8th - SMS

30 5 1
                                    

Večer s Joshem byl úžasný. Nemělo to chybu, po našem vášnivém a dokonalém polibku jsem nedokázala myslet na nic jiného. Případala jsem si jak princezna. Josh mě chtěl doprovodit, ale nakonec jsme se šli ještě projít s Lou (mopsík), ještě hodinu jsme strávili procházením se po parku, opravdu jsme si rozumněli, a ani desetinu sekundy jsem neměla pocit, že si s ním nemám co říct. Byl velmi milý, galantní a vtipný. Na rozloučenou mě obdaroval ještě jedním polibkem a já se od té doby usmívám jak debil. Kdž jsem přišla domů čekala jsem, že Jess už bude dávno spát, nebo bude něde s Harrm. Při tom jméně se mi objevila husí kůže po celém těle, brr. Jenže Jess jak naštavný rodič čekala celou dobu v křesle v obyváku a kdž jsem tam vešla, rožla malou lampičku vedle křesla, aby přidala na dramatu. Při této zcela nedávné spomínce jsem se musela zasmát. Nestaválo se moc často, že jsem chodila na rande, teda spíš vůbec, tak si to Jess hodně užívala. Ptala se na všechno pořád dokola, ale jí jí ráda všechno vylopila, byla jsem tak nadšená.

Asi už po páte jsem si přehrávala celou tuhle událost, nemohla jsem usnout, pořád jsem měla v sobě moc energie. Pořád jsem koukala na mobil, čekala jsem na smsku od Joshe, možná proto nemůžu usnout. Zapípal mi mobil a já se bleskurychle posadila.

*Děkují za krásný večer! Dobrou noc a krásné sn, princezno -J* ta po téhle smsce se budu usmívat ještě dva týdn. Moje tělo jak na povel uslo.

Ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři, ještě dřív než mi zazvonil budík. Vtáhla jsem si oblečení a šla se osprchovat. Namalovala jsem se a oblékla si džín s tílkem a svetříkem. Vzala jsem si tašku šla dolu. Trochu mě zaskočilo, že jsem viděla jess jak dělá snídani "Nemáš být v práci?" zeptala jsem se kdž jsem si sedala ke stolu, kde už byla nachystana snídaně. S úsměvem si sedla ke mě, prohlédla si mě a pak se zamračila "Takhle se budeš fotit?" zeptala se udiveně. Co? První jsem nechapala a pak mi to ale došlo. MY SE DNESKA FOTÍME!! Rychle jsem odskočila od stolu až spadla židle a běžela nahoru. Vletěla jsem do pokoje a vytáhla béžové šaty, sako a černé boty ( vše dole v komentech), ještě jsem se rychle přemalovala a běžela dolů. U dveří už čekala Jess, ale nečekala sama, byl tam i Harry "Co ten tu?" podívala jsem se na Jess a dělala, že tu vůbec není. "Sveze nás" usmála se a obula. Přikývla jsem se a šla za nima. "Nečekal jsem, že s náma pojedeš" řekl uštipačně Harry když jsme se rozjeli od našeho domu. "Jedu jen, protože nestíhám, aby bylo jasno!" odsekla jsem a sledovala cestu.

Do školy jsme přijeli těsně, před zvoněním, Jess se rozloučila s Harrym a já už mezitím šla do tříd. Po cestě mě pozdravilo pár lidí a pochválili mi můk 'look'.

Celý den uběhl docela rychle. Bylo dost zajimavé chodit po chodbách a potkávat kluk s košilema a sakama a holky s šatama a nádherně upravenýma vlasy, kromě pár vyjímek. Zazvonilo - konec školy a já vyšla před školu, nechtělo se mi čekat na Jess, věděla jsem, že bude někde s Harrym. Ale mílila jsem se, venku stál Harry, Jess a i s Joshem. Když si mě Josh všiml, zamával na mě. Kdž jsem k nim došla objal mě a dal mi pusu na čelo. Aww. Pak se odtáhl a prohlédl si mě. "Jsi nádherná" řekl a já se zahihnala. Slyšela jsem jak někdo napodobil zvuk zvracení, otočila jsem se a všimla si jak se Harry šklebí. "Víš co Harry?" usmála jsem se na něho. "Co?" nadzvedl obočí, a vypadal, že vůbec nečekal, že se na něho usměju. "Měl by ses od Joshe učit, aby ti Jess neutekla" pokračovala jsem s ironickým úsměvem. Věděla jsem jak to je. Jess není ta, která uteče. To on! ON uteče z nějakou děvkou. MU nezáleží ne citech ostatních. JEHO srdce tluče snad jen pro sex a podvádění. Hajzl.

"Jdeme?" usmála jsem se na Joshe a on přikývl, ještě jsem zamavála na svojí nejlepší kamarádku a už jsem seděla s Joshem v autě. Zapípala mi smska. Vytáhla jsem mobil a odemkla ho.  *Dneska jsi strašně sexyy, aww!* trochu vyjeveně jsem na to koukala. Kdo mi to sakra píše? Bude na mě někdo čekat za domem a znásilní  mě. Ano, na scénu zase přišli mé horové scénaře. "Děje se něco?" otočila jsem se na Joshe , zavrtěla hlavou a usmála jsem se. "A jak pak ses dneska měla?" Usmál se a dál sledoval cestu. „Jo celkem to uteklo..“ řekla jsem „a co ty?“ když jsem se zeptala, jeho výraz se změnil. Řekla bych, že byl smutný..? „Včera mi volala mamka..“ řekl tiše, pozorně jsem ho sledovala a čekala co mi oznámí. Nikdy jsem se s nim nebavila o našich rodinách, tak jsem nevěděla co čekat. „..říkala že je tatka v nemocnici..“ stále jsem ho pozorovala „musim tam zítra jet“ oznámil mi. „To je..je mi to lito“ otočil se na mě a usmál „proto jsem nás dnes omluvil z prace, nevím kdy se vrátím.“ přikývla jsem a pohladila ho po ruce, tohle gesto vždycky dělala moje mamka. Dala mi najevo, že je tu semnou. Vadilo mi to, připadala jsem si jako dítě. Ale ted bych za to dala vše!

"Nad čím přemýšlíš?" "Že bych měla zavolat mamce domů" řekla jsem nesměle. CHápavě přikývl a zastavil. "Co bys řekla na sushi?" vystoupil a otevřel mi dveře. "Nevím, nikdy jsem ho neměla" šokovaně se na mě podíval "To si přišla o hodně!" řekl nakonec a táhl mě do restaurace. Vevnitř jsme dostali lístky s jídlem, ale já ničemu nerozuměla tak jsem jen listovala sem a tam. Čínská čísnice a zeptala se co si dáme. Josh ji někdo nadiktoval, bylo to jako nákupní lístek od maminky. "A co vy slečno?" usmála se na mě. Myslela jsem, že mi Josh taky objednal! "Ehm..já..já si dám to samé" přikývla a odešla.

Po hvíli nám donesla tolik jídla, že by to nesnědl ten chlap z toho amerického seriálu, bože jak jen se to jmenovalo.. "Zkus první tohle." řekl Josh a ukázal na kus rybího masa v něčem černém, vypadalo to jako obalené v černém pendreku, protože ho nejím, vypadalo to opravdu..ehmm..zvláštně? Jen jsem přikývla a vzala to do ruky, Pomalu se to přesouvalo k mé  puse a já radši nedýchala nosem, bála jsem se jak to voní. Je to jen sirová ryba, co z toho tak děláš? ozvalo se mé svědomí. Statečně jsem to strčila do pusy. (:'DD) Překvapivě to chutnalo opravdu dobře!

Poznámka autora : Příští díl jen když tu bude 6 votes!!!:-* -G

Telefon vyzváněl snad už po dvacáte, tohle se jí nepodobalo. Vždycky mi ho zvedla hned. Beztak je zase někde s Harrym. Jen doufám, že se s ní nerozešel. Jak jí znám, hned by se jela někam opít a ani by se neozvala. bylo už 11 a tohle bylo opravdu divné. Už po několikáte jsem si zamíchala čaj, s takovou ho budu mít za chvílí studený. Uslyšela jsem na chodbě hlasy. Ani jsem nepřemýšlela a vběhla na chodbu. "Děláš si prdel? Já se tady třepu strachy, že se ti něco stalo! Že se s tebou ten kokot rozešel, a ty si to tady s ním skoro rozdáš na chodbě!" vyjekla jsem na Jess. A hned jsem svých slov litovala. Dořitě, nemůžu první přemýšlet než něco řeknu?! Ale měla jsem strach - obhajovala jsem se sama a přemýšlela jak se z toho dostat. Přešla jsem pohledem na Harryho. Stal trochu šokovaně. "Přoč? Proč by se semnou Harry rozešel?" zeptala se vystrašeně Jess a přejížděla pohledem mezi jím a mnou. "Nevím! Řekla jsem to, protože..protože si mě naštvala!" v yjekla jsem a bouchla za sebou dveřma. Harry mě opravdu štve! Proč se o to vůbec starám, ona bude mít zlomené srdce, snad už po 500té. Ona si nikdy nenechá poradit. Tak se o ní starám a ona mi to ani neopětuje, ne že bych měla zájem aby se o mě takhle strala, ale prostě grrr..

Frappuccino AdventureKde žijí příběhy. Začni objevovat