ONE SHORT

26 0 0
                                    

MY NERD ? //  ONE  SHOT  by @att.in

Cast  :
Lee  Haein X  Ha  Yeol
Semua  POV  dalam fanfic  ni  adalah  Lee  Haein.  Sekian.

LEE  HAEIN  POV—

Aku  Haein.  Ada  seorang  budak lelaki  dalam  kelas  aku,  dia  nerd.  Aku  tak suka  nerd,  srsly.  Dah  la  nerd  pastu  pendiam,  orang  cakap  sepatah  dia balas sepatah.  And,  kawan  kesayangan  aku,  Ji  Ah  boleh  dare  aku  untuk date  dengan  dia.  And,  the  date  was  the  day  aku  tak  boleh  percaya  apa yang  berlaku.  He's changed  360°.  He's so  fvcking  hot.

FLASHBACK

Haein  :  Ape  kau  merepek  niii??

Ji  Ah  :  idk  .  kau  dah  kalah  so kau  mest  buat  dare  ni.  no  excuse  :)

Haein  :  okay  aku  buat  tapi  kenapa  mest  budak nerd  tuuuuu  kenapa  tak pilih  Jungkook  sunbae  yang  hot  tu? wae?!

Ji  Ah  :  Kalau  aku  pilih  Jungkook baik  takyah  buat  dare  ni.

Haein  :  arraseo  (  muka  redha  )

Aku  mula  pergi  mendekat  mangsa  dare  aku.  Aku  harap  dia  takkan  tahu pasal  dare  ni.

Haein  :  Yeol-shii  (  duduk depan  Ha  Yeol  )

Yeol  :  (  Pandang  Haein  )  waegurae?

Haein  :  jom  date? (  smile  ) Yeol  :  Engkau  ...  serious?

Haein  :  yuppppp Yeol  :  hurmmmm  (  pandang  bawah  )

Haein  :  Aku  suka  kau.  Dah  lama  suka  kau.  //  Aku  tak sanggupppppp asdfghjkl  //

Yeol  :  Aku  setuju.  (  smirk  )  jumpa  aku  petang  ni  .  dekat  pool  sekolah. (  blah  )

Haein  :  ehh  kenapa  pulak? takkan  nak ajak aku  date  dekat  pool  kot  ... pergi  je  la.

SKIP—

Pool  Sekolah Aku  membuka  pintu  dewan  pool  sekolah  itu.  Aku  mula  perhat  sekeliling. mana  Yeol?  tak ada  pun.  ke  dia  tpu  aku? tba-tba  ada  satu  tangan memeluk  pinggang  ku  dari  belakang.

Yeol  :  Bae  (  letak dagu  atas  bahu  Haein  )

Ohmygod  Aku  terkejut  sangatttttt  dia  nampak  lain.  idk whyyyyy. dengan  swimpant  je  .  dia  ni  bru  abis practse  ke  ape  ni.

Haein  :  Yeol-shiii...  waeyo ajak  saya  datang  sini...  (  Aku  pusingkan  badan and  peluk pinggang  dia  )  //  jangan  nampak x  suka  sangatt  nanti  dia tahu  Haein!!!  //

Yeol  :  awak rasa? (  smirk  )

Haein  :  Date  ?

Yeol  :  Exactly

Katanya  lalu  Yeol  mula  bergerak ke  hadapan  dan  kami  berdua  masuk  ke dalam  pool. Yeol  kemudiannya  mendukung  aku  untuk sokong  aku  sehingga  aku  sama tnggi  dengannya. Basah  kuyup  kami  berdua  di  sebabkan  tndakan  Yeol  tadi. Aku  meletakkan  tangan  di  atas  bahu  Yeol  dan  memandang  tepat  ke matanya.

Haein  :  Saya  taktahu  pun  awak atlet  renang.  (  gosok kepala  Yeol  )

Yeol  :  Awak tak pernah  tanya  pun  (  smile  )

Haein  :  //  Kenapa  aku   tak pernah  perasan  yang  dia  ni  handsome  jugak  // Dah  laaa  saya  nak keluar.

Kataku  lalu  mula  bergerak keluar  dari  kolam.  Aku  hanya  duduk di  tebing pool  itu.

Yeol  :  Haein- shii

Haein  :  Waeyo?

Yeol  :  kalau  saya  tengah  renang  saya  selalu  cramp.  Bila  saya  cramp  saya langsung  tak boleh  bergerak and  saya  akan  pitam.  Soooo (  datang  dekat  ) kalau  saya  cramp  nant,  awak tolong  panggilkan  sesiapa  eh.  (  giggled  )

Haein  :  Arrasseo

Yeol  :  Awak tak nak swim  sekali  ke?

Haein  :  (  Geleng  ) 

Yeol  mula  berenang  ke  tengah  kolam. 
Kaki  aku  yang  berada  dalam  air  aku goyangkan  sikit.  Hmm  bosan. Kemudian  aku  mula  memandang  Yeol.  Eh,  kenapa  dia  tak bergerak? Aku  dengan  kelam  kabutnya  terjun  ke  kolam  lalu  mendapatkannya.

Haein  :  (  tepuk pipi  Yeol  )  Yeol-shiii  ireonaa  .  eoteoke  ??? Yeol-shiii ireonaaaa

Yeol  :  Yah!  (  gelak )

Haein  :  Awak ni!  (  tumbuk dada  yeol  ) Aku  terus mencebik.  Dia  tipu  rupanya  heh.  Yeol  mula  mendekat  aku  lalu mendukung  aku  lalu  meletakkanku  di  tebing  pool.  Aku  memandangnya. Dia  berada  diantara  kedua  kakiku.

Yeol  :  Haein-ahh

Haein  :  hmm  ?

Aku  melihat  rambut  yang  basah  didahinya  lalu  menolak  rambut  itu  ke atas menampakkan  dahinya  yang  sedikit  luas.

Yeol  :  Saranghaeyo.  (  kiss lips ) 💋

Kata  Yeol  secara  tba-tba.  DupDapDupDap

Yeol  :  Aku  dah  lama  sukakan  kau.  (  kiss pipi  kiri  )

Yeol  :  Aku  dah  lama  tunggu  saat  ni.  (  kiss pipi  kanan  )

Yeol  :  I  love  you,  Lee  Haein  (  kiss  dahi  )

Aku  mula  rasa  nak nangis.  kalau  lah  ni  bukan  dare  mest  aku  taktahu  dia sukakan  aku.  He's not  that  bad.

Haein  :  Yeol-shii  ,  ni  semua  dar—

Yeol  :  nan  arrayo.  I'm  planning  this.  for  you

Haein  :  saya  minta  maaf.  (  pandang  bawah  ) Yeol  :  haein- shii,  pandang  saya 

Haein  :  hurmm  (  pandang  mata  )

Yeol  :  can  you  accept  me  to be  yours? Haein  :  nae  .  to be  mine  forever,  my  nerd  (  kiss  lips )

KEUT

-Attin 😘💞

MY NERD💕[one short]Where stories live. Discover now