3↝ Kaçırılma

3.8K 199 195
                                    

-Soon Ei'nin Rüyası-

Bir bankta oturuyordum. Her yer karanlıktı ama gözlerim bazı şeyleri ayırt edebiliyordu. Bankın yanında bir sokak lambası vardı. Bir anda açıldı. Görme mesafem 3m. oldu. Sağ taraftan bir ses geldi. O yöne baktım. Birisi buraya doğru geliyordu. Işığa doğru yaklaştı. Artık yüzünü ayırt edebiliyordum. Bu oydu!

+:Suga?!

(İç ses): Bir dakika "Suga " mı? Niye öyle bir şey söyledim ki?

Bende bilmiyorum iç ses.

S: Adımı nereden biliyorsun?

+:Bilmiyorum . Neden geldin?

S: Bu senin rüyan. Hem sen neden geldiğimi bilmiyor musun(!)?

+: Hayır. Senin gibi birinin rüyama girmesini neden isteyeyim?

S: Bunu ben bilemem . Ama sana bir sorum var.

+:Evet dinliyorum.( nasıl bu kadar rahat davranabiliyorsam)

S: Tae 'ye gerçekten güveniyor musun?

+: Emin değilim. Sanırım

S: Benden sana bir tavsiye. Tae' nin dediklerine inanma. O , çoğu zaman sözünü tutamaz . Benim tarafıma gelirsen senin hayatını mahveden kişinin (Tae) "(iç ses): Niye bu kadar ayrıntıladı?)" Beraber kurtulabiliriz. Daha doğrusu hayatına yeni bir sayfa açıp bu sayfaya benim ile devam edersen Dünya'ya da beraber hükmederiz.

+: Tae 'ye neden inanmayayım ki? Hem niye sana inanayım? Seni tanımıyorum bile?! Dünya'ya hümetmek gibi de bir niyetimde yok.

S: Aaaaa... Merak etme yakın bir zamanda beni tanıyacaksın. Hatta öyle bir şey olacak ki benim adımı sayıklayacaksın. Kısa bir zaman sonra tekrar görüşücez. Çünkü Tae' den öyle bir-

...

Lanet olsun beni uyandırana- diyecektim ama karşımda korkmuş bir Tae'yi görünce söylemedim. Dur bir dakika. Benim"Suga" dediğim adam yani beni kaçıran adam rüyamda en son ki cümlesinde neyden bahsediyordu? Neyse. Terlemiş miydim ne?!

-: İyi misin?! Suga diye sayıklıyordun?

+: Beni kaçıran adamı gördüm.

-:Hey ! Sen onun adının "Suga" olduğunu nereden biliyorsun?

Gerçekten adı " Suga " mıydı?! Ama ben onu bilmeyerek söylemiştim. Rüyamda ben daha mı zekiyim ne?!😆 ( ego kasma time!)

-: Nasıl bilmeyerek?

+ Neden herkes ( Suga ve Tae' den bahsediyor :) ) benim içimden geçenleri biliyor?

-:Bunu da sonra öğrenmelisin . Şimdi sırası değil.

+: Tae? Sana gerçekten güvenebilir miyim?

-: O nasıl söz öyle?!

+:Şeyyy... Neyse boş ver.

Susma sor ona.

-Tae'nin ağzından-

-: Tae? Sana gerçekten güvenebilir miyim?

+: O nasıl söz öyle?!

-:Şeyyy... Neyse boş ver.

Susma anlat ona.

-: Peki... şu Suga, ya neden böyle bir şey dedim bilmiyorum ama , o vampir mi?

+:Eeee... Şeyyy... En sonunda öğrecektin ,dimi?

-: En başında da beni ısıran da oydu yani?

Sadece kafa sallamakla yetindim. Kız başında beri Sherlock Holmes müş haberim yokmuş😆.

Kurtar Beni 𝕋𝔸𝔼 ⋆ (TAMAMLANDI ✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin