YAZ AŞKI

105 1 0
                                    

Evet sonunda okulların kapanmasına son iki gün kalmıştı. Okula gitmemeyi tercih ediyordum çünkü sınavlarım bitmişti.  Evde günümü tembellik yaparak geçirmiştim annem ve babam evde yoktu çünkü ikisi bir iş seyahatine çıkmıştı böylesi daha iyi diye düşünüyorum evde onlar yokken daha çok serbest hissediyorum tabii onları her ne kadar ozlesemde buna katlanmalıydım nasıl olsa iki ay sonra kavusacaktik en yakın arkadasim rosiyi (gerçek adı rosalinda fakat ben ve diger arkadaşlarim ona rosi der.) aradım. 

-Hey hanna seni ozledim dedi telefonu acar acmaz bende onu ozlemistim çünkü ikimizde okula gitmedigimiz için birbirimizi iki hafta kadar görememistik.

-bende seni ozledim bebek yarin seni okula gitmek için kacta alayim diye sorucaktim.rosinin arabasi olmadığı için onu okula ben goturuyordum

-saat 9 ?

-tamamdır yarın görüşürüz

-gorusuruz

rosi ile konustuktan tembelligime devam ettim film yemek ve kitap okumak derken aksam oldugunu fark ettim pijamalarimi giydikten sonra uykuya daldim.

Saat 7.30 da alarmim çaldı kapattıktan sonra hemen duşa girdim daha sonra üstüme bir siyah tişört ve altima siyah bir pantolon gecirdim güneş gozluklerimi ve cantami da aldıktan sonra yola koyuldum rosiyi evinden aldıktan sonra okula geçtik okula geldiğimde herkes bana bakıyordu iki üç hafta onceki rezilligimi unutmamislardi demekki okulun en karizmatik ve yakışıklı çocuğundan (Jack) hoşlandığımı herkes ogrenmisti daha doğrusu bunu ona ben soylemistim ne düşündüğümu gerçekten bilmiyordum tabii sevgilisi olduğunu da mercy.

gerçekten o kızdan nefret ediyorum hayatımda aşık olduğum tek erkeğe sahipti yada ben aşık olduğumu saniyordum jack gerçekten yakisikliydi siyah saclari mavi gözleri ve kaslı vücudu gerçekten iyi duruyordu. ama artık unutmaliydim. hemen karneleri alıp gitmek istiyordum rosi ile birlikte hızlıca yukarı çıktık sınıfa girdigimde iste oradalar mercy ve jack ikiside bana bakiyordu ve sonra mercy yanıma gelip dedik;

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin