos:,,Gde su bila svo vreme?"
Ja:,,Kristalna pećina. "
Klimnuo je glavom.
Kai:,,Mada kako si znala za simbol? To mi baš i nije jasno."
Ja:,,Pa reći ću samo da sam većinu vremena bila uz vas. Vaši treninzi,razgovori privatni i sa direktorkom..."
Stefan:,,Znači prisluskivala si nas?"
Ja:,,Ne. Kao da sam bila nema."
Preokrenuo je očima.
Dzos:,,Kako?"
Ja:,,Ogrlica svetlosti. Veoma korisna u ovakvim trenucima."
D:,,Ako smem da pitam ali gde je ključ dimenzije? "
Kai:,,Na najglupljem..."
Ja:,,Aliii najboljem mestu. "
Zbunjeno su gledali.
Ja:,,Nikad ga nece pronaći."
Kai:,,Haha znam."
Nasmejali smo se jedno drugom.
Dzej:,,Lupus! Ema! "
Okrenula sam se i videla Dzeja.
Ja:,,Vidim nisi uspeo poginuti."
Šaljivo sam rekla dok sam ga grlila.
Dzej:,,Izvini molim te ali ti si ta koja je varala!"
Preokrenula sam očima.
Ja:,,Pa? Kao svi oni su pošteno igrali?"
Usutio je.
Lupus:,,Ne možeš protiv nje. Upeca te na svaku."
Ja:,,Tačno!"
Med:,,Um Ema ko je to?"
Ja:,,Oh da! Društvo ovo je Dzej i on je vukodlak. Džej ovo su Med,Dzos, Kai,Stefan,Lex,Stela,Eva,Ian, Anastasija, Filip, Emili, Džek i Leo."
Klimnuo je glavom i osmehnu se. Krajičkom oka sam videla kako me Leo gleda. Ne znam zašto ali unervozila sam se ko nikad.
Primetila sam kako Medison gleda u Dzeja a i on u nju. Nisu skretali pogledi.
Pogledala sam ostale i očima pokazala na ovo dvoje.
Klimnuli su glavama.
Ja:,,Kakooo lepp daaannn! Odoh da se prosetam!"
Grizla sam obraze a videla sam i ostale da to rade. Zlo sam se nasmesila Med a ona me prostreljala pogledom.
D:,,Ema pre nego što odeš moram razgovarati s tobom."
Ja:,,U redu. Kancelarija? "Klimnula je glavom. Išla sam zajedno sa njom.

Sela sam u fotelju i čekala nju da počne pričati.
D:,,Sećaš se direktora Nikolaja?"
Klimnula sam glavom.
Ja:,,On je direktor akademije Spiritus."
D:,,Tako je. Vidiš on...on je takodje moj muž."
To je rekla nekako tužno dok sam ja gledala u nju kao da je pala s Marsa.
Protresla sam glavom i pogledala direktorku.
D:,,On...ah on je danas poginuo štiteći mene "
Ja:,,Direktorka...ja...žao mi je..."
Primetila sam suze u njenim očima. Ona nikad ne plače.
D:,,Da pa...sad pošto je on umro akademija Spiritus je ostala meni pa sam odlučila nešto."
Ja:,,Šta?"
D:,,Da spojim naše akademije u jednu veliku. Medjutim morali bi svi da idemo tamo jer ovde nema dovoljno prostora za sve učenike."
Sokirano sam gledala u nju.
Ja:,,U-u redu. Kako vi želite. Ali zašto ste me zvali?"
D:,,Želela sam da vidim sta ti imas da kazes."
Ja:,,Direktorka vi ste ovde glavni. Ne brinite se. "
D:,,Hvala. Možeš li samo da objavis ostalima?"
Nasmejala sam se i klimnula glavom.

Popela sam se na binu.
Ja:,,Izvinite! Malo pažnje!"
Derala sam se.
Kad su se svi okrenuli saputanje je krenulo.
Moji prijatelji su me gledali upitno.
Ja:,,Pričala sam sa direktorkom i saznala nešto. Direktor akademije Spiritus,gospodin Nikolaj je poginuo. Akademija je ostala direktorki Izabeli. Zato je ona odlučila nešto. Akademija Superno i akademija Spiritus ce se ujediniti i postati jedna akademija. Učenici akademije Superno će preći u akademiju Spiritus jer ovde nemamo dovoljno prostora za sve učenike. Predlažem da se krenete pakovati. Hvala i dovidjenja."
Gledala sam sva sokirana lica dok sam silazila.
Prišla sam ostalima.
Dzos:,,Ti to ozbiljno?"
Klimnula sam glavom.
Ja:,,Dzos? Gde su mama i tata?"
Dzos:,,Eno ih tamo."
Pokazao je meni iza ledja i videla sam kako me gledaju kao da sam pala s Marsa.
Potrčala sam i zagrlila ih čvrsto.
Mama:,,Oh draga!"
Tata:,,Tako mi je drago da si dobro!"
Grlili smo se dok nas neko nije prekinuo.
Dzos:,,A ja ovde ko siroče."
Ja:,,Zacepi i dodji ovde!"
Nasmejao se i došao.
Tata:,,Kai? Šta čekaš? Pa zar nisi deo porodice?"
Nasmejala sam se i pogledala Kai. Nas petoro kao prava porodica.
Kad sam se odvojila od njih bila sam zasuta novim zagrljajima.
Svi me grle kao da me što godina nisu videli.
Ja:,,Društvo. Vazduh."
Med:,,Aha."
Ali nije puštala. Svi su se odmakli ali ne i ona.
Pa uradila sam ono što sam morala.  Počela sam da je skakiljam da je pala na pod.
Med:,,Nemoj....moli....molim te...vazduh...."
Ja:,,Aha."
Med:,,Izv....Izvini...nemoj....više...."
Odmakla sam  se od nje smejuci se.
Anastasija:,,Ne znam za vas ali ja sam premorena. Laku noć i vidimo se!"
Mahnula je i otišla. Još neki za njom dok nismo ostali Kai, Dzos, Leo i ja.
Ja:,,Momci ja neću još u sobu. Nedostajala mi je sloboda."
Rekla sam i otišla prema vodopadima.

Izabrana: Sećanja i nove nevoljeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora