~•8 глава•~

292 12 0
                                    

Минаха 3 часа в играта...

Хоби: предизвиквам Джъни и Куки да спят заедно ... Но ...

Куки и Джъни: ноооо... Какво

Хоби: ноо голи

Куки и Джъни: КАКВОООО

Всички други : ха ха ха ... Хайдеее ....

Джъни : ама ( погледнах Куки)

Момчетата без Куки : без ама хайдее качвайте се...

Джъни: ( не знаех какво да правя ... Те ни заведоха в стаята и ни затвориха ... Казаха ни преди да излезнат че после Ви и Джени ще дойдат да видят дали сме голи.. ) ами сега...

Куки: ти се съблечи аз няма да те гледам после ти легни и се завий с гръб към мен за да мога и аз да се съблека...              ( Исках да я видя гола..  исках нещо повече ... Но ще прибързам... А не исках да ме мисли за някакъв използвач който си няма друга работа ... Дори ние с нея сме само приятели... Тъй че ...)

Джъни: мии добре ... Обръщай се ...( Той се обърна аз се съблякох )

Куки: ( протегнах да си взема телефона и я видях ... Тя не сме забеляза ... Уха ... Ай майко ... Не сега ... Защо се възбуждам толкова лесно ... Толкова е красива.... И има толкова добре оформено тяло...аййй...)
Готова ли си. ..

Джъни: секунда ( легнах на леглото и се завих ... Обърнах се а гръб към него ) готова...

Куки: ( станах съблякох се и легнах ) така и аз съм готов ... Вече може да се обръщаш ...

Джъни: добре ...( Обърнах се )

Куки: ( когато я те обърна леко под завивката и видях гърдите... Мм....) Та сега какво ще правим...

Джъни: ( покрих гърдите си понеже видях че Куки гледаше нещо под завивката ) мии не знам ... ( В този момент влезнаха Джени и Ви..)( обърнах се с гръб към Куки) хей ...

Джени : я ми направи място да седна избутах я по навътре...

Ви :( отидох при страната на куки той беше с гръб към мен видях какво се опитваше да направи Джени ) куки я ми направи място ( избутах го )

Джъни: (усетих как Куки се долепи до мен и аз се ококолих ... Усетих приятеля на Куки близо до дупето мии..)

Куки:( усетих дупето ѝ ... Неее... Той се надърви... )

Ви: добре голи сте ... Джени хайде да излизаме ... (излезнаха)..

Джъни: ъм Куки..може ли ...( Леко се отдръпнах)

Куки: оо да  Извинявай...( Отдръпнах се ...)

Джъни: (обърнах се към него ...) Ъм.. Куки ...

Куки: да...

Джъни: сра... срамуваш ли се от мен?

Куки: ъм ..... Не ...ми ти ...

Джъни:...сигурен ли си

Куки: да ... Ти срамуваш ли се от мен?

Джъни: можеш ли да ми докажеш ...

Куки: отговори ми на въпроса..

Джъни: ми ... Мии ...малко...

Куки: искам да ми докажеш че е малко...

Джъни: мии ... Искам и ти да ми докажеш че не те е срам от мен!

Куки: добре тогава на 3 и двамата ...

Джъни: добре...

Куки: едно

Джъни: две

Куки и Джъни: три ...(седнахме и се отвихме ...)

Куки: еха.. ( ммм той някой се събуждааа...)

Джъни: ( ококолих се ... ) Лол..

Куки: ( погледнах я и видях че гледа приятеля ми ...) Толкова ли много ти харесва ( засмях се) ...

Джъни: а какво нее.... Смисъл. .  ох ( ударих си главата с ръка ...)

Куки: значи не ти харесва...

Джъни: нее охх харесва ми но охх не мога да каза още нищо...

Куки: е аз мога ... За твоето тяло...

Джъни: ъммм...( Леко се покрих)

Куки: ей ... ( Махнах ръцете ѝ и я сложих върху мен .. върху приятеля ми ...)

Джъни: Кукии..( бяхме голи а той ме сложи върху приятеля ми ...)

Куки: какво ...

Джъни: ( исках го но ме беше страх защото бях девствена)мии ... Какво правиш

Куки: искам те ... ( Не ме интересуваше ... Целунах я и я долепих до себе си)

~• Истина , лъжа или предизвикателство •~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora