Kartka Z Pamiętnika 2

10 4 2
                                    

13.01.2016r

godz 9;35

 Leże i nie mam co robić , ręka mnie tak boli że zaraz się zesram

~~~~~~~

godz.15;18

Przyszła dzisiaj rano lekarka i powiedziała , że będę musiała przenieść się do szpitala we Wrocławiu , bo mój stan jest poważny . Gdy upadłam , upadłam głową na podłogę. W Wrocławiu będę miała robione badania czy koło nowotworu nie powstał krwiak. Mama cały czas koło mnie siedziała , dopóki nie powiedziałam jej że potrzebuje trochę prywatności  , tata ma dzisiaj przyjechać pod wieczór bo jest w pracy , pracuje jako ochroniarz. W szpitalu zasypiam sama i budzę się sama.
~~~~
Godz.  19:50

Dojechałam,  leże na sali zabiegów we Wrocławskim  szpitalu.  Czeka mnie operacja.

~~~~
24.01.2016r

Jestem 10 dni po operacji oraz nastawieniu kostki.
A dlaczego nastawieniu kostki..?? 
Już opowiadam...
Jestem Potterhead książki HP czytałam każdą część po 5 razy.  Bardzo,  ale to bardzo spodobał mi się  Fred Weasley,  ideolooo. Wracając do tematu po raz 50 postanowiłam poczytać "Harry Potter i Zakon Feniksa" 
Podczas czytania rozdziału z udziałem bliźniaków,  energia napłynęła ⚡  mi do ciała. 
- Proszę  Paniąąąą...
-Tak kochana..
Była to pielengniarka z którą zapoznałam się w ostatnich dniach.
-Czy ja mogła bym wyjsć na dwór??
-Hmm...  A dlaczego chcesz wyjść..
-Bo ja chciałam zrobić takiego psikusa..
-Nie,  raczej nie.
-PROSZ..
Nie zdążyłam dokończyć a pielęgniarka już wyszła.
SAMA SOBIĘ PORADZĘ!
Wyszłam...  Już byłam przy drzwiach na dwór gdy pielęgniarki zaczeły za mną biec,  a ja uciekać więc znając mój pech. PIZGŁAM SIĘ NA CHODNIK I MAM OBDARTY RYJ I SKRĘCONĄ KOSTKĘ
"Chłopaki mam nową ksywę,... Łysyobdartus

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gra o życieWhere stories live. Discover now