Bugün çok mutluydumm. En yakın arkadaşım bizde kalacaktıı. Sürekli birbirimizde kalıyoruk zaten ailelerimizde tanışmış olduğu için sorun olmuyordu. Hele benim için kız arkadaşlarımda kalmak hiç sorun değildi çünkü annem ve babam ayrıydı annemle kalıyordum ve sağ olsun karışmazdı bana çok, bi abim var o olmasa daha iyi olurdu ama bi erkek olarak başımızda duruyordu bizi sahipleniyordu.Neyse canım arkadaşımla gene beraber yatıp sabahada beraber kalkacaktık çok seviyorum Melda'mıı. Bugün bizde kalcağına göre gelsin biralar ve sigaralar. Annemden izin alıp hemen markete gidip 4 bira aldık bugün iyiydik canım arkadaşımla dertleşcektik gene. Aldık biramızı elimize yanında da bir paket victorymizi (öğrenci parlamenti). Oturduk başladık içmeye sarhoş olmadık ama çok şımarmıştık bağırmalar, kahkahalar, ağlamalar birbirini kovalıyordu. Allahtan abim eve 2de geliyor ki bu halimizi görmüyo görseydi Meldayıda beni de döverdi eminim. Neyse daha vaktimiz vardı dertleşmeye devam ediyoduk Melda'nın sevgilisi vardı çok mutluydu canım arkadaşım benim ama ben daha önce hiç aşık olmamıştım tamam yani sevgilim oldu da hic birini sevmedim zaten hemen ayrılıyordum sıkılıp. Aşık olup o heyecanı, mutluluğu yaşamak isterdim ama olmuyordum işte neyse biz dertleştik falan derken saat 1 olmuştu hemen uyumak için yatağa girdik bi kaç espri yaptıktan sonra uyuyakaldık. Espri dediğim benim Melda'nın üstüne zıplayıp pardon yanlışıkla oldu demem gibi ya da ayak barmaklarımı Melda'nın ağzına sokmak gibi bu kadar iğrenç bir arkadaşlığımız vardı. Herneyse işte kalktığımızda saat 11'di. Hemen kahvaltı yapıp hazırlanmaya başladık giyinmemiz falan derken saat 12.30'u buldu. Her hafta sonu yaptığımız gibi çarşıya çıkcaktık. Saat kulesinin o tarafında indik cumhuriyet meydanına gidiyorduk. Cumhuriyet meydanında hep elit çocuklar vardı. Paten kayanından tut bisiklet süren, cap takan, obey t-shirtü giyip 'T-shirtüm obeeey feym oldum oleeey' diyen çocuklar gibii. Çoğuyla aynı ortamdaydık zaten. Biz cumhura giderken feysimde ekli olan ama hiç konuşmadığım bi çocuğa takıldı gözlerim. Off anamm bu nasıl bi çocuk her insanda bir kusur vardır derler ama yok anacım bu çocukta kusur falan yok. Çocuk bildiğin kaya. Gözleri takıldı gözlerime o nasıl bir bakıştır yarabbim ya.. Hemen gözlerimi kaçırdım korkuyordum gözlerime bakarken erimeme. İçimi ısıtıyordu bakışı ve ben yanmaktan korkuyordum. Biraz daha yaklaşınca bana kafamı kaldırıp baktım gözlerini ayırmadı gözlerimden. Birden eline doğru baktığımda kalbim sıkışmıştı. Eliyle bi kızın elini tutuyordu. Kıza baktım benden güzel mi diye yani güzel bi kızdı işte ama kızın hareketlerini izleyince içimden 'tam kaşar kızda amınakoyayım' dedim. İçimde gidip kızı dövme fikri oluştu dudağımı ısırıp kanattım sinirlenince hep dudağımı ısırırdım zaten. Gözüm kızdan kayıp gene o tatlı çocuğa baktı aklı daha yeni aklıma gelmişti, Doruk'du adı. Doruk... Benim içimi ısıtan çocuk bana baktığında utanmamı sağlayan çocuk Doruk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissiz
Romance15 yaşında aşık olduğu sanan bir genç kız 17 yaşında kızdan 2 yaş büyük olan yavşak bir erkek hayatında hiç aşık olmayan kız ilk defa aşık olduğu bu yavşak çocuğu adam edebilcek mi yoksa hayatından çıkaracak mı bunları okurken öğrenicez :))))