Chapter 15

366 18 0
                                    

POV Lara
Ik werd wakker met Luciano naast me. Ik lag helemaal tegen hem aan. Ik zag dat we nog naakt waren en ik glimlachte. Ik ging zachtjes met mijn vingers over zijn sixpack en veegde een plukje haar uit zijn gezicht. Damn Lara .......... Ik gaf hem kusjes in zijn nek. Hij kreunde en liet een zucht. Plotseling draaide hij ons om en zoende hij mij hevig het veranderde al snel in een tongzoen. Ik kreunde toen hij met zijn hand naar mijn edele gedeelte ging hij ging weer naar boven en kneep even in mijn borst. We lieten los en hij ging weer naast me liggen. Lara...... Ja? Je bent zo mooi....... Slijmbal... Nee ik meen het je bent echt heel mooi. Ik gaf hem een kusje. Jij bent ook heel knap hoor. Hij grinnikte. Zullen we aankleden? Maar ik vind je zonder kleding ook mooi hoor. Ja maar ik kan moeilijk naakt met de jongens beneden lopen he. Hij grinnikte. Ik stapte uit bed naar de inloopkast. Ik hoorde Luciano kreunen. Ik keek even over mijn schouder en ik zag dat hij elke beweging die ik maakte volgde. Ik glimlachte en liep de inloopkast in en pakte een setje kleding. Ik pakte een zwarte lingerie en een croptop met een korte broek. Ik ging naar de badkamer en zette de douche aan. Ik voelde de warme stralen van de douche over mij heen komen. Heerlijk. Ik hoorde de badkamerdeur open gaan. Ik schrok en later zag ik dat het Luc was. Hij deed de douche deuren open en kwam erbij. Hij ging achter mij staan en gaf mij kusjes in mijn nek. Hij maakte nu een zuigzoen. Luc!! Dat gaan ze zien hoor!! Hij lachte. Nou en je bent toch met mij. Ik lachte. Das waar. Ik waste mijn haren en spoelde al het zeep eruit. Luciano zat mij van top tot teen te bekijken. Luc niet doen. Wat niet. Zo naar mij kijken. Waarom nie? Daar word ik onzeker van. Moet je niet doen. Je lichaam je haar je gezicht jij bent gewoon een engel voor mij. Hij kwam dichterbij. Ik liep naar hem toe en wou hem een kus geven maar hij veranderde het in een zoen. Ook goed,

-

Ik stond in de keuken ons ontbijt te maken. Wat ga je maken. Een gebakken ei met toast. Lekker. Ik knikte. Ik maakte het ei af en gaf het aan Luciano . Ik bakte er nog een voor mezelf en ruimde alle spulletjes op en at mijn ei op . Wat gaan we vandaag doen? Ehh i dont know. Zullen we naar het strand? Het is mooi weer dus we kunnen makkelijk heen. Ja goed idee. Ik ruimde alle spullen op en ging op de bank zitten. Zullen we eerst een potje cal of DUTY spelen? Kom maar op! Ik zette het spel aan. Ik keek eerst direct op het zendertje en Luc ook. Ik keek om me heen en ik zag Luc al staan. Maar er stond ook een speler voor hem. En ik richtte goed. Headshot doublekill !! Jeahh!!! Ik hoorde Luciano mopperen. Niet zo mopperen schatje ik verlies ook wel eens. Ja tuurlijk mompelde Luciano. Ik liep naar hem toe en sprong op zijn schoot. Hij knuffelde mij en gaf mij kusjes in mijn nek. Ik wreef met mijn handen door zijn haar en over zijn nek. Lekkerding zij hij. Ik glimlachte. Ik zoende hem hevig . Hey hou eens even op klef te doen! En we draaiden ons om en ik zag Brandon staan. Luc lachte. Ga je ook mee naar het strand? Nee zij hij bot. Waarom doe je zo bot ?! Dat gaat je niets aan!! Brandon doe even kalm bro... Ja jij hebt makkelijk praten! Bro wat is er nou! Gaat je niets aan! Ik zag Luc zijn ogen weer donker worden en hij liep naar Brandon toe. Doe verdomme normaal of je kan oprotten! Best dan ga ik wel en hij stak zijn handen in de lucht. Luc pakte een biertje uit de koelkast en ging op het aanrecht zitten. Ik rende naar Brandon toe. Sorry Brandon. Luister je kan altijd zeggen wat er is he? Ik zag tranen in zijn ogen. Brandon vertel het nou. Goed dan. Mijn familie is dood. Wat?! Ooh sorry Brandon! Ik trok hem in een knuffel , hij gaf mij een stevige knuffel terug. Ik voelde een traan van hem op mijn schouder. Ik zag Luc boos naar ons kijken. Hey blijf van haar af! Luc Jezus het is maar een knuffel hoor! Ik concentreerde me weer op Brandon. Je hoeft er niet over te praten. Jawel dat moet wel. Het dorpje waar ze wonen is gebombardeerd. Waar wonen ze dan? In Engeland . Ik knikte. Het spijt me Brandon. Maakt niet uit. Wacht even hier oke? Hij knikte en ik liep naar de keuken toe. Luc was aan het roken. Luc niet doen dat lost niets op ja! Dat bepaal ik zelf wel! Doe even niet zo tegen me! Hij bromde. Luc luister je moet je excuses aanbieden aan Brandon . Waarom?! Ik heb niets verkeerd gedaan! Nee dat heb je ook niet maar luister nou naar hem. Nee dat deed hij toch ook niet naar mij. Ik zuchtte en gaf het op ik liep naar de woonkamer. Brando...... Jezus wat een stelletje kleuters! hij is hem gesmeerd. Ik ben er een beetje klaar mee. Ik liep boos naar de gang toe trok mijn schoenen en jas aan. Ik liep naar de keuken en pakte mijn mobiel. en me oortjes. Wat ga je doen?! Gaat je niets aan zij ik sarcastisch. Hij zuchtte. Lara sorry ik.      Niets sorry! Jullie gedragen je als een stelletje kinderen! Doe gewoon normaal tegen elkaar , en ook tegen mij! Ik ben geen bezit van je!! Je bent alleen maar tegen me aan het schreeuwen als je boos bent en als ik iets niet goed doe dan word jij boos en als jij dat heb gedaan dan kan dat allemaal maar. En met die woorden liep ik weg. Lara wacht! Nie weg gaan sorry!! Maar ik negeerde hem en liep boos weg.
Pleaseee mensen die mijn boeken lezen volg me ff dat zou ik erg waarderen. Ik volg je ook terug💕 stem en comment!! Love you al!!❤️❤️ ps zeg ff wat je tot nu toe van het boek vind!!

A real perfect messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu